Czyktoś myslał założyć sobie takiw coś w swoim aucie
SMT6 kosztuje w granicach 700zł...
Wie ktoś ile kosztowało by podłączenie tego ustrojstwa i zaprogramowanie powiedzmy 2 lub 3 map paliwowych
Najuboższe urządzenie w wymienionych w temacie, czyli SMT6 potrafi:
Podstawowe możliwości SMT6:
-nauka sygnału przepustnicy,
-tuning mapy paliwa w 128 komórkach,
-tuning mapy zapłonu w 128 komórkach,
-kalibracja rpm,
-wysoki zakres obrotowy,
-zakres analogowy od 0 do 10 Volt,
-wyjście do sterowania dodatkowego wtrysku wody lub paliwa do 6 Amp (np. 6 wtrysków po 16 ohm),
-programowalna ilość cylindrów,
-różna polaryzacja sygnałów,
-limitowanie korekcji paliwa aby ECU nie wchodzi w awaryjny tryb pracy,
-limitowanie korekcji zapłonu,
-autotestowanie,
-sygnał z koła zamachowego (przyspiesza/opóźnia max do 2 zębów),
-sterowanie dodatkowym wtryskiem/wtryskami za pomocą mapy z 128 komórkami,
-sterowanie dodatkowymi urządzeniami jak wiatraki pompy paliwa, pompy wody, Shift Light,
-przełączanie pomiędzy mapami w czasie jazdy,
-tuning sygnału lambda liniowo i nie liniowo,
-tuning czasu ładowania cewek zapłonowych,
-przełączanie faz rozrządu w zależności od rpm, temp., przepływu powietrza,
-sterowanie progresywnym wtryskiem podtlenku azotu,
-wejścia na czujnik temperatury oraz przepływu powietrza – każde ma swoją mapę którą można wpływać na paliwo, zapłon lub dodatkowy wtryskiwacz/nitro.
Ciekawe urządzenie...
Tylko jak to podpiąć i obsłużyć
