
kilka dni temu zakupiłem FP II 2.5 niebieski i jest śliczniutki....tylko ze...
coś stukało coś pukało...więc udałem sie do servisu pt. Shell autoserv. Przeglądzik wymiana oleju + filtry pow. i paliwa...
panowie "specjaliśi " tak zrobili przegądzik że nawet nie pomyśleli o wymianie żarówek....i o przetarciu maski...(cała w tłustych śladach rąk)...ale do rzeczy....zdjagnozowali usterki:
-lewy łącznik drązka
-stabilizator luz
-przednie i tylne wachacze
-tuleje
-osłona przegubu wew,lewa strona przerwana
i teraz pytanko czy ktoś się orientuje ile poszczególne naprawy mogą kosztować (panowie nie byli w stanie odpowiedzieć co ile kosztuje)
no i gdzie w warszawce można to zrobić jakiś sprawdzony warsztacik??
pewnie na wszystko naraz nie będzie mnie stać więc co w pierwszej kolejności wymienić??
dotego dochodzi jeszcze problem zbierzności....w 2 warsztatach nie mogą mi zrobić ponieważ "jestem za niski" (faktem jest ze probik leży dosłownie na ziemi...co już zaowocowało drobnymi pęknięciami w nakładkach przy kołach) wiecie gdzie można zrobić to ponoć laserowo??!!??
I jeszcze jaki może być koszt podniesienia probka...wygląda super niestety na polskie drogi i moje w okolicy polne drogi dojazdowe do domu sa tragiczne..wiec raczej musze go podniesc....?!?
troszke się rozpisałem....

dzieki za każde info...
pozdro