ALARM - w końcu za rozsądną cenę

Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

ALARM - w końcu za rozsądną cenę

Post autor: M-Pro »

W końcu doczekałem się na alarm mający w sobie wszystko to czego potrzebuję i to za rozsądną cenę.
http://www.amt-alarmy.pl/sklep/product_ ... cts_id=340
Dla porównania w Acivie kosztuje 3 razy tyle.

Ciekawa funkcja dla posiadaczy jedynek ! Pro-turbo.
Przeczytajcie w instrukcji (plik PDF).

Zamierzam założyć go w przyszłym tygodniu w swoim Probe.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

:arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=5840
Nawet się wypowiadałeś dwukrotnie w tamtym wątku...
Tylko odsyłacz do produktu już nie działa - aktualny to
:arrow: http://hadron.pl/sklep/product_info.php ... cts_id=702
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

Racja , nie widziałem tego produktu , bo link nie działał. Pisałem ogólnie o zasadzie odpalania na pilota.

W związku z tym wyjaśnił się jeszcze jeden szczegół. Nie trzeba montować krańcówek na kasecie sterującej biegami, tak by auto nie odjechało w siną dal po odpaleniu na pilota.
W alarmie jest procedura przygotowania do uruchomienia zdalnego , bądź czasowego.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Awatar użytkownika
labudin
Posty: 38
Rejestracja: 2005-06-20 20:22
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: labudin »

Bardzo fajna sprawa ten alarm jak go zalozyc to daj znac jak sie sprawuje
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

no niezly sprzecik.... spora ingerencja w instalacje elektryczna ale nie mozna zakladac ze uklad ulegnie uszkodzeniu ;-)
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

Do ceny trzeba doliczyć jeszcze syrenkę z własnym zasilaniem. Nie ma też detektorów ultradźwiękowych. Udarowy może śmigać jedynie jako prealarmowy. Podejrzewam, że nie dają ultra w komplecie, gdyż nadajnik pagera je wzbudza. Powstaje wtedy sprzężenie zwrotne. Wystarczy jednak wywalić antenę na tylną szybę i nie ustawiać zbyt dużej czułości ultra.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

M-Pro pisze:Do ceny trzeba doliczyć jeszcze syrenkę z własnym zasilaniem.
Zaraz zaraz, bo coś tu nie pasuje...

Syrenka sprzedawała swoje Probe, Ona sama nie jest na sprzedaż... :wink: :lol:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Przydałaby się jeszcze identyfikacja na kartę, żeby z automatu rozzbrajać antyporwanie w momencie wsiadania do auta no chyba, że przeoczyłem ten szczegół...
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Antyporwanie aktywuje się dodatkowym przyciskiem dopiero po odpaleniu auta, więc można go nie włączać.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Robert, to działa dokładnie odwrotnie niż piszesz. Ten przycisk dezaktywuje układ. Antyporwanie to taki patent, który po włączeniu zapłonu unieruchamia auto (np. poprzez odcięcie pompy paliwa) jeżeli w określonym czasie go nie zdezaktywujesz. Aktywacja następuje najczęściej poprzez czujnik otwarcia drzwi. Większość tego typu rozwiązań ma jakiś ukryty przycisk do dezaktywacji, który musisz za każdym razem nacisnąć po tym jak wsiądziesz do samochodu i jest to dość upierdliwe. Są jednak systemy, które mają mikronadajnik i wystarczy go mieć np. w kieszeni żeby sam zdezaktywował układ jak wsiądziesz do auta.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Wiem jak działa i czytałem instrukcję z odsyłacza M-Pro.
Dopóki nie aktywujesz antyporwania przyciskiem A w pilocie po odpaleniu auta, dopóty funkcja jest nieaktywna.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Tiaaa... Ja teraz przeczytałem instrukcję :oops: W tym konkretnym przypadku masz rację. Chodziło mi o taki system jak pisałem wcześniej. Chodzi o to, żeby antyporwanie działało jak np. zostawisz autko na parkingu. Złodziej w cudowny sposób odpala silnik i rusza zadowolony a po 30 sekundach jego radość znika, bo samochód staje. Takie rozwiązanie wydaje się chyba lepsze, bo dodatkowo zabezpiecza przed kradzieżą w czasie nieobecności kierowcy
O ile dobrze przeczytałem to w alarmie, o którym pisze M-Pro funkcja antyporwania działa trochę inaczej.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Antyporwanie: aktywowane po pewnym czasie od otwarcia drzwi przy włączonym silniku -zapobiega usunięciu kierowcy z uruchomionego samochodu.
Antynapad: pojazd gaśnie po jakimś czasie od uruchomienia, czyli działa po utracie/kradzieży kluczyków.
Ten alarm ma tylko funkcję antyporwania.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Ale "antyporwanie" rozwiązuje oba problemy.
Dlatego, że funkcjonuje non stop, nawet przy wyłączonym silniku. To ty decydujesz po wejściu do samochodu i zamknięciu drzwi o jego dezaktywacji. W przeciwnym wypadku działa cały czas. I nawet w ten sposób zapalenie silnika bez deaktywacji spowoduje jego zgaśnięcie po 30s.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Voodoo pisze:Ale "antyporwanie" rozwiązuje oba problemy.
Dlatego, że funkcjonuje non stop, nawet przy wyłączonym silniku. To ty decydujesz po wejściu do samochodu i zamknięciu drzwi o jego dezaktywacji. W przeciwnym wypadku działa cały czas. I nawet w ten sposób zapalenie silnika bez deaktywacji spowoduje jego zgaśnięcie po 30s.
Dokładnie tak
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Ale w tym alarmie antyporwanie tak nie działa.
Włączony zapłon + zamknięte drzwi dopiero pozwolą włączyć funkcję antyporwania klawiszem na pilocie.
Strona 3 i 4 instrukcji: :arrow: v3100_obsluga.pdf
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

