 Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i mógłby coś podpowiedzieć? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!
 Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i mógłby coś podpowiedzieć? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!Problem ze światłami
- Witek
- Posty: 6
- Rejestracja: 2005-08-13 17:36
- Galeria: viewtopic.php?t=8892
- Lokalizacja: Lubań
Problem ze światłami
Witam wszystkich! W moim Probku pojawił się problem ze światłami. Po ich włączeniu często zdarza się, że prawe albo lewe światło świeci dużo słabiej. W momencie gdy w nie uderzę ręką wszystko wraca do normy. Kolejnym problemem jest to, że czasem z krótkimi światłami włączają mi się halogeny, które powinny świecić tylko po włączeniu świateł długich. Wydawało mi się, że jest to spowodowane zaśniedziałymy stykami w lampach ale po rozebraniu lamp i przeczyszczeniu styków we wtyczkach nic się nie zmieniło   Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i mógłby coś podpowiedzieć? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!
 Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i mógłby coś podpowiedzieć? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!
			
			
									
						
							 Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i mógłby coś podpowiedzieć? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!
 Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i mógłby coś podpowiedzieć? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!Srebrne V6 '93
			
						- Camel
- Posty: 256
- Rejestracja: 2005-09-14 15:37
- Galeria: viewtopic.php?t=6440
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Skoro uderzenie zmienia stan to najprawdopodobniej styki żarówki  - choć te czyściłeś. 
Więc albo przebicie na którymś przewodzie idącym z lampy, albo brak masy (te działające halogeny...)
			
			
									
						
							Więc albo przebicie na którymś przewodzie idącym z lampy, albo brak masy (te działające halogeny...)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka)
 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade- 
				Jaarecki
- Posty: 75
- Rejestracja: 2005-10-16 15:13
- Galeria: viewtopic.php?t=6634
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Witek
- Posty: 6
- Rejestracja: 2005-08-13 17:36
- Galeria: viewtopic.php?t=8892
- Lokalizacja: Lubań
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Prowokujesz!...  
 
Więc ciągniemy temat problemów ze światłami:
Moje prawe światło odmówiło posłuszeństwa i nie było łaskawe 2 dni temu się otworzyć. Bynajmniej nie zamarzło (były takie obawy na forum). Szybka telefoniczna konsultacja z Pelotem, ściągnięcie ramienia cięgna z silniczka (choć bez zdejmowania powieki - wystarczyła szczotka do śniegu) i teraz jeździ zablokowane w pozycji otwartej (za pomocą tej samej szczotki).
Plastikowa szczotka w zestawie naprawczym każdego Probka!
W następnym odcinku: jak moje slicki odbijają światło (właściwie odbijały, bo zmieniłem na zimówki). Wielkość bieżnika (0mm - bez śladu, że kiedyś był) rzuca nowe światło na opisywane obroty: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 4596#84596
 http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 4596#84596
Może temat obrotów pociągnie kto inny, bo ja już się wystarczająco naraziłem 
  
			
			
									
						
							 
 Więc ciągniemy temat problemów ze światłami:
Moje prawe światło odmówiło posłuszeństwa i nie było łaskawe 2 dni temu się otworzyć. Bynajmniej nie zamarzło (były takie obawy na forum). Szybka telefoniczna konsultacja z Pelotem, ściągnięcie ramienia cięgna z silniczka (choć bez zdejmowania powieki - wystarczyła szczotka do śniegu) i teraz jeździ zablokowane w pozycji otwartej (za pomocą tej samej szczotki).
Plastikowa szczotka w zestawie naprawczym każdego Probka!

W następnym odcinku: jak moje slicki odbijają światło (właściwie odbijały, bo zmieniłem na zimówki). Wielkość bieżnika (0mm - bez śladu, że kiedyś był) rzuca nowe światło na opisywane obroty:
 http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 4596#84596
 http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 4596#84596Może temat obrotów pociągnie kto inny, bo ja już się wystarczająco naraziłem
 
  
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka)
 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Czyżby to które robiliśmy w RynieRobert pisze:Moje prawe światło odmówiło posłuszeństwa i nie było łaskawe 2 dni temu się otworzyć.
 
 A co dokładniej się stało???

Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
			
						Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
tym razem się nie zapiekło,wtedy tyle smaru tam poszło że na 2 zimy by wystarczyłoJedrek pisze:Czyżby to które robiliśmy w RynieRobert pisze:Moje prawe światło odmówiło posłuszeństwa i nie było łaskawe 2 dni temu się otworzyć.
A co dokładniej się stało???
 
 Wydaje mi się że silniczek się rozszczelnił i dostała się woda


- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Myślę...  - sorry, ale mnie samego to zaszokowało
 - sorry, ale mnie samego to zaszokowało  
 
Więc myślę , że to jakieś zwarcie w silniczku prawego światła - po nocy z podniesionymi lampami widzę ciemność (kontrolek).
 , że to jakieś zwarcie w silniczku prawego światła - po nocy z podniesionymi lampami widzę ciemność (kontrolek).
Myślałem, że alarm - ale nie.
Prawy pewnie próbował uparcie podnieść oczko.
Retra w kieszeni i zobaczymy teraz...
Przy okazji potrzebowałem szczotki do odśnieżenia mojego bolidu, więc znalazłem całkiem nowe zastosowanie dla pióra wycieraczki 
 
Pióro wycieraczki (może być zużyte) w zestawie naprawczym każdego Probka!
			
			
									
						
							 - sorry, ale mnie samego to zaszokowało
 - sorry, ale mnie samego to zaszokowało  
 Więc myślę
 , że to jakieś zwarcie w silniczku prawego światła - po nocy z podniesionymi lampami widzę ciemność (kontrolek).
 , że to jakieś zwarcie w silniczku prawego światła - po nocy z podniesionymi lampami widzę ciemność (kontrolek).Myślałem, że alarm - ale nie.
Prawy pewnie próbował uparcie podnieść oczko.
Retra w kieszeni i zobaczymy teraz...
Przy okazji potrzebowałem szczotki do odśnieżenia mojego bolidu, więc znalazłem całkiem nowe zastosowanie dla pióra wycieraczki
 
 Pióro wycieraczki (może być zużyte) w zestawie naprawczym każdego Probka!

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka)
 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
dobra ;d stalo sie niestety, prawdopodobnie przepalila mi sie zaroweczka 
po 1) czy 'uniwersalna zarowka' bedzie pasowac? bo nie chcialbym rozkrecac tego calego ustrojstwa zeby sie okazlo ze mi zarowka nie pasuje ;d a mam jedna taka w garazu
po 2) jak sie zabrac do tego wymieniania, jest kilka tematow i sposobow - ktory jest najlepszy do 2gen - musze tu zaznaczyc ze te pokretla do recznego podnoszenia swiatel nie chca ze mna wspolpracowac - po 1sze jest slaby dostep do tego, po drugie to jest jakies takie miekknie i nawet nie wiem jak to zlapac =d
wiec chyba pozostaje mi podniesc swiatla i wyjac bezpiecznik/odpiac akumulator? czy jak odepne akumulator to nic mi sie nie zresetuje itd
prosilbym o jak najszybsze odpowiedzi bo chcialbym dzis do zrobic ;]
pozdro ;]
			
			
									
						
							po 1) czy 'uniwersalna zarowka' bedzie pasowac? bo nie chcialbym rozkrecac tego calego ustrojstwa zeby sie okazlo ze mi zarowka nie pasuje ;d a mam jedna taka w garazu
po 2) jak sie zabrac do tego wymieniania, jest kilka tematow i sposobow - ktory jest najlepszy do 2gen - musze tu zaznaczyc ze te pokretla do recznego podnoszenia swiatel nie chca ze mna wspolpracowac - po 1sze jest slaby dostep do tego, po drugie to jest jakies takie miekknie i nawet nie wiem jak to zlapac =d
wiec chyba pozostaje mi podniesc swiatla i wyjac bezpiecznik/odpiac akumulator? czy jak odepne akumulator to nic mi sie nie zresetuje itd
prosilbym o jak najszybsze odpowiedzi bo chcialbym dzis do zrobic ;]
pozdro ;]
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen

			
						
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- cacek
- Posty: 1378
- Rejestracja: 2006-01-12 16:54
- Samochód: Wołowina
- Galeria: viewtopic.php?t=8555
- Lokalizacja: Police
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
ide na stacje kupic sobie zaraz ze 2-3 sztuki 
jesli uda mi sie wymienic zarowke w mniej niz 30 minut to zmienie tez druga 
 
pozostaje liczyc na to ze mnie nie zlapia jak bede wracal do domu... rano jakos przejechalem do pracy, trzeba sie wczesniej wyrwac zanim sie sciemni
no i to kolejny argument przemawiajacy za zainteresowaniem sie swiatlami dziennymi
pozdro i dzieki za odpowiedzi
			
			
									
						
							
jesli uda mi sie wymienic zarowke w mniej niz 30 minut to zmienie tez druga
 
 pozostaje liczyc na to ze mnie nie zlapia jak bede wracal do domu... rano jakos przejechalem do pracy, trzeba sie wczesniej wyrwac zanim sie sciemni
no i to kolejny argument przemawiajacy za zainteresowaniem sie swiatlami dziennymi
pozdro i dzieki za odpowiedzi
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen

			
						
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
z pozno  juz kupilem TUNGSRAM H4 HALOGEN
 juz kupilem TUNGSRAM H4 HALOGEN
H4 (E1) 2D7
12 V 60/55W
moze bedzie pasowac jak nie to trudno, droga mnie nie kosztowaly
 jak nie to trudno, droga mnie nie kosztowaly
swoja droga wczoraj bylem na wymianie oleju i filtra, wiec moze to nie zarowka tylko cos gdzies koles przypadkiem odlaczyl, no ale to malo prawdopodobne bo to troche nie te rejony
/edit
zabralem sie za to i jak probuje recznie podniesc swiatla to mi "odbija' samo, weic chyba pozostaje wlaczyc swiatal i wyjac bezpieczniek/aku odlaczyc
/edit 2
pojechalem do miejscowego mechanika i mi w 10 min wymienil bez odkrecania/rozlaczania czegokolwiek
i tym oto sposobem mam jedna (stara) biala zarowke a nowa swieci na zolto- ale wieś!
			
			
									
						
							 juz kupilem TUNGSRAM H4 HALOGEN
 juz kupilem TUNGSRAM H4 HALOGENH4 (E1) 2D7
12 V 60/55W
moze bedzie pasowac
 jak nie to trudno, droga mnie nie kosztowaly
 jak nie to trudno, droga mnie nie kosztowalyswoja droga wczoraj bylem na wymianie oleju i filtra, wiec moze to nie zarowka tylko cos gdzies koles przypadkiem odlaczyl, no ale to malo prawdopodobne bo to troche nie te rejony

/edit
zabralem sie za to i jak probuje recznie podniesc swiatla to mi "odbija' samo, weic chyba pozostaje wlaczyc swiatal i wyjac bezpieczniek/aku odlaczyc
/edit 2
pojechalem do miejscowego mechanika i mi w 10 min wymienil bez odkrecania/rozlaczania czegokolwiek

i tym oto sposobem mam jedna (stara) biala zarowke a nowa swieci na zolto- ale wieś!

Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen

			
						
Re: Problem ze światłami
wymień przekaźnik od świateł i wtyczki w lampach,trzeba kupic wtyczkę do żarówki h4 uciąc kabelki z zapomtowac nową wtyczunieWitek pisze:Witam wszystkich! W moim Probku pojawił się problem ze światłami. Po ich włączeniu często zdarza się, że prawe albo lewe światło świeci dużo słabiej. W momencie gdy w nie uderzę ręką wszystko wraca do normy. Kolejnym problemem jest to, że czasem z krótkimi światłami włączają mi się halogeny, które powinny świecić tylko po włączeniu świateł długich. Wydawało mi się, że jest to spowodowane zaśniedziałymy stykami w lampach ale po rozebraniu lamp i przeczyszczeniu styków we wtyczkach nic się nie zmieniłoMoże ktoś spotkał się z podobnym problemem i mógłby coś podpowiedzieć? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam!
 miałem ten sam problem a teraz wszystko świeci jak choinka
 miałem ten sam problem a teraz wszystko świeci jak choinka  
Ford Probe II generacja rok 94 silnik 2.0
Red Rocket
http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=
			
						Red Rocket

http://pl.youtube.com/watch?v=t73Y1o2pP ... ed&search=
- Krzychu
- Posty: 62
- Rejestracja: 2007-04-22 11:44
- Samochód: Probe 94r., 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=12700
- Lokalizacja: Starogard Gdański
lampy przednie
Cześć tu Maciek !
Mam probe II 2.5 i problem ze światłami.
Po otworzeniu "oczu",palą się obie lampy ,zamykam i ponownie otwieram to lewy relektor ledwo świeci,po zapaleniu
długich lewgo długiego światła nie ma .Może ktoś wie co robić,pewnie napiszecie"jedż do elektryka",a może coś madrzejszego.
Pozdrawiam wszystkich !
			
			
													Mam probe II 2.5 i problem ze światłami.
Po otworzeniu "oczu",palą się obie lampy ,zamykam i ponownie otwieram to lewy relektor ledwo świeci,po zapaleniu
długich lewgo długiego światła nie ma .Może ktoś wie co robić,pewnie napiszecie"jedż do elektryka",a może coś madrzejszego.
Pozdrawiam wszystkich !

					Ostatnio zmieniony 2009-03-30 13:11 przez maciek, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Problem ze światłami
Wyjmij żarówkę. Jeśli przepalona (i kontaktowała przypadkiem), to wymień. Jak wygląda ok, to poruszaj kablami w kostce, psiknij na styki jakimś preparatem wypierającym wodę (ale nie izolującym), wsadź ją (żarówkę, nie wodę) porządnie na miejsce i po sprawie (mam nadzieję).
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka)
 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgradePytanie o halogeny
Witam,
na początku chciałem zaznaczyć, że jestem raczej zielony z elektryki, a raczej o nią tutaj chodzi. Gdy kupiłem Probka dwie wiązki dochodzące do halogenów były odłączone, po ich podłączeniu i zmianie świateł na drogowe, halogeny włączyły się, ale wyłączyć już się nie chcą po zmianie świateł na mijania. Pomaga dopiero zmiana świateł na postojowe. Macie jakieś pomysły?
pozdrawiam
			
			
									
						
							na początku chciałem zaznaczyć, że jestem raczej zielony z elektryki, a raczej o nią tutaj chodzi. Gdy kupiłem Probka dwie wiązki dochodzące do halogenów były odłączone, po ich podłączeniu i zmianie świateł na drogowe, halogeny włączyły się, ale wyłączyć już się nie chcą po zmianie świateł na mijania. Pomaga dopiero zmiana świateł na postojowe. Macie jakieś pomysły?
pozdrawiam
Ford Probe II gen 2,5 r.95
			
						




 ***
  ***






