Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Zawór upustowy
Zawór upustowy
Koledzy czy jest możliwość zamontowania blow offa w probe 2.2 Turbo GT 92? Ile mniej wiecej ta operacja będzie kosztowała i czy ktoś z Was ma ten gadżecik?
- Bogdan9999
- Posty: 4265
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
No pewnie że można
O ile masz turbo a jak GT to znaczy że masz
Chyba że ktoś wywalił. A taka operacja to kosztuje tyle co kupno zaworku i montaż jeśli będziesz montował sam to taniej a montuje się go na odcinku między intelkulerem a przepustnicą
, a jeśli nie to fachowcy ściągną od ciebie trochę floty.
Z tego co wiem to takie tematy już były setki razy na ten temat radze skorzystać z funkcji SZUKAJ a cena takiego zaworku wacha się u zaprzyjaźnionego producenta naszego klubu w granicach chyba 250 do 350 jeśli dobrze pamiętam.










Z tego co wiem to takie tematy już były setki razy na ten temat radze skorzystać z funkcji SZUKAJ a cena takiego zaworku wacha się u zaprzyjaźnionego producenta naszego klubu w granicach chyba 250 do 350 jeśli dobrze pamiętam.




PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Kilku z nas ma. Najprostrzym rozwiązaniem jest porządny zawór hydrauliczny. Koszt zgodnie ze słowami Pelota ok. 40 pln. Niektórzy zdemontowali ten wynalazek bo sprawiał problemy. U mnie działa bez zarzutu. Jak chcesz coś bardziej zaawasowanego to polecam poniższe linki. Weż pod uwagę, że wygląd zaworu w naszych bolidach nie ma wielkiego znaczenia - jest dość dobrze ukryty.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4839
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=5541
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4839
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=5541
..........
.........
.....The Power of Dreams.....

.....The Power of Dreams.....
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Zawór zwrotnywaluś pisze:A skoro już poraz kolejny zaczęto ten temat, to czy możecie jeszcze razopisać jaki zawór (chodzi o ten zwrotny hydrauliczny) i gdzie i jak że tak powiem krok po kroku ??





Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
cios poniżej pasaAndrzej pisze:Zawór zwrotnywaluś pisze:A skoro już poraz kolejny zaczęto ten temat, to czy możecie jeszcze razopisać jaki zawór (chodzi o ten zwrotny hydrauliczny) i gdzie i jak że tak powiem krok po kroku ??cena około 8.50 z VAT
![]()
![]()
![]()

A więc do rzeczy:
na widocznym foto,jest seryjny by-pass z którego wychodzi rurka na która należy założyć owy zaworek.A dolny otworek zaślepić.

Czasami potrafi się zawieśić sprężynka, wtedy należy przegazować i po kłopocie.
Pozdrawiam

- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W odsyłaczach podanych przez Sh(.)(.)tersa jest sprzedaż wysyłkowa.
Pozostałe informacje (o tańszych zamiennikach) - najlepiej przy okazji spotkań bezpośrednich (np. zlot w Rewalu).
Pozostałe informacje (o tańszych zamiennikach) - najlepiej przy okazji spotkań bezpośrednich (np. zlot w Rewalu).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Będą jeszcze Borki i mieliście pomyśleć o Sylwestrze...Drzymek pisze:To jest not fair !!!
Nie mam kasy żeby jechać na zlot, a chciałbym mieć takiego "promocyjnego" bov`a
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Montaż zaworka hydraulicznego, może być problemowy. Sprężyna jest mniej jak tandetna nie ma regulacji, a przy tak niskiej jakości może być problem z utrzymaniem samochodu na stałej prędkości lub też minimalne odpuszczenie gazu może powodować nie równą pracę.
Przy montażu zaworu przeznaczonego do tych celów ważna jest regulacja sprężynki. Jeśli ktoś chce żeby mocno syczał to trzeba się też liczyć z przerobieniem przepływomierza, jak ktoś wie o co chodzi to nie wymaga to dużo operacji. Jeśli znowu sprężyny będą za mocno ustawione to nie będzie wypuszczał części cofniętego powietrza co będzie nadal hamowało wirnik turbiny. Kolejny problem pojawia się kiedy ktoś ma zwykłą instalację gazową na parowniku. Jest to dość groźne ponieważ jak wiadomo w układzie dolotu powietrza znajduje się też gaz, więc należy mieć w nienagannym stanie instalację elektryczną.
Z zaworkami proponuje ruszyć na hamownie podwoziową w celu regulacji. Po dobrym ustawieniu powinno wzrosnąć ciśnienie doładowania.
Przy montażu zaworu przeznaczonego do tych celów ważna jest regulacja sprężynki. Jeśli ktoś chce żeby mocno syczał to trzeba się też liczyć z przerobieniem przepływomierza, jak ktoś wie o co chodzi to nie wymaga to dużo operacji. Jeśli znowu sprężyny będą za mocno ustawione to nie będzie wypuszczał części cofniętego powietrza co będzie nadal hamowało wirnik turbiny. Kolejny problem pojawia się kiedy ktoś ma zwykłą instalację gazową na parowniku. Jest to dość groźne ponieważ jak wiadomo w układzie dolotu powietrza znajduje się też gaz, więc należy mieć w nienagannym stanie instalację elektryczną.
Z zaworkami proponuje ruszyć na hamownie podwoziową w celu regulacji. Po dobrym ustawieniu powinno wzrosnąć ciśnienie doładowania.
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
no ok.super teoria...a czy kolega praktykowałRedShadow pisze:Montaż zaworka hydraulicznego, może być problemowy. Sprężyna jest mniej jak tandetna nie ma regulacji, a przy tak niskiej jakości może być problem z utrzymaniem samochodu na stałej prędkości lub też minimalne odpuszczenie gazu może powodować nie równą pracę.
Przy montażu zaworu przeznaczonego do tych celów ważna jest regulacja sprężynki. Jeśli ktoś chce żeby mocno syczał to trzeba się też liczyć z przerobieniem przepływomierza, jak ktoś wie o co chodzi to nie wymaga to dużo operacji. Jeśli znowu sprężyny będą za mocno ustawione to nie będzie wypuszczał części cofniętego powietrza co będzie nadal hamowało wirnik turbiny. Kolejny problem pojawia się kiedy ktoś ma zwykłą instalację gazową na parowniku. Jest to dość groźne ponieważ jak wiadomo w układzie dolotu powietrza znajduje się też gaz, więc należy mieć w nienagannym stanie instalację elektryczną.
Z zaworkami proponuje ruszyć na hamownie podwoziową w celu regulacji. Po dobrym ustawieniu powinno wzrosnąć ciśnienie doładowania.



- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3615
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
a jaki będzie całkowity koszt montażu tego "czegoś'?????? jeżeli nie za wielki to ja się pisze!OLEY pisze:No to już dziś zacznij zbierać kasę na następny zlot.![]()
![]()
A może ja wezmę ze dwie sztuki do Rewala.Zawsze można będzie kogoś uszczęśliwić co?

EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...