Tarcze indiglo
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
sorry, po prostu nie znalazłem
I małe sprostowanie
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... a&start=25
To był Raf 15-04-2003, Brychu 25-05-2003 dołączył do forum
Wcześniejszych zapisów nie znalazłem
Z drugiej strony, dziwnie ta czcionka zmieniła nazwę
I małe sprostowanie
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... a&start=25
To był Raf 15-04-2003, Brychu 25-05-2003 dołączył do forum
Wcześniejszych zapisów nie znalazłem
Z drugiej strony, dziwnie ta czcionka zmieniła nazwę
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
--->>> http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... B3e+zegaryBogdan9999 pisze:A ma może ktoś w jakimś programie zrobiony projekt nawet i oryginalny taki jaki jest w probku i jakim programem można przerabiać zegary ????
Projekty są, niestety trochę mało precyzyjne, na performanceprobe.pl jest wzór ale dla probków bez turbo i do tego jeszcze w milach, przerobiłem je na wersje gt niestety problem jest z umiejscowieniem wskazówki bosss . Wersje prototypową wysłałem Pelotowi, niestety okazało się, że zegary mają jeszcze pare mankamentów. Umówiłem się z nim, że prześle mi orginalne tarcze z Probka GT na których będę mógł się wzorować i poprawić projekt w Corelu. Jak narazie mineły dwa miesiące i tarcz nie dostałem... ale wszystko jest na dobrej drodze i z tego co rozmawiałem z Pelotem to wiem że są już zapakowane do koperty i czekają na wysłanie... Prace idą wyjątkowo powoli ponieważ mam dużo zajęć a do tego doszedł jeszcze wyjazd do Szwecji w wakacje. Obecnie prowadze też rozmowy z firmą zajmującą się produkcją białych zegarów. Musze im dostarczyć wzór w Corelu na bazie którego będą mogli wykonać zegary. Teraz wszystko zależy od Pelota kiedy wyśle mi te zegary
Co do robienia zegarów w warunkach domowych... W sumie zrobiłem dwa prototypy z mlecznej plexi i największy problem sprawia wycinanie otworów jak i formowanie plexiglass. Wymaga to dużo czasu i cierpliwości... dlatego gdy dowiedziałem się, że istnieje możliwość zamówienia zegarów w cenie ok 80zł dałem sobie spokój z zabawą w plexi. Więcej o zegarach napisze jak dostane przesyłke od Pelota i wstępnie umówie się z firmą od zegarów.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
A może zapodasz jak one wyglądaja tak na dzisiejszy czas i napisz jak mają miej więcej wyglądać końcowe bo na pewno każdy jest ciekawy :D:D:D A może każdemu się to nie widzieć więc niech każdy powie co i jak by chciał to wtedy można zamówić parę takich egzemplarzy i parę takich. Bo jednym wzorem nie zaspokoimy wszystkich to jest pewne. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
Święte słowa, tak sobie myślę, że problem ma dwie płaszczyzny;Bogdan9999 pisze: Bo jednym wzorem nie zaspokoimy wszystkich to jest pewne. Pozdrawiam
1. zagadnienia techniczne
2. zagadnienia graficzne
Co do pktu 1. ważne jest wypracować idealny, prosty (bez łamania wskazówek) i w miarę tani ( np. powtarzalny szablon plexi, algorytm działania itd) sposób na modyfikację.
Co do pktu 2. myślę że będzie trudniej ze względu na różnorodność gustów, ale przecież łącząc technikę z pktu1. z zastosowaniem indywidualnie wydrukowanych na folii wzorów grafik (oczywiście rozmiary muszą się zgadzać) można osiągnąć kompromis.
Mam świadomość, że nie każdy ma wystarczającą sprawność w corelu,żeby robić sobie własną tablicę. Może zróbmy "bazę" różnych propozycji i niech każdy kto chce wybierze sobie to co mu się podoba. potem tylko trzeba mieć patent na tani wydruk na folię i połączenie tego z resztą (pkt 1.) Czyli pytanie brzmi, czy jak by ktoś miał swój własny wydrukowany wzór, czy da się to podłożyć pod ogólne rozwiązanie?
A tak na marginesie, myślę o jeszcze innym podejściu do tematu. Bez względu jaki będzie układ tablic, wydaje mi się, że same wskazówki są zbyt mało czytelne. Czy ktoś myślał co zrobić aby świeciły mocniej?
Może jest jakiś fluoroscencyjny szuwaks którym trzeba by je pomalować?
A może je wymienić na inne?
Jestem przekonany, że wadą rozwiązania fabrycznego nie jest tarcza, ale właśnie wskazówka. Tak naprawdę nie ma czasu na wczytywanie się w cyferki, istotna jest obserwacja położenia wskazówki, a ona jest zbyt blada. Powinna dawać po oczach.
Dla przykładu, rozwiązania z lotnictwa
Czytelność przede wszystkim, nie chciał bym mieć żarówy dającej po oczach której nie mógłbym błyskawicznie, jednym rzutem oka zinterpretować
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
osoby które wyraziły chęć:
aktualzacja: 2 listopada 2005r.
I gen:
MARCOS
MALYER
LISIU
SIMONES
BOGDAN999
VILANI
II gen:
QKI
RX
SQAD
MAV
SEBEK
II gen mało ludu I gen o ile tyle osób nadal jest chętnych to spoko.
Proponuje raz jeszcze niech chętni piszą na pw. powiedzmy kilka dni jeszcze.Ci którzy są nadal zainteresowani proszę się nie odzywać
a jak komus się coś zmieniło pisać, że rezygnują.
Najpierw ustlimy chyba kto chce- wzory mniej więcej każdy widział, potem jakby co ostateczna decyzja po prezentacji ostatecznego wzoru.
pozdro/
aktualzacja: 2 listopada 2005r.
I gen:
MARCOS
MALYER
LISIU
SIMONES
BOGDAN999
VILANI
II gen:
QKI
RX
SQAD
MAV
SEBEK
II gen mało ludu I gen o ile tyle osób nadal jest chętnych to spoko.
Proponuje raz jeszcze niech chętni piszą na pw. powiedzmy kilka dni jeszcze.Ci którzy są nadal zainteresowani proszę się nie odzywać
a jak komus się coś zmieniło pisać, że rezygnują.
Najpierw ustlimy chyba kto chce- wzory mniej więcej każdy widział, potem jakby co ostateczna decyzja po prezentacji ostatecznego wzoru.
pozdro/
Ostatnio zmieniony 2005-11-15 00:22 przez raven, łącznie zmieniany 5 razy.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
jest za malo chetnych na II gen. dzis dzwonilem do goscia ale nie odebral fona.
zadzwonie pozniej jeszcze raz i zapytam przy takiej ilosci jaka cena.
nadal prosze o dopisywanie sie do listy/
pozdr/
zadzwonie pozniej jeszcze raz i zapytam przy takiej ilosci jaka cena.
nadal prosze o dopisywanie sie do listy/
pozdr/
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
witka. tez jestem zainteresowany, tarcze do 2gen, 2.5l.
pozdr
pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
zainteresowany czy chętny??
wpisywac na liste?
wpisywac na liste?
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
właśnie jaka cena i czy będą takie same jak te u zukdrawsko http://img50.imageshack.us/my.php?image=zegary0bp.jpg aha no i wiadome ze do probe gen 2
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Płacz, płacz, ale nie tylko z powodu zegarów._/Damian\_ pisze:chyba będę płakać te zegary wspaniałe są do 1 generacji ;( ??????????
Pierwsza generacja wspaniałą jest i ●
I gen magnificus est. Punctum.
Magnificentissimus!
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade