check engine
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 2004-12-12 17:06
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=8917
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontakt:
check engine
hej mam pytanie bo wlanoczyla mi sie kontrolka check engine podczas jazdy minute po uruchomieniu silnika i tak sie pali podczas jazdy? co to moga byc za objawy?
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Tomku7
Jesteś z nami już prawie trzy miesiące i zawitałeś do nas tylko dwa razy.
Oba spowodowane problemem z autkiem - dlaczego?
Tak jak Sh(.)(.)ters napisał bez sprawdzenia kodów się nie obejdzie.
A tak na marginesie to co znaczy,że kontrolka się "wlanoczyła"?
Pozdrawiam.
Jesteś z nami już prawie trzy miesiące i zawitałeś do nas tylko dwa razy.
Oba spowodowane problemem z autkiem - dlaczego?
Tak jak Sh(.)(.)ters napisał bez sprawdzenia kodów się nie obejdzie.
A tak na marginesie to co znaczy,że kontrolka się "wlanoczyła"?
Pozdrawiam.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 2004-12-12 17:06
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=8917
- Lokalizacja: mińsk mazowiecki
- Kontakt:
tomek
jestem tu juz od roku wczesniej mailem nik lorneta ale niestety niektozry cos tu do mnie mieli...
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Re: check engine
Jeżeli ci sie włączyła na LPG to wystarczy przygazować i gaśnie ,tomek7 pisze:hej mam pytanie bo wlanoczyla mi sie kontrolka check engine podczas jazdy minute po uruchomieniu silnika i tak sie pali podczas jazdy? co to moga byc za objawy?
ale jeżeli ci sie świeci cały czas to ja też tak miałem nieszło tego usunąć i jak robiłem remont silnika to po pierwszym odpaleniu już wszystko było normalnie
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Pranie czyszczenie tapicerek
Witam,pimpo pisze:nie czaję bazy, nie kumam czaczy itp itd... skoro byłeś Lornetka, coś się tam wydarzyło i postanowiłeś zmienić nik to po co się teraz przyznajesz? to tak jak byś nie zmieniał wogóle
pozdro
no właśnie tak chyba nie powinno być, ktoś coś tam zrobił (?)..., coś się tam wydarzyło (?).... i gość zmienia nick rejestruje się jeszcze raz i po kłopocie, a potem świeci się że jest 500 członków, chyba członkostwo powinno być bardziej zaawansowane, może powinien być podział na poczekalnię i pełny klub ?? ??
Co o tym sądzicie ??
Wojtas_s
_______________________________________
_______________________________________
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Re: tomek
Napewno chodziło im o bardzo ostatnio wałkowany temat ''Ortografia''tomek7 pisze:jestem tu juz od roku wczesniej mailem nik lorneta ale niestety niektozry cos tu do mnie mieli...
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ja nie mam uprawnień do usuwania kont userów. Na usuwanie userów też nie mam zakusów.
Niektórzy wiedzą o co chodzi...
Niektórzy wiedzą o co chodzi...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Helloo!
Po pierwsze ad. tematu: Mi się świeci kontrolka check engine bo mam zepsutą sondę lambda... tak mi sie zdaje że dletego ale nie dam sobie głowy uciąć...
Po drugie ad. poza tematem: Nie było mnie tu od roku, bo najzwyczajniej w świecie popsuł mi się komp a też nie miałam czasu, też sory... poprawie się
Pozdro!
Po pierwsze ad. tematu: Mi się świeci kontrolka check engine bo mam zepsutą sondę lambda... tak mi sie zdaje że dletego ale nie dam sobie głowy uciąć...
Po drugie ad. poza tematem: Nie było mnie tu od roku, bo najzwyczajniej w świecie popsuł mi się komp a też nie miałam czasu, też sory... poprawie się
Pozdro!
89 rok 2.2 GT
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
Sqad pisze:Jeśli ktoś się rejestruje nie pisze postó a później bodaj przez dłuższy okres czasu się nie loguje jest to usuwane automatycznie. Jeśli ktoś się rejestruje napisze choć jednego posta, to jego profil już jest bezpieczny.
