Dolot metoda tuningu w I GT
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- pytlar
 - Posty: 954
 - Rejestracja: 2006-06-05 11:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=8824
 - Lokalizacja: Prabuty
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Pelot
 - Posty: 4620
 - Rejestracja: 2004-11-02 21:33
 - Samochód: F4
 - Galeria: viewtopic.php?t=5515
 - Lokalizacja: Wars i Sawa
 
- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Wierzchem - przecież widzisz, że specjalnie otwarto maskę. 
 
To jest pozycja "do jazdy"
			
			
									
						
							To jest pozycja "do jazdy"
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Teraz to jest skąd brać powietrze. Zdemontowałem podstawkę na akumulator i jest pełen przelot do samej ziemi. Więc jak zasysa to ma powietrze z:pelot pisze:tia...tylko skąd on ma zasysać powietrze
1. rury dolotowej z błotnika
2. Wspomnianego przelotu po zdemontowaniu podstawki na aku
3. Cześć (najmniejsza) idzie przez wloty w zderzaku.
BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- Lisiu
 - Klubowicz
 - Posty: 3616
 - Rejestracja: 2005-04-05 17:40
 - Samochód: Corvette C4 LT1
 - Galeria: viewtopic.php?t=6117
 - Lokalizacja: Sieraków
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- kosmita
 - Posty: 282
 - Rejestracja: 2006-02-03 15:38
 - Galeria: viewtopic.php?t=8651
 - Lokalizacja: Lubin
 
- pytlar
 - Posty: 954
 - Rejestracja: 2006-06-05 11:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=8824
 - Lokalizacja: Prabuty
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Pluto
 - Posty: 597
 - Rejestracja: 2006-04-23 17:57
 - Galeria: viewtopic.php?t=11609
 - Lokalizacja: Ostrołęka
 
Takie pytanie.
Chce sobie zrobic dolot zimnego powietrza ale nie bede za duzo kombinowal tylko wytne dziure przypuscmy 20x20 nad stozkiem i wstawie czarna siatke ale.... co z woda? Jak bedzie padal deszcz albo jak bede myl samochod? Woda w dolocie to chyba nic dobrego. Aku do bagaznika nie wywalam.
			
			
									
						
							Chce sobie zrobic dolot zimnego powietrza ale nie bede za duzo kombinowal tylko wytne dziure przypuscmy 20x20 nad stozkiem i wstawie czarna siatke ale.... co z woda? Jak bedzie padal deszcz albo jak bede myl samochod? Woda w dolocie to chyba nic dobrego. Aku do bagaznika nie wywalam.

I love Skyline- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Z wodą przy filtrze stożkowym trzeba bardzo uważać...
Sytuacja: Jedziesz autem i masz nisko wypuszczony dolot (pod zderzak), pada bardzo mocno i są kałuże, wciskasz pedał gazu na maxa i powietrze jest zasysane (a jak sprawdzałem to siła zasysania jest ogromna, przy dodawaniu gazu). Wjeżdżasz w kałużę i część wody dostaje się do dolotu, leci to wszystko do kolektora, a następnie do komory spalania i tłok próbuje to sprężyć. Nie jest to jednak powietrze (które daje się sprężyć) i w rezultacie nie dająca się sprężyć woda narobi nam szkód w silniku. Z wlotem na masce może być podobnie, poza tym po kilku ulewach ten stożek będzie wyglądał jak szmata...
			
			
									
						
							Sytuacja: Jedziesz autem i masz nisko wypuszczony dolot (pod zderzak), pada bardzo mocno i są kałuże, wciskasz pedał gazu na maxa i powietrze jest zasysane (a jak sprawdzałem to siła zasysania jest ogromna, przy dodawaniu gazu). Wjeżdżasz w kałużę i część wody dostaje się do dolotu, leci to wszystko do kolektora, a następnie do komory spalania i tłok próbuje to sprężyć. Nie jest to jednak powietrze (które daje się sprężyć) i w rezultacie nie dająca się sprężyć woda narobi nam szkód w silniku. Z wlotem na masce może być podobnie, poza tym po kilku ulewach ten stożek będzie wyglądał jak szmata...
BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- Robert
 - Posty: 12613
 - Rejestracja: 2004-10-21 19:12
 - Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
 - Galeria: viewtopic.php?t=6900
 - Lokalizacja: Leszno (maz)
 - Kontakt:
 
Jaka szmata? Z dramatycznego opisu zasysania wody do silnika wynikało, że nie masz po drodze żadnego filtra, więc skąd ten stożek? 
			
			
									
						
							Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i 
 Lekcja 2 (krótka)
 
'89 2.0 Turbo downgrade
			
						
 
'89 2.0 Turbo downgrade- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
- pytlar
 - Posty: 954
 - Rejestracja: 2006-06-05 11:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=8824
 - Lokalizacja: Prabuty
 