Antynapad-antyporwanie ma 2 fcje : zabezpiecza przed kradzieżą
auta przez osobę która znajdzie twoje kluczyki z pilotem. A też aktywuje się wtedy, gdy otworzysz drzwi przy włączonym zapłonie

Przycisk i mikronadajnik powinny występować równolegle. Zdarza się tak, że nie zawsze pastylka automatycznie skomunikuje się z centralką antynapadową. Wtedy możemy nacisnąć przycisk na pastylce lub skorzystać z tego ukrytego gdzieś pod miękką częścią tapicerki. Przypinanie pastylki do kluczy nie ma sensu.

Zdarza się, że alarmy w których producent nie przewiduje przypinania pilota do kluczyków mają funkcję dezaktywacji antynapadu przyciskiem pilota.Często występuje w nich też fcja zdalnego zatrzymania auta.
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Robert pisze: Ale w tym alarmie antyporwanie tak nie działa.
Włączony zapłon + zamknięte drzwi dopiero pozwolą włączyć funkcję antyporwania klawiszem na pilocie.
Strona 3 i 4 instrukcji: Arrow v3100_obsluga.pdf
Ale to już wiemy Obrazek
darel pisze: O ile dobrze przeczytałem to w alarmie, o którym pisze M-Pro funkcja antyporwania działa trochę inaczej.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Ale nie wszyscy...Obrazek
Voodoo pisze:Ale "antyporwanie" rozwiązuje oba problemy.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Moje wielkie sorry, ale żeśmy się nie zrozumieli, bo ja wcale nie odnosiłem się akurat do tego konkretnego modelu alarmu, a raczej miałem na myśli zwykle stosowane standardy, a nie jakieś cuda z dziwnymi opcjami.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

Jak widać alarm teraz to nie tylko urządzenie które trzeba w odpowiedni sposób zainstalować w samochodzie. To też kwestia zaprogramowania go pod daną instalację auta, oraz potrzeby użytkownika. Łatwo się w tym pogubić .
IIgen. 2,5 GT, USA-black
Awatar użytkownika
labudin
Posty: 38
Rejestracja: 2005-06-20 20:22
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: labudin »

M-pro: i jak tam zakupiony i zainstalowany alarm?? Moze zdasz jakas relacje bo mnie sytuacja dzis ponaglila jak chcieli mi dzis moje kochanie ukrasc :(
Awatar użytkownika
M-Pro
Posty: 202
Rejestracja: 2004-12-24 19:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: M-Pro »

Niestety nie mam czasu się w d... podrapać. Myślę, że sprzęt zda egzamin , bo nie jest to jakiś tani badziew, choć nie polecam go do samodzielnego montażu początkującym.

Tak na marginesie to policja zamknęła sporą rzeźnie w moim mieście. Niestety znaleźli tam też szczątki dwóch probków. Świeć panie nad ich duszą. Amen
IIgen. 2,5 GT, USA-black
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”