Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.

immobiliser, immo - gdzie jest?

Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

immobiliser, immo - gdzie jest?

Post autor: romulus »

sorki moze za głupie pytanie ale czy w każdym probe II był immobilaiser? czy to jest zamontowane gdzieś w kluczyku? bo mam jeszcze jakiś dodatkowy koło ręcznego i to chyba już nie jest oryginał...??? druga sprawa to taka że oryginalny kluczyk mi się złamał (na szczęście mam dwa zapasowe dorabiane) no i tylko on jest z tym immo? jeśli tak to musze nosic ten ułamany klucz zeby odpalic auto...da sie go jakos zreanimować?
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

wszystko ok ale ja jednoznacznie nie potrafię określić czy wogóle ten fabryczny immobilaiser posiadam....czy kluczyki z i bez czymś się różniły jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny? czy jesli jest brak fabrycznego to również brak kontrolki "anti-theft"? no jeszcze jedno co mnie męczy to to czy był to standard w jakichs tam wersjach czy zalezało to od roku prod. czy od czego? :?: zakręciłem moze troche sorki ale oczekuje jakiejs sensownej wypowiedzi w tym temacie... :oops:
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Temat naprawdę był kilkakrotnie poruszany więc trzeba trochę poszukać.
Ale Proszę:
Tak to wygląda w II-gen do roku 94.
Obrazek
A tak po 94.
Obrazek
Obrazek

http://www.benegizer.de/Probe/Tech-Info ... y_wfs.html
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

w '93 i w '94 nie było w ogóle immo - chyba że w jakieś opcji.
Po '94 był immo.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Hmmm ja podobno mam seryjne immo Boscha '94 Euro, pilot taki jak dal Voodoo na zdjęciu, jak wygląda skrzynka to nie wiem :P

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

immobilajzer- gdzie on jest?

Post autor: Sebastian »

witam. mam probka V6, 94rok. dzis chcialem pozbyc sie immob. bo mialem z nim problemy. na niemieckim forum znalazlem dokladny opis jak odlonczyc i +- gdzie sie znajduje ten modul. plastiki wybudowalem, zanurkowalem kolo pedalow, a tam nic poza kablami i kmpem. gdzie moze byc to cos? chyba nie ucieklo? dadam ze mam pilota przy kluczach z boscha, czarnego z 2 przyciskami.
ktos moze pomoc?

pozdr
Sebo
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

temat był omawiany więc użyj opcji Szukaj :twisted:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

AGA I GER pisze:temat był omawiany więc użyj opcji Szukaj :twisted:
uzylem zanim zalozylem nowy temat. poza bzdetmi i tym co zwykle w tematch, nie znalazlem nic co moglo by mi pomoc.
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

http://clik.to/fordprobe
Stronka brytyjska więc strona pasażera to lewa :twisted:
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

...i wlasnie...tam na zdjeciu jest, a u mnie go tam niema!! schowali go gdzies?

http://clik.to/fordprobe jak tu pokazane na zdjeciach, znajduje sie to cos po srodku, wiec jak plastiki pozciagam to powinno byc!!??
a u mnie to tylko ta dolna czesc z tego mocowania jest i ani sladu modulu.
ktos moze pomoc?

znalzlem go, po lewej stronie nad pedalem sprzengla. czarny modul z boscha najpra.joz byl wymieniany, to nie ten orginalny.pewnie poprzedni wlasciciel joz mial z tym problemy. zdjecia w strefie zrzutu.
ma dwie wtyczki a nie jak inne jedna. czarna wtyczka ma tylko pare kabelkow, w bialej sa tylko zielono-zolte.
taki opis na tej skrzynce znalazlem.
-M2-R2-S1-15-E2- LD-L
-S2-M1-R1----LED-TK
to opis tej czarnej wiekszej wtyczki. do bilalej nic nie pisalo.
i jeszcze to znalazlem:
8787035156
8787035158
Typ: BL 433 Bosch

jak go odlonczyc?
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Wyciągnij wtyczki !!
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

i co ? wtedy pewnie wogule z miejsca nie pojedzie!!!
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Pewnie nie :) Jedź do elektryka jak nie masz standartowo zamontowanego.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

no, masz racje. trza sie bedzie wybrac. odlonczylem wszystko i nic, zero.
nikt takiego czegos jeszcze nie widzial?
pozdr


tak wlasnie dzwonie po slubicach i kostrzyniu i z elektrykami dobrymi cienko :evil: . moze ktos zna jakiegos w tych okolicach?i ma numer telefonu do niego? chcialem sie tym jotro zajac.

pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Jeżeli wewnątrz tego immo jest przekaźnik to zewrzyj jego styki wyjściowe. Jak nie wiesz o czym piszę to szukaj dalej elektryka :wink:
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

wiem doskonale o czym mowisz, tylko jeden problem, mianowicie ten modul to jedna calosc :evil: :!: . zero odkrecania, wyciagania itd. jeden wylew i wejcie na 2 wtyczki, to wszystko. dlatego potrzebny ktos kto zrobi cos z kablami we wtyczce.
pozdr
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Ciężka sprawa. Będzie potrzebny pożądny elektryk :evil:
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

glupia sprawa, wyciagnelem ten modul,dalem mu z buta 8) poprawilem z liscia :x i ....probek igla :twisted: !! zero przerywania,szarpania :P .
zmienilem jeszcze swiece i silniczek jak nowy!!!
...a wiec...nowy sposob na moduly z boscha :twisted: ...brutalnie trza ja traktowac panownie, oj brutalnie 8)
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
BOB
Posty: 24
Rejestracja: 2005-12-03 17:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Gliwice - Pyskowice - Pniów

Immobillizer

Post autor: BOB »

Dzień dobry
Mam pytanie czy można w jakiś sposób odłączyć Immobillizer w taki sposób żeby działał tylko w stacyjce a w zamkach w drzwiach nie ponieważ zamontowałem alarm i przy otwieraniu drzwi z pilota zaczyna się drzeć a jak zamykam pilotem to wszystko jest ok i teraz musze otwierać najpierw kluczykiem potem pilotem :( a zamykam pilotem:) może miał ktoś taki problem :) może da się wyłączyć jakoś Immobillizer tylko w zamkach proszę o pomoc :)
Dziękuje i pozdrawiam :)
V6 2.5
Bruce
Posty: 75
Rejestracja: 2005-06-30 15:59

Post autor: Bruce »

To nie immobilizer tylko alarm fabryczny powoduje buczenie. Niestety mialem taki sam problem i moi "fachowcy" nie potrafili go rozwiazac. Zamykam i otwieram w taki sposob jak podales.
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Jest na to sposób. Sygnały otwierania i zamykania z centralki alarmu należy podpiąć do switch'y przy bębenku zamka lub do przewodów idących bezpośrednio do nich (oczywiście przez przekaźniki). Alarm fabryczny jest deaktywowany poprzez otwarcie drzwi kluczem. Zrobiłem tak u siebie, działa OK.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
F355
Posty: 96
Rejestracja: 2005-07-23 17:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Grójec

immo

Post autor: F355 »

witam. też mam problem z immo juz go znalazlem w autku ale nie wiem jak zabardzo sie zabrac za jego obejscie. moze jakies rady tak dla laika?? pomocy
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
markiszon
Posty: 22
Rejestracja: 2007-12-25 16:25
Galeria: viewtopic.php?t=12836
Lokalizacja: Kielce

Post autor: markiszon »

tofil a moglbys troche jasniej :) nie wiem co to switche i mam podobny problem jak to ominac napisz po chlopsku bardzo cie prosze
pozdr
Probek - fajny wozik

niestety, ale był (od niedawna nie ma) PROBASEK 2.0 16V 1997r., prawie pełna opcja bord metallic
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”