Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Problemy ze światłami.
Witam, również mam problem ze światłami długimi. Otóż wymieniłem główny przełącznik od świateł mijania, bo był uszkodzony i teraz nie chcą mi się zapalić drogowe. Jak pociągnę przełącznik to zapalą się na chwilę i od razu gasną. Jak są zamknięte oczy to nie podnoszą się tylko migają pod maską. A czy to normalne żeby bez przekręcenia kluczyka można było włączyć światła mijania, bo u mnie można. I halogeny też się nie włączają tylko postojówki. Pozdrawiam.

Jaappko znajomy miał tak samo wymienił przekażnik przełącznik i tak samo lampy mrugały ale zamknięte długich nie było
okazało się że bezpiecznik mu niełączył ( ten pod maską silnika)
albo ten nowy przełącznik masz jeszcze bardziej pokopany niż ten co miałeś wcześniej
okazało się że bezpiecznik mu niełączył ( ten pod maską silnika)
albo ten nowy przełącznik masz jeszcze bardziej pokopany niż ten co miałeś wcześniej
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
2 od strony kierowcy (RETRA) jest od silniczków reflektorów, 3 (HEAD) od świateł (odpowiednio 6 i 7 od przodu auta).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





Niestety bezpieczniki łączą. Gdyby nie łączyły to albo by się oczy nie podnosiły albo długie by nie mrugały. Macie jeszcze jakieś pomysły? A może mógłby ktoś przesłać schemat instalacji świateł z serwisówki? Najlepiej całą serwisówkę ale wiem że na razie od nikogo nie dostanę. A na zlot pojadę dopiero w przyszłym roku bo mam tyle napraw w samochodzie że w tym roku nie dam rady. Chyba że znalazł by się ktoś o dobrym sercu i serwisóweczkę podesłał
Pozdrawiam.


- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
No to samo co Ty możesz zrobić ze swoim samochodemRaafaaell pisze:Wiecie co możecie zrobić z tym schematem na samym początku tematu ??![]()
![]()



Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Więc jak zasugerował Jędrek: jak już zdecydujesz, którą generację posiadasz to rzeczywiście daj znaćRaafaaell pisze:Wiecie co możecie zrobić z tym schematem na samym początku tematu ??![]()
Cały temat nie ma wiele wspólnego z moim , który został zamknięty. Gratulacje.

GT z 93 roku wygląda trochę inaczej i ma inną pojemność...



Rysunek wklejony na początku przez Miśka jest prawidłowy (w rocznikach 89-92).

Tu z kawałkiem lampy (kiedyś komuś wysyłałem):


Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
Słuchaj Robercie , już wiem gdzie tkwi błąd. Rysunek nie jest dokładny , ponieważ przekaźniki są na dole , od spodu auta , co o wiele lepiej widać na tych następnych. Jeśli wiesz , czy ktoś wspomniał o tym małym szczególe na forum , to daj linka. Więc obstaję przy poprzedniej wypowiedzi co do rysunku. Lepiej pokazywać zainteresowanym te dwa poniższe ! Kolega Jędrek niepotrzebnie robi osobiste wycieczki - ja do nikogo nie mam pretensji , stwierdziłem tylko że rysunek jest zły. Zresztą , zdaje się , sądząc po kolorze jego samochodu , że ma w tym temacie doświadczenie
Moja maszyna to na pewno rocznik '93 - wszystkie papierki to potwierdzają. I żaden składak , pewnie jakaś końcówka etc. Pozdrawiam.



Odbiegając od tematu- może i Twoje auto zostało zarejestrowane 93 roku.Ale wyprodukowane zostało w 92-i tego nie da się podważyć.
Od 93 roku Ford rozpoczął produkcję nowej lini Probe- czy ładniejszej- wątpie, na pewno innej niż Ty posiadasz.
Pozdr
Od 93 roku Ford rozpoczął produkcję nowej lini Probe- czy ładniejszej- wątpie, na pewno innej niż Ty posiadasz.
Pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Może
VIN rozwieje wątpliwości?

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Raafaaell
- Posty: 420
- Rejestracja: 2006-01-14 16:39
- Galeria: viewtopic.php?t=7400
- Lokalizacja: Kraków
<wisi>
Co do przekaźnika świateł ... Powód jego wadliwego działania był mianowicie taki , że wygięła się w nim blaszka z młoteczkiem i młoteczek uderzał nie tam gdzie trzeba , poza tym na blaszce zrobił się osad - i prąd nie płynął. Wyczyściłem , wyprostowałem fachowo
blaszkę i jest ok. Powodem wygięcia mogła być temperatura , duże jej skoki. Pozostaje pytanie: ile to wytrzyma ?? Pozdrawiam.


- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
No to proponuję szukać drugiego,dopóki ten jeszcze działa.
Nie mówię,że ten zaraz padnie,ale Przezorny Zawsze Ubezpieczony.
Co do VIN-u,to jest jeszcze jedno miejsce gdzie warto zajrzeć.Naklejka na słupku drzwi kierowcy,no chyba,że ktoś ją u Ciebie wcześniej zerwał,aby ukryć rocznik.
Powiem Wam jak to dokładnie jest u mnie.
1. W dowodzie rok produkcji - '93
2. W VIN-e literka N a więc - '92
3. Na słupku "sdziełano" - 10.1991
Nieźle co?
Nie mówię,że ten zaraz padnie,ale Przezorny Zawsze Ubezpieczony.

Co do VIN-u,to jest jeszcze jedno miejsce gdzie warto zajrzeć.Naklejka na słupku drzwi kierowcy,no chyba,że ktoś ją u Ciebie wcześniej zerwał,aby ukryć rocznik.
Powiem Wam jak to dokładnie jest u mnie.
1. W dowodzie rok produkcji - '93
2. W VIN-e literka N a więc - '92
3. Na słupku "sdziełano" - 10.1991
Nieźle co?

[o]Piękno nie zna ceny.[/o]