Mój wielki tuningowy projekt się dopełnia !!!
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Mówiąc szczerze dla mnie brak mu spojlera na klapie z tyłu. A tak jest fajnie tylko tylne lampy to moim zdaniem pomyłka. A co do radyjka to zrobiłes ... i podświetliłes środek Szkoda tylko że musiałeś malować te plastyki w środku ale inaczej by się nie dało. A i masz sb radio (czy jakoś tak sie to pisze) fajna rzecz, też sobie kupie jak nie będę miał co zrobić z 5 stówkami. Pozdrawiam.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
nic się za to nie płaci
trzeba jedynie posiadać jakiś certyfikat na radio , ale ja go nie mam a jeżdzę już długo z nim tak , więc bez żadnych stresów:)
trzeba jedynie posiadać jakiś certyfikat na radio , ale ja go nie mam a jeżdzę już długo z nim tak , więc bez żadnych stresów:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Naprawde kozacko wyszło :] zaj***cie sie zgraly te spoilery i wloty! Gdyby to bylo moje auto to dodałbym spoilerek na klape, tak jak kiedys pisalem - duży srebrny aluminiowy dobrze by pasował. No i koniecznie wieksze fele z dystansami i szerokim lakiem, ale to juz sam wiesz Srodek mi się podoba, jak bedziesz mial nadmiary gotowki to zamiast radyjka wrzuc tam monitor a radio daj w podsufitke Albo jak masz juz 2 DIN to za mniejsze sianko mozna na dół wrzucić wysuwany monitor a wyżej jakieś konkretne radyjko Ogolnie rewelacja, gratulacje pomyslu i realizacji!
Probe 2.5 24V 96r. ...13 lat mlodszy ode mnie
- thebestcars
- Posty: 227
- Rejestracja: 2004-11-29 20:15
- Galeria: viewtopic.php?t=6093
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
wszystko ok
ale ja pragnę MOCY WIĘCEJ TERAZ
164 km jest trochę mało GOLF 1,9 TDI 170 km mnie gnoi
a jak ma 150 mTDI to jest też ciężko
co polecicie ja chyba zamotuje Kompressor i intercoller może wyciśnie tak 185/190 Km a aj chce 220 DAJCIE MI JE
ale ja pragnę MOCY WIĘCEJ TERAZ
164 km jest trochę mało GOLF 1,9 TDI 170 km mnie gnoi
a jak ma 150 mTDI to jest też ciężko
co polecicie ja chyba zamotuje Kompressor i intercoller może wyciśnie tak 185/190 Km a aj chce 220 DAJCIE MI JE
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Ściągnij ze Stanów silnik KLZE i oryginalny komputer do niego. Tanio wyjdzie i bardzo efektownie.thebestcars pisze: wsztko ok
ale ja pragne MOCY WIECEJ TERAZ
164 km jest troche malo GOLF 1,9 TDI 170 km mnie gnoi
a jak ma 150 mTDI to jest tez cieszko
co polecicie ja chyba zamotuje Kopressor i itercoller moze wycisnie tak 185/190 Km a aj chce 220 DJACIE MI JE
Pzdr.
A może by tak Uturbić ? bez odprężania silnika turbiną elektryczną ?
do tego dobry dolot, stożek, wydech może by nawet lekko podrasować chipa... jest wiele opcji
było o nich pisane na forum bodajże sporo pisał o podrasowaniu Quaki czy jakoś tak nik brzmiał
a i o turbinie elektrycznej też było
poszukaj
do tego dobry dolot, stożek, wydech może by nawet lekko podrasować chipa... jest wiele opcji
było o nich pisane na forum bodajże sporo pisał o podrasowaniu Quaki czy jakoś tak nik brzmiał
a i o turbinie elektrycznej też było
poszukaj
Będziesz Miał Wygody
To wcale nie bierze prądu z akumulatora, to jest coś takiego jak klima taki kompresor i on ładuje powietrze do cylindrów nie jest to tak efektywne jak zwykła turbina ale teraz to roziązanie staję dość popularnę szczególnie dlatego że jest ona prostrza i tańsza od zakładania turbiny na kolektorze wylotowym powietrza.
Jest kilka rodzajów turbinek elektrycznych.
Ja pisałem o tej co jest podłączana pod akumulator.
Co do poboru prądu to on nie jest aż tak wielki.
Turbinka elektryczna daje mniejsze doładowanie aniżeli mechaniczna,
więc dlatego można ją bezpiecznie stosować bez odprężania silnika.
Fakt faktem, że nie będzie takiego dużego skoku w mocy co w mechanicznej turbince, ale zawsze to już jest jakieś w miarę tanie rozwiązanie, nawet jak dojdzie 20km to już jest jakiś sukces
Ja pisałem o tej co jest podłączana pod akumulator.
Co do poboru prądu to on nie jest aż tak wielki.
Turbinka elektryczna daje mniejsze doładowanie aniżeli mechaniczna,
więc dlatego można ją bezpiecznie stosować bez odprężania silnika.
Fakt faktem, że nie będzie takiego dużego skoku w mocy co w mechanicznej turbince, ale zawsze to już jest jakieś w miarę tanie rozwiązanie, nawet jak dojdzie 20km to już jest jakiś sukces
Będziesz Miał Wygody
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Danielos
- Posty: 41
- Rejestracja: 2005-08-13 16:37
- Samochód: Probe 2.2 LX DIGITAL
- Galeria: viewtopic.php?t=19770
- Lokalizacja: Londyn
- Kontakt:
Powodzenia!!!
Świetna stronka... Świetny probe więcej ludzi z takim zacięciem do tuningu... Dzięki takim ludziom na drodze jest coraz ciekawiej.. Z pozdrowieniami ..::Danielos::..
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Juz kilka razy poruszany byl temat tuningu i zwiekszenia mocy ja od siebie powiem tak
1. zapomnij o przyroscie rzedu 10% z piggybacka czy tez samego chipa to jest nie realne jak uzyskasz 3-5% to gora
2. turbinka elektryczna hahahahahahahaha (sory za taka reakcje ale ci co pisza o takich wynalazkach nie maja pojecia o silnikach albo pojecie maja i wiedza ze sprzedaja shit ) jesli ktos nie wierzy radze poszukac jakie wydajnosci maja silniczki tego czegos a jaka wydajnosc pwoietrzna potzrebna jest do silnika (juz nie wspomne ze my mamy wielkie silniki 2,5L )
Dla ciebie widze kilka opcji a sa nimi
opcja 1
Scigasz sie sporadycznie moc auta ci wystarcza ale moglo by byc szybsze do wyscigow
rozwiazanie zaloz instalacje podtlenku azotu (ja swoja zbudowalem za 1200zl +koszt butli) butla starczyla mi na prawie rok (moge zrobic okolo 70 wyscigow) to rozwiazanie ma w sobie duzo plusow a wiec standardowy silnik moc rozwijana tylko wtedy gdy tego chcesz i jest niezbedna ekonomicznosc instalacji
opcja 2
Scigam sie czesto i gesto z czym popadnie
Zaloz turbo lub kompresor (turbo jest bardziej rozwojowe i wieksze moce uzyskasz a kompressor jest latwiejszy do zalozenia) ale przygotuj sie na duze wydatki minimalne wydatki to okolo 3-3,5 tys jesli zrobisz wszytsko sam im wiecej zrobi ktos tym drozsza bedzie instalacja a i pamietaj ze oprucz samej turbiny bedziesz musial wymianic duzo innych podzespolow (niechce mis ie wymianiac ale koszta beda duze naprawde duze jesli ma to byc zrobione dobrze koszta tez w duzej mierze zaleza od tego jakich mocy oczekujesz)
opcja 3
Nie chesz turbo a scigasz sie dosc czesto
Pozostaja ci przerobki mechaniczne typu dolot wylot walki itp itp opcja wcale nie tansza niz turbo a zdecydowanie mniej rozwojowa na przyszlosc poprostu silnik ma jakas granice tego co mozna z niego wycisnac na wolnossacej opcji
Podsumowujac zeby tuningowac autko wzgledem mocy trzeba miec bardzo duza wiedzez dziedziny mechaniki, wytrzymalosci materialow, wiedzy warsztatowej itp.pozatym trzeba miec bardzo dobrze wyposazony warsztat i duzo czasu albo naprawde duzo pieniedzy (zeby oddac je jakiejs firmie tuningowej )
