Dorabianie kluczyka.
Dorabianie kluczyka.
Czy ktoś dorabiał kluczyk do Forda II?
Byłem w punkcie i pan się zawiesił mówiąc że "jest zakodowany". Tzn samo dorobienie to nie problem tylko to "coś" w plastiku mu nie pasowało
Mógł mi ewentualnie kluczyk zafundować, który otworzy, ale uruchomi alarm, a ja kicham na taki kluczyk. Pan mnie wysłał do serwisu Forda co - domyślam się - kosztuje $$$$$ i trochę.
Ktoś to przerabiał ?
Dodam tylko że nie mam pilota, mam tylko kluczyk. I to tylko jeden.
Byłem w punkcie i pan się zawiesił mówiąc że "jest zakodowany". Tzn samo dorobienie to nie problem tylko to "coś" w plastiku mu nie pasowało
Mógł mi ewentualnie kluczyk zafundować, który otworzy, ale uruchomi alarm, a ja kicham na taki kluczyk. Pan mnie wysłał do serwisu Forda co - domyślam się - kosztuje $$$$$ i trochę.
Ktoś to przerabiał ?
Dodam tylko że nie mam pilota, mam tylko kluczyk. I to tylko jeden.
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
wlasnie ja tez mam tylko jeden do tego ostatnio atrzasnolem go sobie wiec musze dorobic ale wiem ze normalnie nie dorobie tylko w fordzie.Czy ktos zna koszta ewentualnie takiej przyjemnosci
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy.....
Na wypady poza miasto jest już inne autko
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Z tego co dzisiaj się dowiedziałem, kupno w Fordzie kluczyka = 220 plus zakodowanie go u nich = 180 co daje okrągłe 400PLN za kluczyk.
Przegięcie, nie?
Ale jest nadzieja. Znalazłem sprytniejszego speca niż dotąd i on podjął się walki. Co prawda również powiedział, że mój ford nie powinien mieć immobilisera (a ma ), ale jest ambitny. Jak mu wyjdzie, to cena z zakodowaniem bedzie ok 100, to już lepiej.
Dam znać jak poszło.
Przegięcie, nie?
Ale jest nadzieja. Znalazłem sprytniejszego speca niż dotąd i on podjął się walki. Co prawda również powiedział, że mój ford nie powinien mieć immobilisera (a ma ), ale jest ambitny. Jak mu wyjdzie, to cena z zakodowaniem bedzie ok 100, to już lepiej.
Dam znać jak poszło.
Ja dorabiałem od mazdy i przekładałem chip ale też z dorabianego
Według książki obsługi mozna samemu sobie zaprogramować nowy kluczyk - jutro moze uda mi sie wrzucić skan w wersji niemieckiej. jedyny szkopuł to zdaje się trzeba mieć do tej operacji dwa orginalne klucze i mozna zaprogramowac sobie kolejnych 5 sztuk
Według książki obsługi mozna samemu sobie zaprogramować nowy kluczyk - jutro moze uda mi sie wrzucić skan w wersji niemieckiej. jedyny szkopuł to zdaje się trzeba mieć do tej operacji dwa orginalne klucze i mozna zaprogramowac sobie kolejnych 5 sztuk
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
A ja sobie dorobilem ponad rok temu kluczyk za 25zl (stary sie rozwarstwil troche). Poza kawalkiem metalu i plastiku nic w tym kluczyku nie ma!
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiem, wiem - o to wlasnie mi chodzilo! Niska cena, ale immobilazera brak.
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
No niestety Ale drugi raz juz go nie chce oddawac Jedna kradziez mi wystarczymajcher pisze:i łatwiej oodać w cudze ręce
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Kluczyk sie rozpad:(
Juz na wstepie mam pytanko. Czytałem na forum ze niektórzy mają problem z dorobieniem kluczyka do ProbeII bo on jest zakodowany. Ja mam kluczyk i do niego jeszcze pilota ktorym wyłączam immobilizer. A jak drzwi otwieram bez kluczyka (np. przez otwarte okno) to alarm wyje. Mój kluczyk też jest zakodowany czy alarm deaktywuje samo przekrecenie go w zamku?? I jeżeli to pytanko jest głupie to prosze o wyrozumiałość i nie śmiać się
______________________
Probe II 2.0 16V granatowy
______________________
Probe II 2.0 16V granatowy
Pilot który masz przy kluczykach, a immobiliser w kluczyku to dwie różne sprawy. Pilot jest od alarmu, z tego co piszesz wydaje mi się orginalnego (fabrycznego). Prozaiczny kształt, dwa kwadratowe przyciski, lub 3 z fcją panic. Po włączeniu zapłonu trzeba nacisnąć przycisk dezaktywujący odcięcie zapłonu wewnątrz alarmu. Inaczej wyje. Tak na marginesie to przydało by się dorzucić do niego detektor ruchu.
Immobiliser w kluczyku to chip pamięci szeregowej.Kod zczytywany jest przez moduł immobilisera, za pomocą anteny znajdującej się wokół stacyjki . Ma to za zadanie zabezpieczenie przed odpaleniem przez zwarcie przewodów przy stacyjce lub złamaniu sztosem. Jeżeli dorobisz zwykły kluczyk, komputer potraktuje go jak sztos i zablokuje elektronikę silnika. Zapali się lewa kontrolka w tarczy obrotomierza. W związku z tym musisz dorobić kluczyk w którym będzie już wtopiony chip. Postępowi dorabiacze kluczy mają takie fajne programatorki zczytujące kod w starym kluczyku i kopiujące go na nowy "czysty" chip w dorobionym kluczyku.
Immobiliser w kluczyku to chip pamięci szeregowej.Kod zczytywany jest przez moduł immobilisera, za pomocą anteny znajdującej się wokół stacyjki . Ma to za zadanie zabezpieczenie przed odpaleniem przez zwarcie przewodów przy stacyjce lub złamaniu sztosem. Jeżeli dorobisz zwykły kluczyk, komputer potraktuje go jak sztos i zablokuje elektronikę silnika. Zapali się lewa kontrolka w tarczy obrotomierza. W związku z tym musisz dorobić kluczyk w którym będzie już wtopiony chip. Postępowi dorabiacze kluczy mają takie fajne programatorki zczytujące kod w starym kluczyku i kopiujące go na nowy "czysty" chip w dorobionym kluczyku.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
Jest jeszcze inna droga o której zapomniałem napisać. Klucznik nie musi mieć programatora-kopiarki. Wystarczy , że dorobi Ci kluczyk (kluczyki) z wtopionym chipem. Wówczas trzeba jechać do serwisu, bądz gościa tkóry ma programator wpinany w elektrykę auta. Po co takie kombinacje? Podany powyżej sposób, jest to sprytne oszukanie modułu immobilisera. Bez względu na to ile kluczyków dorobisz , "On myśli" , że posługujesz się tylko tym jednym. W jego pamięci są jednak inne kluczyki, których poprzedni właściciel nie dorzucił ci do auta. I to właśnie dlatego powinno się unieważnić stare kody i zaprogramować to co nosisz w kieszeni.
PS Taki przypadek spotkał mojego znajomego który po kupnie auta na giełdzie zawołał żonę by z okna razem podziwiać nowy nabytek. Niestety nie było już czego podziwiać ...
PS Taki przypadek spotkał mojego znajomego który po kupnie auta na giełdzie zawołał żonę by z okna razem podziwiać nowy nabytek. Niestety nie było już czego podziwiać ...
IIgen. 2,5 GT, USA-black
A po co Ci kluczyki? ...................................................................................................................................................................................
Ostatnio zmieniony 2005-09-15 21:46 przez Wuax, łącznie zmieniany 1 raz.
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
- Ivaho
- Posty: 316
- Rejestracja: 2005-01-20 18:55
- Galeria: viewtopic.php?t=6336
- Lokalizacja: Kąty Wrocławskie
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt: