Dorabianie kluczyka.

machel
Posty: 41
Rejestracja: 2004-11-06 22:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Dorabianie kluczyka.

Post autor: machel »

Czy ktoś dorabiał kluczyk do Forda II?
Byłem w punkcie i pan się zawiesił mówiąc że "jest zakodowany". Tzn samo dorobienie to nie problem tylko to "coś" w plastiku mu nie pasowało :D
Mógł mi ewentualnie kluczyk zafundować, który otworzy, ale uruchomi alarm, a ja kicham na taki kluczyk. Pan mnie wysłał do serwisu Forda co - domyślam się - kosztuje $$$$$ i trochę.
Ktoś to przerabiał ?
Dodam tylko że nie mam pilota, mam tylko kluczyk. I to tylko jeden.
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

wlasnie ja tez mam tylko jeden do tego ostatnio atrzasnolem go sobie wiec musze dorobic ale wiem ze normalnie nie dorobie tylko w fordzie.Czy ktos zna koszta ewentualnie takiej przyjemnosci
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Jeśli masz fabryczny immobiliser, to rzeczywiście w kluczyku jest ID które musi być przez niego rozpoznawalne i tylko ASO może Ci przeprogramować ten immobiliser. Jeśli go nie masz, to możesz spokojnie dorobić kluczyk, pasują 'surowce' mazdy.
Pozdrawiam, Rafał.
machel
Posty: 41
Rejestracja: 2004-11-06 22:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: machel »

Z tego co dzisiaj się dowiedziałem, kupno w Fordzie kluczyka = 220 plus zakodowanie go u nich = 180 co daje okrągłe 400PLN za kluczyk.
Przegięcie, nie?
Ale jest nadzieja. Znalazłem sprytniejszego speca niż dotąd i on podjął się walki. Co prawda również powiedział, że mój ford nie powinien mieć immobilisera (a ma :) ), ale jest ambitny. Jak mu wyjdzie, to cena z zakodowaniem bedzie ok 100, to już lepiej.
Dam znać jak poszło.
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

Ja dorabiałem od mazdy i przekładałem chip ale też z dorabianego

Według książki obsługi mozna samemu sobie zaprogramować nowy kluczyk - jutro moze uda mi sie wrzucić skan w wersji niemieckiej. jedyny szkopuł to zdaje się trzeba mieć do tej operacji dwa orginalne klucze i mozna zaprogramowac sobie kolejnych 5 sztuk
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

A ja sobie dorobilem ponad rok temu kluczyk za 25zl :twisted: (stary sie rozwarstwil troche). Poza kawalkiem metalu i plastiku nic w tym kluczyku nie ma!
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

to nie masz immobilazera fabrycznie montowanego
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

wrzuciłem skan programowania nowych kluczyków
może ktos to przetłumaczy na ludzki język
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

Wiem, wiem - o to wlasnie mi chodzilo! Niska cena, ale immobilazera brak.
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

i łatwiej oodać w cudze ręce :wink:
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

majcher pisze:i łatwiej oodać w cudze ręce :wink:
:lol: No niestety :twisted: Ale drugi raz juz go nie chce oddawac :!: :twisted: Jedna kradziez mi wystarczy :!:
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Kluczyk sie rozpad:(

Post autor: Ivaho »

Juz na wstepie mam pytanko. Czytałem na forum ze niektórzy mają problem z dorobieniem kluczyka do ProbeII bo on jest zakodowany. Ja mam kluczyk i do niego jeszcze pilota ktorym wyłączam immobilizer. A jak drzwi otwieram bez kluczyka (np. przez otwarte okno) to alarm wyje. Mój kluczyk też jest zakodowany czy alarm deaktywuje samo przekrecenie go w zamku?? I jeżeli to pytanko jest głupie to prosze o wyrozumiałość i nie śmiać się :oops:

______________________
Probe II 2.0 16V granatowy
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

Pilot który masz przy kluczykach, a immobiliser w kluczyku to dwie różne sprawy. Pilot jest od alarmu, z tego co piszesz wydaje mi się orginalnego (fabrycznego). Prozaiczny kształt, dwa kwadratowe przyciski, lub 3 z fcją panic. Po włączeniu zapłonu trzeba nacisnąć przycisk dezaktywujący odcięcie zapłonu wewnątrz alarmu. Inaczej wyje. Tak na marginesie to przydało by się dorzucić do niego detektor ruchu.
Immobiliser w kluczyku to chip pamięci szeregowej.Kod zczytywany jest przez moduł immobilisera, za pomocą anteny znajdującej się wokół stacyjki . Ma to za zadanie zabezpieczenie przed odpaleniem przez zwarcie przewodów przy stacyjce lub złamaniu sztosem. Jeżeli dorobisz zwykły kluczyk, komputer potraktuje go jak sztos i zablokuje elektronikę silnika. Zapali się lewa kontrolka w tarczy obrotomierza. W związku z tym musisz dorobić kluczyk w którym będzie już wtopiony chip. Postępowi dorabiacze kluczy mają takie fajne programatorki zczytujące kod w starym kluczyku i kopiujące go na nowy "czysty" chip w dorobionym kluczyku.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

wszystko jest tak jak mówisz, czyli tak musi być. Dzieki. Tylko teraz pytanie, gdzie znaleźć magika ktory mi dorobi kluczyk z kodem? Pojeżdze po wrocku i popytam, chyba że ktoś już wie?
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
machel
Posty: 41
Rejestracja: 2004-11-06 22:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: machel »

Polecam zakład na Kurkowej. Nie pamiętam nazwy, ale jest widoczny - jak się jedzie od strony Łowieckiej to po prawej stronie jest taki szyld w kształcie znaku STOP.
Pozdrawiam!
Probe 2gen, 1995, 2.0 16V, czarny
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

Dzieki stary:) W poniedzialek, wtorek tam bede.
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

Jest jeszcze inna droga o której zapomniałem napisać. Klucznik nie musi mieć programatora-kopiarki. Wystarczy , że dorobi Ci kluczyk (kluczyki) z wtopionym chipem. Wówczas trzeba jechać do serwisu, bądz gościa tkóry ma programator wpinany w elektrykę auta. Po co takie kombinacje? Podany powyżej sposób, jest to sprytne oszukanie modułu immobilisera. Bez względu na to ile kluczyków dorobisz , "On myśli" , że posługujesz się tylko tym jednym. W jego pamięci są jednak inne kluczyki, których poprzedni właściciel nie dorzucił ci do auta. I to właśnie dlatego powinno się unieważnić stare kody i zaprogramować to co nosisz w kieszeni.
PS Taki przypadek spotkał mojego znajomego który po kupnie auta na giełdzie zawołał żonę by z okna razem podziwiać nowy nabytek. Niestety nie było już czego podziwiać ...
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Awatar użytkownika
Wuax
Posty: 384
Rejestracja: 2005-09-02 19:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Marki

Post autor: Wuax »

A po co Ci kluczyki? ................................................................................................................................................................................... :D
Ostatnio zmieniony 2005-09-15 21:46 przez Wuax, łącznie zmieniany 1 raz.
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by Obrazek
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

Co za bezsens, po co na necie pokazaywać jak Probasa otworzyć?? :shock:
Szczyt głupoty :cry:
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
Awatar użytkownika
Wuax
Posty: 384
Rejestracja: 2005-09-02 19:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Marki

Post autor: Wuax »

W czym problem, u nich w rosji każde dziecko to umie.
U nas każdy złodziej też. A kluczyki są po to żeby jakieś dziecko nie odpaliło, bo mogło by być nieszczęście. :wink:
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by Obrazek
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

Dobrze ze zartujesz.
Z tym ze kazdy zlodziej wie jak otworzyc to racja, ja po prostu nie chcialbym aby jacys amatorzy sie uczyli z fotek a potem trenowali na moim, rozumiesz??
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
Awatar użytkownika
Wuax
Posty: 384
Rejestracja: 2005-09-02 19:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Marki

Post autor: Wuax »

I po to jest właśnie alarm, mój jak by go ktoś tak próbował potraktować darł by się na całą ulicę.
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by Obrazek
Awatar użytkownika
Ivaho
Posty: 316
Rejestracja: 2005-01-20 18:55
Galeria: viewtopic.php?t=6336
Lokalizacja: Kąty Wrocławskie

Post autor: Ivaho »

Nawet po odlaczeniu akumulartora??

Albo lepiej nie pisz, cholera wie kto tu zaglada ;)
Probe II 2.0 16V euro, granatowy
Awatar użytkownika
Wuax
Posty: 384
Rejestracja: 2005-09-02 19:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Marki

Post autor: Wuax »

Spoko, nawet po odłączeniu, przynajmniej u mnie. Ale klapy silnika też nie otworzysz :arrow: wyje :D Syrena ma niezależną baterię. Rozładowanie akumulatora np. przez zwarcie też nie pomoże.
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by Obrazek
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Wuax, jak możesz edytuj posta, to śmieszna fotka, ale cholera... wiesz w jakim kraju mieszkamy. Sami do tego nie trafią... Takie czasy :(

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”