Probek nie chce zapalić.
Probek nie chce zapalić.
Jestem na trasie niewiem co sie stalo auto zgasło i nieda rady się uruchomić.Zapala się żółta kontrolkaz przekreślonym silnikiem i niewiem co jest grane a Probkiem latam dopiero 3 miesiąc do tej pory niebyło zadnych problemów
Tommi
Ford Probe2 95r 2.0 16v
Ford Probe2 95r 2.0 16v
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Check engine świeci się zawsze przed odpaleniem silnika, więc jeśli nie jesteś w stanie odpalić to chyba jeszcze nic nie znaczy.
Może immo?
Napisz gdzie stoisz, daj jakiś kontakt do siebie to może ktoś zareaguje.
Może immo?
Napisz gdzie stoisz, daj jakiś kontakt do siebie to może ktoś zareaguje.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Widząc IIgen z silnikiem 2.0 nie chciałbym być prorokiem ale może być to co większości pada, czyli aparat zapłonowy
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Nie stwierdzimy co dalej dopóki niezostanie sprawdzona podstawowa sprawa, czyli iskra.
Jędruś może mieć rację, to najczęstszy przypadek w tym modelu.
Zdejmij fajkę ze świecy, wetknij w przewód jakiś śrubokręt, przytknij do silnika i poproś żeby ktoś zakręcił silnikiem.
Jak brak iskry to padł moduł.
Jeszcze jedno pytanie, masz immo z dodatkowym pilotem czy z pluskwą w kluczyku
Jędruś może mieć rację, to najczęstszy przypadek w tym modelu.
Zdejmij fajkę ze świecy, wetknij w przewód jakiś śrubokręt, przytknij do silnika i poproś żeby ktoś zakręcił silnikiem.
Jak brak iskry to padł moduł.
Jeszcze jedno pytanie, masz immo z dodatkowym pilotem czy z pluskwą w kluczyku
Ford Probe 2.0 '94r.
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt: