Przełącznik przy bezpiecznikach!!!!-Summer/Winter

neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Przełącznik przy bezpiecznikach!!!!-Summer/Winter

Post autor: neo61 »

Witam wszystkich

Wczoraj podczas montowania nowego radyjka do auta przepaliłem bezpiecznik.Podczas wymiany bezpiecznika zauważyłem dziwny przełącznik obok bezpieczników.Jest to jakby bezpiecznik na przewodzie i można go przepiąć wyżej lub niżej.Na obudowie od bezpieczników jest napisane Wyżej -Winter, Niżej -Summer.

Czy wie ktoś może co to.Teraz mamy Summer:))) a ja mam ustawione na WInter????

Może to ssanie , albo coś co pomoże mi spalać mniej w wakacje????Narazie nie zmieniałem wolę się najpierw zapytać.

Pozdrawiam i dzięki zainfo.
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Gość

Post autor: Gość »

Mozliwe, ze jest to przerobka do swiatel dziennych. Ja w swoim zrobilem podobnie, dzieki czemu po przekreceniu stacyjki wlaczaja sie swiatla, a po wyciagnieciu kluczyka chowaja. Na lato przerobke sie wylacza.
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

polozenie wycieraczek w stanie spoczynku
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Dobrze Tomi prawi :D . Przełącznik położenia wycieraczek w stanie spoczynku. Są możliwe 2 pozycje - na szybie i schowane "pod maską".
Przelóż wtyczkę, odpal wycieraczki i zobacz efekt :D .

Pzdrv
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

choc wypadki sie zdazaja.. jak z phillipe zmienilismy jego to mial piora pionowo w polozeniu summer hyhyhy fast & foods... :twisted:
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Ja mam mały problem w ogóle z wycieraczkami. Chodzi o to, że podczas normalnej pracy i przełączeniu przełącznika na "winter" wycieraczki nie zawsze pracują w tej samej pozycji tzn. raz zatrzymują się normalnie na szybie a jak coś im odbije to odbijają się od listwy szyby.
Pomóżcie!

Teraz przestawiłem wycieraczki o dwa ząbki do góry na mocowaniu ale kiczowato wygląda.
Pozdrawiam. :D
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

coś w tem jest, ja też jak przełącze na SUMMER to wycieraczki stają dęba zamiast w spoczynku schować się pod szybę. Jak ktoś problem rozgryzł to proszę o info. Jak nikt nic nie wie, to w przyszły weekend czeka mnie "zabawa" z wycieraczkami...
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Gość

Post autor: Gość »

Tomi pisze:choc wypadki sie zdazaja.. jak z phillipe zmienilismy jego to mial piora pionowo w polozeniu summer hyhyhy fast & foods... :twisted:
He he ja też tak mam w położeniu summer
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

No to problem dotyczy wielu ze sztorc-wycieraczkami. Czy tam jest jakaś wtyczka, którą można odwrotnie podłączyć, czy jak?
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

Nie trzeba by tego postu przenieść do "I Generacji"?

Dwójka prawdopodobnie nie ma przełącznika W/S. Jeśli się myle, sorry!
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Gość

Post autor: Gość »

Fakt, II-ki nie maja tego przelacznika.
Wynika to z prostej przyczyny, nie ma jak wycieraczek "schowac" pod maske. Chyba ze je pozaginac i przycisnac maska ;)

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

Jak skończe "zabawę" ze szwankującą klimą, wezmę się na poważnie za ten w sumie błachy problem z upartymi wycieraczkami. Mam wrażenie, że usterka jest banalna (odwrotnie podpięta jakaś wtyczka lub zasilania). Jak zrobie to dam tu na forum instrukcje.
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

No właśnie mnie też się zatrzymały wycieraczki na chwilę w pozycji pionowej - tylko się zastanawiam czy przyczyną nie było 190 km/h. :shock:
Można wogóle używać wycieraczek przy tych prędkościach :?: :?:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Sam »

ja mam dwa pytania :
1 czy ten przełoncznik był montowany w wszystkich egzemplazach ??
2 Gdzie on dokładnie jest bo nie moge go znaleźc ??
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
dino1
Posty: 42
Rejestracja: 2004-11-05 10:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

panel bezpieczników

Post autor: dino1 »

Mam pytanie:
Jest panel bezpieczników z lewej strony na dole pod kierownicą. Do tego panelu jest doprowadzona wiązka. Ja mam włączoną w wtyk oznaczony LATO. Jest natomiast jeszcze wtyk z napisem ZIMA. Czy ktoś wie czym się różnia i jakie posiadają funkcje lub mozliwości oba podłączenia (LATO lub ZIMA) ? :idea:
2.2 GT Turbo '91
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

wycieraczki
użyj opcji szukaj...
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Mario
Posty: 28
Rejestracja: 2003-09-17 18:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Mario »

Przełącz a wszystko stanie się proste !!!
Pozdrawiam
Mario
Gość

Post autor: Gość »

Mario pisze:Przełącz a wszystko stanie się proste !!!
Nie do konca, poniewaz najprawdopodobniej mial silnik wycieraczek
wyminiany. Bardzo duzo osob tak ma. W wiekszosci osoby maja na
winter a po przelaczeniu na summer wycieraczki staja deba. Dino ma na
summer i mu sie nie chowaja elegancko pod maske czyli to by wskazywalo
ze juz ta funkcja nie dziala. Zachodzi tez opcja ze po przelaczeniu nic sie
nie stanie czyli wycieraczki zostana w takim polozeniu jak byly.
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Sprawdź. Generalnie to przełącznik położenia wycieraczek w stanie spoczynku :D .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
dino1
Posty: 42
Rejestracja: 2004-11-05 10:36
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

panel bezpieczników

Post autor: dino1 »

Dzięki. Już jestem uswiadomiony.
Będę testował...
8)
Jest tam jeszcze coś ciekawego ?
2.2 GT Turbo '91
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Sqad pisze:
Tomi pisze:choc wypadki sie zdazaja.. jak z phillipe zmienilismy jego to mial piora pionowo w polozeniu summer hyhyhy fast & foods... :twisted:
He he ja też tak mam w położeniu summer
Witam
Ponawiam temat bo nurtuja mnie te wycieraczki i mi tez stoja :(
Czy ktos moze zrobil juz to?? czy to jest wina silniczka??

Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
5150
Posty: 58
Rejestracja: 2004-10-21 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5150 »

SAM

Znajduje się to w pod klapka od bezpieczników wewnątrz auta.
Musisz się schylić troszkę.
z reszta jak zdejmiesz osłonkę od bezpieczników to na niej jest opis i są tam zaznaczone właśnie pozycje summer i winter (przynajmniej u mnie tak jest) więc nie powinieneś mieć problemu z odczytaniem tego.
Swoją drogą u mnie wszystko działa normalnie jak ustawiłem summer to od razu ładnie schowały się pod maskę. :D
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz :)
Awatar użytkownika
Witek.w-wa
Posty: 272
Rejestracja: 2003-12-09 13:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Witek.w-wa »

U mnie tez przelacznik dziala dobrze.
Zreszta w polozeniu summer schowane wycieraczki pod maske wygladaja duzo ladniej, niz w polozeniu zima bo wtedy wystaja tak jak w kazdym samochodzie.
Ja dlatego na zime nie przestawiam wycieraczek choc jest to wtedy bardziej upierdliwe podczas opadow sniegu.

ps.
a u Ciebie 5150 ze zdjecia wynika ze sa w gornym polozeniu ??
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue- 8)
Awatar użytkownika
5150
Posty: 58
Rejestracja: 2004-10-21 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5150 »

Witek

Masz racje na zdjęciu są jeszcze w pozycji "winter".
Jak kupiłem auto (w październiku) to tak były.
Ale potem przestawiłem sobie i już "summer" cały czas.
Zgadzam się że auto wygląda o wiele łądniej jak są schowane
i tak też mam teraz i nie mam zamiaru już tego przestawiać.
Chociaż jak napada w nocy to potem ciężko im jest się wydostać
ale... co tam tak jest fajniej!! :D :D
I gen. GT '89 (261A) Trip, overhead... kiedyś:(
MUSTANG 5.0 V8 SSP-- teraz :)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Ja jeżdżę na letnim. Przełączyłem już na zimowe, ale wróciłem, bo jak Ci na szybę ktoś chlapnie błotem i wciśniesz spryskiwacz to ma szansę trochę zmoczyć, a w zimowym najpierw wycieraczka od razu rusza po suchej szybie.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”