O kurka, to tak jak mnie się przytrafiło, ale teraz już piszę więc jestem i będę
Wojtas_s
_______________________________________
_______________________________________
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: check engine
Witam mam takie pytanie a mianowicie czy po zamontowaniu blow offa może się co jakiś czas zapalać check engine ?? Ja mam zamontowany zawór i przejechałem na nim ok 500 km i wcześniej nic się nie paliło , wczoraj jadąc równo check zapalił się po dojechaniu do świateł sam zgasł i przez kilka kilometrów się nie palił , za ileś na skrzyżowaniu zapalił się znowu i też moment i zgasł i już przez 10 km się nie palił . Po dojechaniu na miejsce zgaszeniu i zapaleniu też się nie pali , czego to może być wina ??Auto chodzi normalnie nie szarpie dobrze przyśpiesza nie gaśnie . Tylko czasem pyknie w rurę ale podobno przy blow offie to normalne że mieszanka się robi bogatsza .Proszę o rady Pozdrawiam
2.2gt 92 rok
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: check engine
pusher1 pisze:Proszę o rady Pozdrawiam
Sh(.)(.)ters pisze:Sprawdź kody błędów. Informacje co i jak są juz na forum.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: check engine
Skoro nie zapamiętuje, to pewnie skład mieszanki. Wystarczy dodać gazu w momencie zaświecenia - zgaśnie, to nie ma się czym przejmować.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: check engine
-- oryginalny post 2011-09-08 12:36 --
Właśnie dzisiaj miałem taki motyw że jechałem równo na 5 biegu tak 100 i się zapaliła . Po pewnym czasie sama zgasła w momencie jak dojechałem do świateł i zatrzymałem się . Przejechałem znowu kilka kilometrów i się znowu zapaliła i tak z 4 razy przez 60 km . Zapala się i gaśnie czasem np położyłem nogę na gaz i zgasła sama a czasem dopiero jak np się zatrzymywałem na światłach . Dziwny motyw Auto nie gaśnie nie szarpie , dobrze przyśpiesza , niewiem co o tym myśleć
-- dodano 2011-09-08 13:48 --
A i jeszcze taki szczegół może się tak dziać od benzyny v power racing 100 oktanów ??? bo takie przypadki też słyszałem . Bo przypomne że kontrolka dziwnym zbiegiem okoliczności zaczęła się zapalać tuż po przejechaniu ok 15 km na tej benzynie . Wcześniej zrobiłem 600 km na 98 i na blow offie i nic się nie działo
Właśnie dzisiaj miałem taki motyw że jechałem równo na 5 biegu tak 100 i się zapaliła . Po pewnym czasie sama zgasła w momencie jak dojechałem do świateł i zatrzymałem się . Przejechałem znowu kilka kilometrów i się znowu zapaliła i tak z 4 razy przez 60 km . Zapala się i gaśnie czasem np położyłem nogę na gaz i zgasła sama a czasem dopiero jak np się zatrzymywałem na światłach . Dziwny motyw Auto nie gaśnie nie szarpie , dobrze przyśpiesza , niewiem co o tym myśleć
-- dodano 2011-09-08 13:48 --
A i jeszcze taki szczegół może się tak dziać od benzyny v power racing 100 oktanów ??? bo takie przypadki też słyszałem . Bo przypomne że kontrolka dziwnym zbiegiem okoliczności zaczęła się zapalać tuż po przejechaniu ok 15 km na tej benzynie . Wcześniej zrobiłem 600 km na 98 i na blow offie i nic się nie działo
2.2gt 92 rok
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: check engine
Może, benzyna jest zbyt oktanowa i masz zły skład mieszanki.
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: check engine
No a przecież mieszanka jest bogatsza na samym blow offie , a jeszcze jak dostał benzyny 100 oktanowej to się jeszcze dźwigła i dlatego , zobaczę jak się to dalej rozwinie w czasie Ale dzięki za info
2.2gt 92 rok
Re: check engine cały czas sie pali
tak jak w temacie do tego błedy 8 i 26 i nie mogę wyrególować obrotów
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: check engine
01 - Profile Ignition Pickup (PIP)
02 - Crankshaft Position Sensor (CPS)
03 - Crankshaft Position Sensor #1 (CID1)
04 - Crankshaft Position Sensor #2 (CID2)
05 - Knock Control (KC) Signal
08 - Vane Airflow Signal (VAFSIG)
09 - Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor
10 - Vane Air Temperature (VAT) Sensor
12 - Throttle Position (TP) Sensor
14 - Barometric Pressure (BP) Switch
15 - Exhaust Gas Oxygen (EGO) Sensor - voltage always below 0.55V (Lean)
16 - EGR Valve Position (EVP) Sensor
17 - Exhaust Gas Oxygen (EGO) Sensor - voltage stays at 0.55V (Rich)
25 - Fuel Pressure Regulator Control (PRC) Solenoid -
26 - Canister Purge (CANP) Solenoid
28 - EGR Control (EGRC) Solenoid
29 - EGR Vent (EGRV) Solenoid
34 - Idle Speed Control (ISC) Solenoid
42 - Turbocharger Boost Control Solenoid (BOOST)
"STO LO" always ON - Not able to initiate self test*
"STI LO" always ON - Pass Code* -
and no codes
http://www.performanceprobe.com/index2. ... cs/est.php
Tu masz objaśnienia błędów A o obrotach poczytaj w innych wątkach .pozdro
02 - Crankshaft Position Sensor (CPS)
03 - Crankshaft Position Sensor #1 (CID1)
04 - Crankshaft Position Sensor #2 (CID2)
05 - Knock Control (KC) Signal
08 - Vane Airflow Signal (VAFSIG)
09 - Engine Coolant Temperature (ECT) Sensor
10 - Vane Air Temperature (VAT) Sensor
12 - Throttle Position (TP) Sensor
14 - Barometric Pressure (BP) Switch
15 - Exhaust Gas Oxygen (EGO) Sensor - voltage always below 0.55V (Lean)
16 - EGR Valve Position (EVP) Sensor
17 - Exhaust Gas Oxygen (EGO) Sensor - voltage stays at 0.55V (Rich)
25 - Fuel Pressure Regulator Control (PRC) Solenoid -
26 - Canister Purge (CANP) Solenoid
28 - EGR Control (EGRC) Solenoid
29 - EGR Vent (EGRV) Solenoid
34 - Idle Speed Control (ISC) Solenoid
42 - Turbocharger Boost Control Solenoid (BOOST)
"STO LO" always ON - Not able to initiate self test*
"STI LO" always ON - Pass Code* -
and no codes
http://www.performanceprobe.com/index2. ... cs/est.php
Tu masz objaśnienia błędów A o obrotach poczytaj w innych wątkach .pozdro
2.2gt 92 rok
Re: check engine
no wiem koleszko ale np nie wiem czy jak jest bład 8 to odrazu jest uszkodzony przepływomież jak myślisz?