Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Czym przeczyścić dolot i przeływomierz powietrza.
Czym przeczyścić dolot i przeływomierz powietrza.
Witam,
pytanie jak w temacie, szukałem w opcji "szukaj", jest sporo na ten temat ale nie mam zielonego pojęcia czym wyczyścić dolot, a czym przepływomierz. Czy są jakieś środki?. Czy wystarczy "woda, mydło i szczotka"
pozdrowienia
Jerry
pytanie jak w temacie, szukałem w opcji "szukaj", jest sporo na ten temat ale nie mam zielonego pojęcia czym wyczyścić dolot, a czym przepływomierz. Czy są jakieś środki?. Czy wystarczy "woda, mydło i szczotka"
pozdrowienia
Jerry
- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
Nie wiem czy jest usyfiony, zaczęło się "falowanie obrotów", z postów wyczytałem, że polecacie przeczyścić cały układ dolotu powietrza do silnika, no i chciałem się za to zabrać. Niedawno wymieniałem filtr powietrza, jest świeży. Nie wykluczam szajsowatego paliwa, chociaż w jeżdżę na gaz i falowanie pojawia się w zasadzie tylko na gazie. Chciałbym wykluczyć ewentualne nieczystości w układzie dolotu, bo to najprostsze chyba.Chłopaki piszą też o kablach WN, solenoidach itd.
Rozumiem, żeby się samemu w to nie bawić jak się nie ma pełnej wiedzy o silniku.
Jerry
Rozumiem, żeby się samemu w to nie bawić jak się nie ma pełnej wiedzy o silniku.
Jerry
Jak filtr był wymieniany to luz. Ja bym dolotu w to nie mieszał no chyba że są tam jakieś polne kaminieJerry pisze:Nie wiem czy jest usyfiony, zaczęło się "falowanie obrotów", z postów wyczytałem, że polecacie przeczyścić cały układ dolotu powietrza do silnika, no i chciałem się za to zabrać. Niedawno wymieniałem filtr powietrza, jest świeży. Nie wykluczam szajsowatego paliwa, chociaż w jeżdżę na gaz i falowanie pojawia się w zasadzie tylko na gazie. Chciałbym wykluczyć ewentualne nieczystości w układzie dolotu, bo to najprostsze chyba.Chłopaki piszą też o kablach WN, solenoidach itd.
Rozumiem, żeby się samemu w to nie bawić jak się nie ma pełnej wiedzy o silniku.


Najlepszym lekarstwem dla Twojego probka będzie demontaż gazu zobaczysz jak odetchnie pełną pierwsia

- strober
- Posty: 1338
- Rejestracja: 2003-01-30 13:09
- Samochód: none
- Galeria: viewtopic.php?t=7957
- Lokalizacja: Kraków
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- KrzychuSiem
- Posty: 22
- Rejestracja: 2004-11-17 19:23
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Witam !
W moim autku miałem falujące obroty, wyczytałem na forum , że przyczyną tego może być właśnie zabrudzony przepływomierz , wziąłem wykręciłem , przedmuchałem sprężonym powietrzem , trochę poczyściłem szmatką i obroty powróciły do normy. Nie wiem czy w ten sposób go uleczyłem ale ( może to tylko subiektywne odczucie ) po tym "czyszczeniu " autko tak jakby lepiej się bujało.Więc może warto od czasu do czasu zajrzeć w to miejsce naszego silnika i odgarnąć z tamtąd pajęczynę jakowąś ?
W moim autku miałem falujące obroty, wyczytałem na forum , że przyczyną tego może być właśnie zabrudzony przepływomierz , wziąłem wykręciłem , przedmuchałem sprężonym powietrzem , trochę poczyściłem szmatką i obroty powróciły do normy. Nie wiem czy w ten sposób go uleczyłem ale ( może to tylko subiektywne odczucie ) po tym "czyszczeniu " autko tak jakby lepiej się bujało.Więc może warto od czasu do czasu zajrzeć w to miejsce naszego silnika i odgarnąć z tamtąd pajęczynę jakowąś ?

Ford Probe 2.5 V6 95 Czarny
- jagger
- Posty: 230
- Rejestracja: 2004-09-28 17:39
- Galeria: viewtopic.php?t=5666
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław