Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
obroty ale tym razem inaczej
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
obroty ale tym razem inaczej
Takiego czegos chyba jeszcze nie bylo ale moze ktos sie spotkal juz i moze cos poradzi
Jak jade swoim autkiem to jak dodam gazu i puszcze noge z gazu to mi obroty spadaja do jakichs 200 obr/min (najnizsza kreska) i za moment rosną do normalnych i tak zostaja az do nastepnego dodania gazu Ustawilem prawie 1000 obr na biegu jaloym bo mi czasami autko gaslo teraz te czasami gasnie jak spadna do niskich obrorotow teraz raczej nie gasnie ale czasami mu sie zdarzy za diabla nie wiem co to. Moze ktos mial podobnie ?
pozdrawiam i bede wzieczny za wskazowki
ps Autko to 2,5 V6 93 rok
Jak jade swoim autkiem to jak dodam gazu i puszcze noge z gazu to mi obroty spadaja do jakichs 200 obr/min (najnizsza kreska) i za moment rosną do normalnych i tak zostaja az do nastepnego dodania gazu Ustawilem prawie 1000 obr na biegu jaloym bo mi czasami autko gaslo teraz te czasami gasnie jak spadna do niskich obrorotow teraz raczej nie gasnie ale czasami mu sie zdarzy za diabla nie wiem co to. Moze ktos mial podobnie ?
pozdrawiam i bede wzieczny za wskazowki
ps Autko to 2,5 V6 93 rok
przeczytaj to http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=1461
u mnie problem zaczynal sie na filtrze powietrza
u mnie problem zaczynal sie na filtrze powietrza
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Hmm no tak tylko ze ja mam stozek i jeswt czysty jak lza idac dalej jest przeplywomierz i wyszystko fajnie tylko jak go sprawdzic ? oto jest pytanie moze ktos ma opornosci itp. uwaga sprawdzanie przyzadmi typu oscyloskop odpada bo nie kupie oscyloskopu zeby sprawdzic czemu mi obroty faluja hehe co do selenoidu to powiem ze nie sprawdzalem a sprawdze i pwoiem co mi bylo jak znajde
pozdrawiam
pozdrawiam
Może to ci zainteresuje, ja miałem coś podobnego i czasami nawet gasł. Rozwiązanie było proste : luźna wtyczka od czujnika położenia przepustnicy, rozebrałem ją i poodginałem te mąsieżne blaszki (były poprostu "spłaszczone i nie zwierały dobrze, można to zrobić grubą igłą do szycia-tylko ostrożnie żeby nie upierniczyć) złożyłem całośc i od tamtego czsu żadnych problemów z obrotamiQuaki pisze:Hmm no tak tylko ze ja mam stozek i jeswt czysty jak lza idac dalej jest przeplywomierz i wyszystko fajnie tylko jak go sprawdzic ? oto jest pytanie moze ktos ma opornosci itp. uwaga sprawdzanie przyzadmi typu oscyloskop odpada bo nie kupie oscyloskopu zeby sprawdzic czemu mi obroty faluja hehe co do selenoidu to powiem ze nie sprawdzalem a sprawdze i pwoiem co mi bylo jak znajde
pozdrawiam

- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
As the engine gets older, the air intake will get clogged up. This procedure will help you clean the system and return smooth running to your V6.
1. Remove the air intake hose from the air inlet manifold (you may need to remove the air filter to make enough room to make this possible.
2. Spray carb cleaner (Halfords sell it) into the air intake and you will notice that the liquid turns black as it runs away. This is washing the soot from the hard to reach areas. Make sure you spray up into the idle speed adjustment screw shaft.
3. Manually open the intake butterfly by rotating the throttle cable cam. Clean the edge, the back and the surrounding area of the butterfly flap.
4. Locate the stop bolt that controls where the butterfly valve sits at rest. Adjust this until the butterfly valve is completely shut.
5. Reconnect the air hose.
6. Start the engine. The engine may be difficult to start and will run rough for the first few seconds.
7. You will probably notice the engine revs are now wrong at idle.
8. Stop the engine.
9. Short out the Ten and GND pins of the diagnostic block.
10. Restart the engine.
11. Use the idle screw to adjust the tickover speed to 650 - 700rpm
12. Stop the engine
13. Remove the wire from the diagnostic block
14. Restart the engine and ensure that tickover is now correct. It may need a run before this settles down properly.
przetlumacz sobie ,zrob jak jest napisane,ja mialem tak samo z obrotami i mi pomoglo
1. Remove the air intake hose from the air inlet manifold (you may need to remove the air filter to make enough room to make this possible.
2. Spray carb cleaner (Halfords sell it) into the air intake and you will notice that the liquid turns black as it runs away. This is washing the soot from the hard to reach areas. Make sure you spray up into the idle speed adjustment screw shaft.
3. Manually open the intake butterfly by rotating the throttle cable cam. Clean the edge, the back and the surrounding area of the butterfly flap.
4. Locate the stop bolt that controls where the butterfly valve sits at rest. Adjust this until the butterfly valve is completely shut.
5. Reconnect the air hose.
6. Start the engine. The engine may be difficult to start and will run rough for the first few seconds.
7. You will probably notice the engine revs are now wrong at idle.
8. Stop the engine.
9. Short out the Ten and GND pins of the diagnostic block.
10. Restart the engine.
11. Use the idle screw to adjust the tickover speed to 650 - 700rpm
12. Stop the engine
13. Remove the wire from the diagnostic block
14. Restart the engine and ensure that tickover is now correct. It may need a run before this settles down properly.
przetlumacz sobie ,zrob jak jest napisane,ja mialem tak samo z obrotami i mi pomoglo
probe 2,5l v6 24v 1994
[img]

-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696



Ostatnio zmieniony 2006-01-21 21:45 przez KALI, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przewod mam podpięty do kolanka (przepustnica-przepływka).
Jak ktos mi przetłumaczy to zrobie co pisze jagger. A może to to co squad pisze tu: http://www.autobrama.pl/turbo123/module ... age&pid=29
Tak czy inaczej, jak znajde chwile czasu to podjade do MIHa. Sam za te rzeczy sie nie lapie a mechaniką miejscowym podziekuje
Jak ktos mi przetłumaczy to zrobie co pisze jagger. A może to to co squad pisze tu: http://www.autobrama.pl/turbo123/module ... age&pid=29
Tak czy inaczej, jak znajde chwile czasu to podjade do MIHa. Sam za te rzeczy sie nie lapie a mechaniką miejscowym podziekuje
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi