Okis....troszke to trwało(problem z wolnym czasem ),ale w końcu zawór MBC przetestowany. Kilka słów o towarze,wygląda solidnie i profesjonalnie,ale mój egzemplarz nie trzymał ciśnienia (co jest głównym zadaniem tego sprzętu )więc zgłosiłem to producentowi, żeby nie tracić czasu rozebrałem go i dopieściłem. Mianowicie kulka była źle spasowana z króćcem i zawór był nie szczelny. Do rzeczy, co daje MBC ,nie puszcza ciśnienia do regulatora doładowania dopóty dopóki nie osiagnie ono nastawionej wartości. W moim przypadku było to 0,6 bara ( zawór nastawiłem przed montażem za pomocą urządzenia do sprawdzania szczelności, czyli pompki z manometrem) zorientowałem się od razu o zakresie regulacji MBC. W tym przypadku jeden obrót pokrętła to wzrost ciśnienia o 0,1 bara.Jako że zaworki robione są recznie może być inaczej w innych egzemplarzach.Podczas jazdy okazało sie że ciśnienie doładowania jest o ok. 0,1 -0,2 bara wyższe niż wartość nastawiona na zaworku

(tu przydaje się dodatkowy wskaźnik doładowania ),dodatkowy wskaźnik pokazywał ok.0,8 bara podczas gdy ten seryjny już sie skończył. Auto przyśpiesza jak szalone mamy maksymalne doładowanie dosłownie w sekundę. jako że nie zdobyłem G-TECH-u do prób namówiłem kolegę z takim samym autem. Było porównanie, z zaworem MBC znacznie szybciej osiąga sie max. obroty. Podsumowując ,montujcie dodatkowe wskaźniki i zakładajcie "Manual Boost Control-ery "
