Ile można wycisnąć z 2.5 V6 ??
Ile można wycisnąć z 2.5 V6 ??
Mam pytanko jaką maksymalną moc można uzyskać z 2.5 V6?? Jak to zrobić ?? Czy może zmiana silnika jest lepszym pomysłem ?? Jeśli tak to jaką moc uzyskam wtedy??
			
			
									
						
										
						- 
				Sh(.)(.)ters
 - Posty: 1703
 - Rejestracja: 2004-01-28 21:17
 - Galeria: viewtopic.php?t=5520
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- nikosnikos
 - Posty: 1022
 - Rejestracja: 2003-07-15 21:40
 - Galeria: viewtopic.php?t=5618
 - Lokalizacja: Bydgoszcz
 
Sh(.)(.)ters pisze:Wszystko zależy na jaki silnik zmienisz. Jak na Corvetty lub Forda GT to będziesz miał może i z 500 koni. Ferrari to jakieś 150 kucy mniej.
Sprecyzuj pytanie (juz w ogole te druga czesc) - bo na tak postawione mozesz spodziewac sie tylko glupawych odpowiedzi
Kiedyś był mój... 

PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
			
						
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
Witam,
Poszukaj informacji na temat silnika KLZE (http://probeaddiction.com/klze.htm). Montujesz bez większych problemów taki silnik do Proba (192 konie seryjnie) i wtedy można rozpocząć zabawę z tuningowaniem do wysokich mocy. A można ładnie wycisnąć:
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/11.66.mpg
(czas 11.66 jak sama nazwa wskazuje)
Polecam stronę:
www.probeaddiction.com i zakładkę - engine. Dużo modyfikacji.
Pzdr.
			
			
									
						
										
						Poszukaj informacji na temat silnika KLZE (http://probeaddiction.com/klze.htm). Montujesz bez większych problemów taki silnik do Proba (192 konie seryjnie) i wtedy można rozpocząć zabawę z tuningowaniem do wysokich mocy. A można ładnie wycisnąć:
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/11.66.mpg
(czas 11.66 jak sama nazwa wskazuje)
Polecam stronę:
www.probeaddiction.com i zakładkę - engine. Dużo modyfikacji.
Pzdr.
- 
				Raf
 - Klubowicz
 - Posty: 1830
 - Rejestracja: 2002-09-02 11:46
 - Galeria: viewtopic.php?t=5495
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
No tak! I masz u góry moją odpowiedź:Veather pisze:Chodzi mi silniki które będą najlepiej pasowały do Probe, a zmiana nie będzie się wiązała z przebudową całego auta.
http://probeaddiction.com/klze.htm
To silnik Mazdy 2.5 V6, w Probie 2.5 V6 mamy silnik o oznaczeniu KL03 (164 HP), istnieje silnik o podobnej budowie (uogólniając - po prostu przełożysz go bez przebudowy całego auta) KLZE (192 HP). Włożenie KLZE do Proba to nie problem, silnik pasuje elegancko, warto załatwić do KLZE również oryginalny komputer - wtedy uzyskasz pełną moc tego silnika. Można zamontować KLZE bez wymiany komputera (tak zapewnia ProbeAddiction), jednak wtedy nie będziesz mógł cieszyć się z pełnej mocy tego silnika. Myślę, że to jedyna sensowna podstawa tuningu Proba II generacji.
Pozdrawiam!
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
Witam,
U góry pisałem o silnikach, a oto kilka pomysłów na tuning:
http://www.performanceprobe.com/upgrade ... stions.htm
Pzdr.
			
