Probe 2,2 jest w 100% bezkolizyjny sam sie przekonałem
- 
				Konrad_Probe
 - Posty: 8
 - Rejestracja: 2005-05-28 23:06
 - Samochód: brak
 - Lokalizacja: Radom
 
Probe 2,2 jest w 100% bezkolizyjny sam sie przekonałem
W niedziele na treningu do KJS pękł mi pasek rozrządu w poniedziałek wstawiłem do niby bardzo dobrego mechanika ktory miał mi to zrobicwe wtorek go odbierałem gdyż wyjechałem z tamtąd na lince bo niby mi elektryka siadła,zaczynała sie palić przy rozruchu,we wtorek zaprowadziłem do bardzo dobrego znajomego (dłubaka lubi sie bawić przy samochodzach robi to wolno ale dokładnie) i ztego co sie okazało poprzedni mechanicy zle podłączyły akumulator,przestawiali zapłon niedokręcili paru sróbek,a najśmieszniejsze to jest to że pasek załozyli a kół nie ustawili według znaków i dlatego rozrząd był przestawiony o 90 stopni .Nie może akurat ja miałem farta ale ztego co słyszałem i sie sam przekonałem to 2,2 i 2,2GT są w 100% bezkolizyjne 
 uffff a już myślałem że będzie po silniku 
 Pozdrawiam  serdecznie wszystkich zainteresowanych!!!
			
			
									
						
							2,2GT V12  91
			
						jeśli na niskich obrotach pękł Ci pasek to akurat nic się nie dzieje najczęściej,mojemu koledze na niskich w punto spadł pasek razem z rolką a one kolizyjne,tez sie nic nie stało, probe I gen są raczej kolizyjne,dlatego nie ma co liczyć na farta, a co do akumulatora zle podłączonego to bez komentarza,probe jest akurat wytrzymały na takie akcje bo juz kiedys ktoś się pomylił...ale w innym aucie pali sie od razu przewód plusowy i elektryka pada...co za ludzie
			
			
									
						
							I like Mx-3
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
			
						Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
- Mr. Cynk
 - Posty: 3325
 - Rejestracja: 2003-09-14 22:41
 - Samochód: Pontiac TransAM 350'
 - Lokalizacja: W-M UE
 
może powiedzmy że uturbione silniki są odprężane... 
 i z reguły w ten sposób że  właśnie tłoki nieco niższy skok mają i nie walą po zaworkach...    a inna sprawa, że sporo silników ma jeszcze dodatkowo wyprofilowania w tłokach które nierzadko ratują życie gdyż zawór wali w tłok prostopadle w wyżłobienie. Gdyby go nie było to grzybek chociażby na dzień dobry by sie kosił, pomijając już zupełnie kwestie  równomierności wypełniania i opróżniania komory spalania. 
 
GT ma mniejsza szansę na uszkodzenie od nie GT
			
			
									
						
										
						GT ma mniejsza szansę na uszkodzenie od nie GT
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
właśnie wczoraj pękł mi pasek rozrządu...przy prędkości ok 140-150....i...nic się nie stało, Probek zaciągnięty do domku,nowy pasek założony i silnik pracuje jak pracował...-żadnych uszkodzeń.z ciekawości sprawdziłem też silnik od starego GL-a mojego ojca.zdjąłem pasek,i po kolei ustawiałem zawory w pozycji otwartej,a następnie obracałem wałem.na 1000% silniki w jedynkach tak w GT jak i w GL są B E Z K O L I Z Y J N E !!!na szczęście... 
			
			
									
						
							Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
			
						Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
- swider
 - Posty: 155
 - Rejestracja: 2005-09-17 19:11
 - Galeria: viewtopic.php?t=8393
 - Lokalizacja: Nowy Sącz Wielogłowy
 
