Misiek chyba napisal inaczejDrzymek pisze:Nie wydaje mi się żeby duża turbina pompowała od dołu ( i to jeszcze w 4cylindrowym aucie).MISIEK pisze:Tradycyjnie montuje sie uklad sekwencyjnego zalaczania/przelaczaniaRobert pisze:2 nowe, duże turbiny.
mala turbina pompuje od dolu a duza od srodka ;]
Robo-prob Swap FE3
- TYKWA
 - Posty: 1296
 - Rejestracja: 2005-04-03 18:31
 - Samochód: brak
 - Galeria: viewtopic.php?t=6180
 - Lokalizacja: polska
 
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 

			
						
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Re: BiTurbo!!!
Zanim zaczniecie na serio zastanawiać się, czy tylko niegroźnie oszalałem, czy należy mnie już obchodzić (objeżdżać) szerokim łukiem, chciałbym dokonać autolustracji i wyjaśnić co następuje:
Niniejszym przyznaję też, że w Niedzielę Palmową nadużyłem władzy, bo KALII próbował tu od razu poddać w wątpliwość moją poczytalność, prawdziwość relacji, a z powodu 3 słoni na końcu mojego postu ubzdurał sobie, że jestem najarany a nie tylko radośnie podniecony.
 
 
 
			
			
									
						
							- Wuax objechał Mitsu3000GT - prawda
 - że jechał tyle, ile podałem - pewnie prawda - ja z nim wtedy nie jechałem, ale mu wierzę
 - i zatarł silnik - prawda
 - żadne strumienice i magnetyzery - prawda (choć jeśli ktoś udowodni, że ten wir w wydechu ma jakikolwiek wpływ, to czemu nie)
 - czarny dach, maska i kuśka - w życiu 

 - slick ze zdjęcia był prawdziwy - szczegóły w 
 galerii - Pelot jeździ z blaszaną maską - prawda
 - i oddał mi swoją - nie
 - naklejki 
 - prawda, ale po naprawie błotnika, bo mają zachęcać a nie odstraszać - samochód do codziennej eksploatacji a nie wydmuszka - prawda
 - duża turbina od Marka (GTurbo) - prawda
 - dla mnie - nieprawda (bo dla KALIIego)
 - druga turbina (clou wiadomości wywołujące największą dyskusję) - nieprawda
 - drugi BOV - prawda (no ale zamiast a nie do kompletu, bo ten ładnie syczy nie dogaduje się z moim silnikiem)
 - pozbywam się kolektora - nieprawda (choć od razu miałem ofertę kupna na PW)
 - podwójny wydech - nieprawda (fotki rurek ze spawania tego, co mam)
 - połowę mojego tłumika ma Pelot - prawda
 - rozpórki od GTurbo - prawda
 - wzmacniacz hamowania - nieprawda (przynajmniej na razie)
 - narzynane i nawiercane tarcze - prawda
 - fele 16" - prawda
 
Niniejszym przyznaję też, że w Niedzielę Palmową nadużyłem władzy, bo KALII próbował tu od razu poddać w wątpliwość moją poczytalność, prawdziwość relacji, a z powodu 3 słoni na końcu mojego postu ubzdurał sobie, że jestem najarany a nie tylko radośnie podniecony.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Ronin
 - Posty: 957
 - Rejestracja: 2005-09-26 15:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=7575
 - Lokalizacja: Oława