Co do samych kosztow
-instalacja podtlenku azotu to jakies 1200zl (w opcji do 50kM jesli ma byc wiecej musisz wymienic pompe paliwa wtedy nawet 100kM strzal) + 200zl butla + gaz (35zl/kg +vat)
-turbo i kompressor to koszta w zaleznosci od profesjonalizmu przerobki i pozadanej mocy od 6tys do nawet 20tys zl
-przerobki wolnossace to jakies 5-10tys zl tez zaleza od pozadanej mocy
Pozdrawiam
ps.napisalem scigam sie gdyz tak naprawde tylko wtedy wykorzystujemy max mocy swoich autek
1. zapomnij o przyroscie rzedu 10% z piggybacka czy tez samego chipa to jest nie realne jak uzyskasz 3-5% to gora
2. turbinka elektryczna hahahahahahahaha (sory za taka reakcje ale ci co pisza o takich wynalazkach nie maja pojecia o silnikach albo pojecie maja i wiedza ze sprzedaja shit ) jesli ktos nie wierzy radze poszukac jakie wydajnosci maja silniczki tego czegos a jaka wydajnosc pwoietrzna potzrebna jest do silnika (juz nie wspomne ze my mamy wielkie silniki 2,5L )
Dla ciebie widze kilka opcji a sa nimi
opcja 1
Scigasz sie sporadycznie moc auta ci wystarcza ale moglo by byc szybsze do wyscigow
rozwiazanie zaloz instalacje podtlenku azotu (ja swoja zbudowalem za 1200zl +koszt butli) butla starczyla mi na prawie rok (moge zrobic okolo 70 wyscigow) to rozwiazanie ma w sobie duzo plusow a wiec standardowy silnik moc rozwijana tylko wtedy gdy tego chcesz i jest niezbedna ekonomicznosc instalacji
opcja 2
Scigam sie czesto i gesto z czym popadnie
Zaloz turbo lub kompresor (turbo jest bardziej rozwojowe i wieksze moce uzyskasz a kompressor jest latwiejszy do zalozenia) ale przygotuj sie na duze wydatki minimalne wydatki to okolo 3-3,5 tys jesli zrobisz wszytsko sam im wiecej zrobi ktos tym drozsza bedzie instalacja a i pamietaj ze oprucz samej turbiny bedziesz musial wymianic duzo innych podzespolow (niechce mis ie wymianiac ale koszta beda duze naprawde duze jesli ma to byc zrobione dobrze koszta tez w duzej mierze zaleza od tego jakich mocy oczekujesz)
opcja 3
Nie chesz turbo a scigasz sie dosc czesto
Pozostaja ci przerobki mechaniczne typu dolot wylot walki itp itp opcja wcale nie tansza niz turbo a zdecydowanie mniej rozwojowa na przyszlosc poprostu silnik ma jakas granice tego co mozna z niego wycisnac na wolnossacej opcji
Podsumowujac zeby tuningowac autko wzgledem mocy trzeba miec bardzo duza wiedzez dziedziny mechaniki, wytrzymalosci materialow, wiedzy warsztatowej itp.pozatym trzeba miec bardzo dobrze wyposazony warsztat i duzo czasu albo naprawde duzo pieniedzy (zeby oddac je jakiejs firmie tuningowej )
Co do samych kosztow
-instalacja podtlenku azotu to jakies 1200zl (w opcji do 50kM jesli ma byc wiecej musisz wymienic pompe paliwa wtedy nawet 100kM strzal) + 200zl butla + gaz (35zl/kg +vat)
-turbo i kompressor to koszta w zaleznosci od profesjonalizmu przerobki i pozadanej mocy od 6tys do nawet 20tys zl
-przerobki wolnossace to jakies 5-10tys zl tez zaleza od pozadanej mocy
Pozdrawiam
ps.napisalem scigam sie gdyz tak naprawde tylko wtedy wykorzystujemy max mocy swoich autek
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Jest też możliwość przeszczepienia silnika z innego auta. Koszta są wysokie, ale w 5-6 tys się powinieneś zmieścić, a przyrost mocy będzie taki w zależności jaki silnik sobie wybierzesz. A potem zawsze możesz go jeszcze podrasować. Taki topic założył Sir Laptop kilka tematów wyżej...
BEAUTY...POWER...SOUL...
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
no oczywiscie jest mozliwy swap (bo tak nazywamy taka operacje ) z tym ze mazda (a na tych czesciach zbudowany jest ford probe) oferuje tylko jeden mocniejszy silnik ktory mozna przesczepic bez wikeszego trodu zamykajac sie w podanej kwocie jest to silnik KL-ZE (199kM silnik wychodzacy na przyklad w cronosach w japoni) niestety wcale nie jest to takie proste dostac taki silnik wraz z komputerem (bo tylko taki swap wchodzi w gre z przyczyn ktorych niechce mi sie opisywac) jakikolwiek Swap na inny silnik niz mazdowski to juz spora rzezba i koszta o ktorych wspomniales moga byc zdecydowanie wieksze
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
Szczerze mowiac to na ebay widzialem wlasnie silnik KLZE za okolo 1000$ z tym by nie bylo problemu mysle ze gorszy problem by byl z komputerem do tego silnikaQuaki pisze:no oczywiscie jest mozliwy swap (bo tak nazywamy taka operacje ) z tym ze mazda (a na tych czesciach zbudowany jest ford probe) oferuje tylko jeden mocniejszy silnik ktory mozna przesczepic bez wikeszego trodu zamykajac sie w podanej kwocie jest to silnik KL-ZE (199kM silnik wychodzacy na przyklad w cronosach w japoni) niestety wcale nie jest to takie proste dostac taki silnik wraz z komputerem (bo tylko taki swap wchodzi w gre z przyczyn ktorych niechce mi sie opisywac) jakikolwiek Swap na inny silnik niz mazdowski to juz spora rzezba i koszta o ktorych wspomniales moga byc zdecydowanie wieksze
Pozdrawiam
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Dołóż komputer, dołóż transport, cło i podatek, tłumaczenie dokumentów to wyjdzie Ci razem koło 1700-2000$ (przy dobrym układzie), do tego robocizna w Polsce i po wyliczeniu wychodzi? Sam policz: 5950-7000 Pln + robocizna minimum 500Pln (a do tego nie wiesz w jakim stanie dostaniesz motor - ja znam firmę co sprowadza takie silniki, ale cena z gwarancją to 2500$ (w stanach + wysyłka do Polski)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
1-gen 90 2.2 GT
Mozesz podac mi adres albo stronke do tej firmy co maja te silniki? One sa odrazu z komputerem czy tylko same silniki? Z gory DziekiQuaki pisze:doluz komputer doluz transport clo i podatek tlumaczenie dokumentow to wyjdzie ci razem kolo 1700-2000$(przy dobrym ukladzie) do tego robocizna w polsce i powyliczeniu wychodzi? sam policz 5950-7000 Pln + robocizna minimum 500Pln (a do tego nie wiesz w jakim stanie dostaniesz motor ja znam firme co sprowadza takie silniki ale cena z gwarancja to 2500$ (w stanach + wysyłka do Polski)
Pozdrawiam