Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Dziwny przełącznik
Dziwny przełącznik
Witeczka
Niedawno przestało mi się podnosić jedno ze świateł. Akurat wtedy auto miała moja dziewczyna wiec pojechała na carmana bo najbliżej i tam wyjęli jakiś zielony przekaźnik i po otworzeniu go okazało się że jest spalony i trzeba wymienić. Gdy zabrałem Probe do mojego mechanika powiedział że to nie jest przekaźnik od świateł. Udowodnił to spinając przekaźnik na krótko i wtedy włączała się jakaś pompa pod silnikiem zamiast lampa podnieść. Mechanik powiedział że to raczej silniczek od podnoszenia lamp padł. A teraz moje pytania: co to za pompa mi się włączała (mechanik nie wie)? Gdzie mogę taki przekaźnik dostać bo na pewno jest spalony? Czy trzeba demontować zderzak żeby dojść do silniczka? I czy mogę jakoś sprawdzić czy to aby na pewno silniczek poszedł a nie coś innego?
P.S.Mam 2.2GT amerykan I gen.
Pozdrawiam wszystkich
Niedawno przestało mi się podnosić jedno ze świateł. Akurat wtedy auto miała moja dziewczyna wiec pojechała na carmana bo najbliżej i tam wyjęli jakiś zielony przekaźnik i po otworzeniu go okazało się że jest spalony i trzeba wymienić. Gdy zabrałem Probe do mojego mechanika powiedział że to nie jest przekaźnik od świateł. Udowodnił to spinając przekaźnik na krótko i wtedy włączała się jakaś pompa pod silnikiem zamiast lampa podnieść. Mechanik powiedział że to raczej silniczek od podnoszenia lamp padł. A teraz moje pytania: co to za pompa mi się włączała (mechanik nie wie)? Gdzie mogę taki przekaźnik dostać bo na pewno jest spalony? Czy trzeba demontować zderzak żeby dojść do silniczka? I czy mogę jakoś sprawdzić czy to aby na pewno silniczek poszedł a nie coś innego?
P.S.Mam 2.2GT amerykan I gen.
Pozdrawiam wszystkich
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
No fakt, nie jest ona zupełnie pod silnikiem, ale całkiem w dole po prawej stronie i jak ją koleś na krótko spiął to tak dziwnie charczy. Lepiej jest widoczna od spodu niż z góry wiec napisałem "pod silnikiem". A może to jakiś silnik elektryczny a nie pompa? Niestety po jej załączeniu nic się nie działo tylko ciągłe brzęczenie tej pompy więc ciężko mi opisać co to jest i do czego?zenith839 pisze:pompa pod silnikiem![]()
![]()
![]()
żeby dostać się do silniczków musisz ściągnąć zderzak bo inaczej dojście jest nieciekawe. Czy silniczek jest padnięty to sam stwierdzisz jak dostaniesz się do niego.
Z góry dziękuje za tak szybką odpowiedź
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Mógłbyś powiedzieć który przekaźnik (policzyć, narysować, wrzucić fotkę)?
Może to coś "całkiem na dole po prawej stronie" to jednak silniczek światła a nie żadna pompa...
Może to coś "całkiem na dole po prawej stronie" to jednak silniczek światła a nie żadna pompa...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nie mamy takiej kontrolki...
Albo temperatura, albo olej.
Albo temperatura, albo olej.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





Silniczek światła to na pewno nie jest. Bo silniczek światła wiem gdzie jest i go widziałem. Jutro wrzucę fotkę przekaźnika to może się wyjaśni.Robert pisze:Mógłbyś powiedzieć który przekaźnik (policzyć, narysować, wrzucić fotkę)?
Może to coś "całkiem na dole po prawej stronie" to jednak silniczek światła a nie żadna pompa...
Pozdrawiam
2.2GT USA '91
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Bogdan9999
- Posty: 4265
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak napisali poprzednicy to co się załoącza to jest na pewno chłodniczka od oleju w skrzyni, znajduje się ona cntralnie pod akumulatorem czyli okolice lewej lampy.
W środku w samochodzie nie ma przekaźników które były by odpowiedzialne za przednie lampy.

Nie widze czegoś takiego jak przekaźniki od świateł przednich

W środku w samochodzie nie ma przekaźników które były by odpowiedzialne za przednie lampy.

Nie widze czegoś takiego jak przekaźniki od świateł przednich


- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W kabinie nie ma, ale Twoje "w środku" jest to pierwszym w tym wątku... Sorry - myślałem o tych przy chłodnicySqad pisze:W środku w samochodzie nie ma przekaźników które były by odpowiedzialne za przednie lampy.

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Nieprawdazenith839 pisze: żeby dostać się do silniczków musisz ściągnąć zderzak bo inaczej dojście jest nieciekawe. Czy silniczek jest padnięty to sam stwierdzisz jak dostaniesz się do niego.

Jeżeli od strony kierowcy wystarczy wyciągnąć akumulator i podstawkę i jest super dojście

Od strony pasażera wyciągasz pojemnik z płynem do spryskiwaczy (jak dobrze pamiętam schodzi razem z wyrównawczym)

Oczywiście najpierw ściągasz całe lampy

Powodzenia!
P.S.:
Odłącz najpierw krótkie cięgno od silniczka i sprawdź czy się lampa podniesie - jak nie to sworzeń zapieczony

acha i tym momencie powinien zadziałać silniczek

Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Przed grzebaniem w lampach wyjmij najpierw bezpiecznik RETRA, bo:Jedrek pisze:P.S.:
Odłącz najpierw krótkie cięgno od silniczka i sprawdź czy się lampa podniesie - jak nie to sworzeń zapieczony![]()
To może być bolesneJedrek pisze:acha i tym momencie powinien zadziałać silniczek

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Teraz mi się przypomniało, ale ze mnie debil. Z tyłu radia jak je się wyjmie wywali kieszeń są przekaźniki tam jest też od przednich lamp, tylko jak ten przekaźnik walnie to w ogóle się nie podnoszą i nie świecą. Kolejne przekaźniki są zaraz przy lampach, jak się otworzy maske to są po jeden na strone. Patrząc od przodu za lampą do podłużnicy czołowej. he he a ja tu pajacuje z jakimiś tabelkami.
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Dziwny przełącznik
Pytanie za sto punktów.
Czy to może być oryginał? Jeżeli tak, to od czego?

Czy to może być oryginał? Jeżeli tak, to od czego?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Dziwny przełącznik
Na 100% dorobiony (ale ładnie). Przeciwmgielne ?
- pusher1
- Posty: 656
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Dziwny przełącznik
Witam. Mam pytanie apropo tego brzęczenia. Zmieniałem olej w skrzyni jakiś czas temu ale myślę że to nie ma związku. Czasem po odpaleniu auta jak jest zimny słychać delikatne brzęczenie pod akumulatorem tak jakby ta pompka od skrzyni , ale brzęczenie ustaje po paru sekundach. Czy to oznacza ze może być przekaźnik popsuty ten który jest z lewej strony w boczku tam gdzie te wszystkie od kierunkowskazów czy poprostu pompa się załącza. O co w tym chodzi . Jak był olej brudny to rzadziej się tak działo ale czasem też . A teraz tak jakby częściej i jest to zależne od pogody jak jest ciepło to jest cisza. Kto wie proszę o rady . pozdrawiam
2.2gt 92 rok