			
									
						
										
						U góry pisałem o silnikach, a oto kilka pomysłów na tuning:
http://www.performanceprobe.com/upgrade ... stions.htm
Pzdr.
- 
				Gość
 
- laptop
 - Posty: 1842
 - Rejestracja: 2005-01-01 17:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=5531
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Ja również mam takie pytanie czy są np jakieś sportowe wałki rozrządu do Probe II i ile coś takiego ewentualnie może kosztować ?? No i ponawiam pytanie czym konkretnie różni się silnik KLZE od Probowskiego, może gra z wymianą silnika jest nie warta świeczki (może tylko kilka drobnostek trzeba wymienić) Pozdro
			
			
									
						
										
						- laptop
 - Posty: 1842
 - Rejestracja: 2005-01-01 17:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=5531
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Zaczoł bym od zrobienia odpowiedniego dolotu powietrza jak i konkretnego wydechu na przelocie, później można się bawić z czipem, ale co do przesadzania z mocą,  to nie wiem czy jest sęs? wiele modyfikacji w silniku tak jak zmiana wałków rozrządu znacznie zmiejsza  żywotność silnika
			
			
									
						
							Będziesz Miał Wygody
			
						Włączyłem ostatnio tuning.pl i modyfikacje silnika  no i patrzę akurat było o wymianie wałków rozrządu czytam i te wałki to wcale takie dobre nie są nie dość że moc podnoszą tylko w górnym zakresie obrotów silnika to w dolnym jest jeszcze spadek mocy i momentu. W niktórych wypadkach nawet seryjny wałek wpisuje się dużo lepiej od takiego "tjuningowanego". Pozdro 
Co do dolotu i wydechu to oczywiście że musi być tylko z tym wylotem to bez przesady, widziałem dzisiaj Opla Mante
 coś ala Viper dwa pasy przez sierodek a z tyłu dwie rury ja wiem może ze 150 mm miały 
			
			
									
						
										
						Co do dolotu i wydechu to oczywiście że musi być tylko z tym wylotem to bez przesady, widziałem dzisiaj Opla Mante
jesli chodzi o wydech to mysle ze wymiana Y-pipe powinna pomoc na jakas porzadna i wywinieta w druga strone (ta czesc wydechu w ksztalcie litery Y za kolektoerami) bo seryjny zalatuje drutem i ma duze opory przeplywu, no i ewwntualnie wywalenie kata.
PS. do walkow dobrze jest zrobic obrobke i planowanie glowicy + wyliczone pod nie kolektrory, wtedy to ma sens, przyrosty duze ale glownie w gornej partii obrotow, wymiana samego walka tylko pogorszy osiagi i kulture pracy silnika
			
			
									
						
										
						PS. do walkow dobrze jest zrobic obrobke i planowanie glowicy + wyliczone pod nie kolektrory, wtedy to ma sens, przyrosty duze ale glownie w gornej partii obrotow, wymiana samego walka tylko pogorszy osiagi i kulture pracy silnika
- laptop
 - Posty: 1842
 - Rejestracja: 2005-01-01 17:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=5531
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 
- laptop
 - Posty: 1842
 - Rejestracja: 2005-01-01 17:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=5531
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Nio może nie zawsze części  do proba muszą kosztować  
 
Przynajmniej mamy giełdę a jak nie to zawsze ktoś coś podpowie
Przykład:
Miałem problem z aparatem zapłonowym, kupiłem 2-gi kompletny za 300zł
fakt że padł po jakimś czasie ale puźniej został naprawiony przez Voodo koszt 100zł
 
zresztą modułyz roczników 93 jak i młodsze padają jak much, całe szczęście że już jest na to rada (modół zastępczyz tranzystorem)
  
  
			
			
									
						
							Przynajmniej mamy giełdę a jak nie to zawsze ktoś coś podpowie
Przykład:
Miałem problem z aparatem zapłonowym, kupiłem 2-gi kompletny za 300zł
fakt że padł po jakimś czasie ale puźniej został naprawiony przez Voodo koszt 100zł
zresztą modułyz roczników 93 jak i młodsze padają jak much, całe szczęście że już jest na to rada (modół zastępczyz tranzystorem)
Będziesz Miał Wygody
			
						- laptop
 - Posty: 1842
 - Rejestracja: 2005-01-01 17:23
 - Galeria: viewtopic.php?t=5531
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 

