wkurzajace to bylo bo czasem robilem redukcje i czaje sie do wyprzedzania a tu zaczyna szarpac samochodem jak cholera...
Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
- pytlar
 - Posty: 954
 - Rejestracja: 2006-06-05 11:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=8824
 - Lokalizacja: Prabuty
 
masz Drzymek takie objawy jak ja mialem na gazie z poczatku... na benzynie bylo ok. Po regulacjach wyszlo ze bylo za male cisnienie gazu na listwie wtryskowej, wiec u ciebie cos z cisnieniem paliwa najprawdopodobniej...
wkurzajace to bylo bo czasem robilem redukcje i czaje sie do wyprzedzania a tu zaczyna szarpac samochodem jak cholera...
			
			
									
						
										
						wkurzajace to bylo bo czasem robilem redukcje i czaje sie do wyprzedzania a tu zaczyna szarpac samochodem jak cholera...
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Dzięki panowie za podpowiedzi.
To co napisał Pytlar, to by się zgadzało z wysokim EGT. Po prostu za mało paliwa. Więc albo zwalone wtryskiwacze, albo pompa ma za mało prądu.
			
			
									
						
							To co napisał Pytlar, to by się zgadzało z wysokim EGT. Po prostu za mało paliwa. Więc albo zwalone wtryskiwacze, albo pompa ma za mało prądu.
U mnie jest chip.Pluto pisze:Kumpel ma Apexi SAFC2 i sie rozstroil biedak. A u ciebie to nie wiem czy cos masz. Chipa zmieniales czy co tam?
BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- Pluto
 - Posty: 597
 - Rejestracja: 2006-04-23 17:57
 - Galeria: viewtopic.php?t=11609
 - Lokalizacja: Ostrołęka
 
Jesli wali ci ogien z rurki to na pewno przylewa go momentami wiec pompa mysle ze ok jest. Bardziej na wtryski bym tu stawial a jeszcze bardziej na jeden z nich 
  
Nie wiem czy jest mozliwosc zeby ci sie komp rozstroil (raczej nie) w seryjnym po chipie.
			
			
													Nie wiem czy jest mozliwosc zeby ci sie komp rozstroil (raczej nie) w seryjnym po chipie.
					Ostatnio zmieniony 2008-03-23 23:54 przez Pluto, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							
I love Skyline- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Komp się nie rozstroił, bo przełożyłem na chwilę oryginalnego chipa i ten sam efekt występuje.Pluto pisze:Jesli wali ci ogien z rurki to na pewno przylewa go momentami wiec pompa mysle ze ok jest. Bardziej na wtryski bym tu stawial a jeszcze bardziej na jeden z nich![]()
Nie wiem czy jest mozliwosc zeby ci sie komp rozstroil (raczej nie) w seryjnym po chipie.
BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- pytlar
 - Posty: 954
 - Rejestracja: 2006-06-05 11:04
 - Galeria: viewtopic.php?t=8824
 - Lokalizacja: Prabuty
 
a co do strzalów z tlumika - u mnie winien byl nieszczelny bov:] czasem jak pier*** z tlumika to az na podlodze to poczulem a przechodnie to sie zwijali ze strachu 
 fajnie było... ale jak wywalilem tego bova to osiagi sie polepszyly i juz nie strzela z wydechu... i nie ma pieknego dzwieku przy zmianie biegow, jak to niektorzy nazywaja "kopulujacych wiewiórek"....
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 2008-03-24 10:38 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Strzały z wydechu są winą atmosferycznego zaworu upustowego (czyli BOVa). Po prostu przepływomierz nalicza pewną ilość powietrza i proporcjonalnie do tej ilości powietrza jest wtryskiwana odpowiednia ilość benzyny. Przy zmianie biegów (bo tylko wtedy mi strzela) bov wypuszcza pewną ilość powietrza do atmosfery a komputer myśli że ono trafi do silnika, w związku z tym wtryskuje do niego adekwatną ilość paliwa. Zalewa ono silnik i jest dopalane w tłumiku czy też innych nagrzanych częściach auta...
			
			
									
						
							BEAUTY...POWER...SOUL...
			
						- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
mam to co drzymek napisal o teorii strzelania w wydech przy zmianie biegu! bo wlasnie podpialem bov-a!!i sciaga mi kolanko!
ale mam pytanie! a mianowicie po wjezdzie w kaluze mam takie krutko trwale odciecie nie wiem jak to opisac taki sekundowy kop!! myslicie ze to na przewody WN dostaje sie wilgoc??? bo w sumie to wygladaja na dawno nie wymieniane i raz mnie kopely!! swiece wymienialem w pazdzierniku
			
			
									
						
							ale mam pytanie! a mianowicie po wjezdzie w kaluze mam takie krutko trwale odciecie nie wiem jak to opisac taki sekundowy kop!! myslicie ze to na przewody WN dostaje sie wilgoc??? bo w sumie to wygladaja na dawno nie wymieniane i raz mnie kopely!! swiece wymienialem w pazdzierniku
Był blue126p jest ferrari dla ubogich 2.2GT 91r.
			
						- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Witam!
Przeglądnąłem,przeczytałem i nic.
Autko podczas hamowania silnikiem po kilku sekundach zaczyna kopcić niebiesko-siwym dymem. Dodatkowo po chwilowej jeździe na luzie nie reaguje na gaz( silnik się krztusi ) , jak złapie to po mocniejszym naciśnięciu pedału gazu szarpie. Na obudowie filtra powietrza ( pomiędzy elementami) pojawił się olej. Do wymiany zawór na bypasie turbiny
(oberwane przewody- może to to ?).
Głowica po kapitalnym remoncie w firmie "Polok" w Gliwicach( po wszelkich możliwych upustach i rabatach 910 zł), wymienione pierścienie,olej, świece,kable WN,filtry powietrza i oleju.
Ktoś coś podpowie?
			
			
									
						
							Przeglądnąłem,przeczytałem i nic.
Autko podczas hamowania silnikiem po kilku sekundach zaczyna kopcić niebiesko-siwym dymem. Dodatkowo po chwilowej jeździe na luzie nie reaguje na gaz( silnik się krztusi ) , jak złapie to po mocniejszym naciśnięciu pedału gazu szarpie. Na obudowie filtra powietrza ( pomiędzy elementami) pojawił się olej. Do wymiany zawór na bypasie turbiny
(oberwane przewody- może to to ?).
Głowica po kapitalnym remoncie w firmie "Polok" w Gliwicach( po wszelkich możliwych upustach i rabatach 910 zł), wymienione pierścienie,olej, świece,kable WN,filtry powietrza i oleju.
Ktoś coś podpowie?
Ford Probe (USA) 2.2GT, I gen.89
			
						- Lipex
 - Posty: 135
 - Rejestracja: 2007-10-24 02:28
 - Galeria: viewtopic.php?t=13455
 - Lokalizacja: Dębica
 
Przepraszam jeśli pyam w nieodpowiednim miejscu, ale była tu mowa o kopułce więc zaryzykuje:
Czy ta kopułka:
 http://www.allegro.pl/item434475265_kop ... aniej.html
pasuje do fordzika pierwszej generacjii
			
			
									
						
							Czy ta kopułka:
pasuje do fordzika pierwszej generacjii
Lulu

			
						
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Następnym razem nie ryzykuj, tylko poszukaj, bo jeżeli znajdę za Ciebie,
to usunę post bez ostrzeżenia...
 
 
  Pytanie odnosnie kopułki aparatu zapłonowego
			
			
									
						
							to usunę post bez ostrzeżenia...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- dudus
 - Klubowicz
 - Posty: 75
 - Rejestracja: 2008-08-24 16:45
 - Samochód: Ford PROBE GT '90
 - Lokalizacja: Klucze
 - Kontakt:
 
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
nie wiedzialem gdzie wdziabać moje spostrzezenia z walki z przerywaniem (2 tyg)  PROBAS  2,2 GT USA FULL 90' automat
Objawy:wszstko ok do czasu nacisniemy mocniej gazu , wkreca turbinka do 6 i nagle zaczyna przerywac
popuszczam gaz i jedzie sobie rowniutko jezeli wkrecaniem turbiny nie przechodze 6 bylo wszystko miodzio
co zostalo zrobione 1 etap
kable wymienione, swiece tez, , dolot szczelny, zaplon ustawiony, pompa paliwka ok,
po tych czynnosciach nic sie nie poprawilo
i teraz 2 etap
uszczelnienie wydechu
wszystkie dolegliwosci odeszly w niepamiec
nabazgralem to dla potomnych zeby komus moze pomoc )
			
			
									
						
							Objawy:wszstko ok do czasu nacisniemy mocniej gazu , wkreca turbinka do 6 i nagle zaczyna przerywac
popuszczam gaz i jedzie sobie rowniutko jezeli wkrecaniem turbiny nie przechodze 6 bylo wszystko miodzio
co zostalo zrobione 1 etap
kable wymienione, swiece tez, , dolot szczelny, zaplon ustawiony, pompa paliwka ok,
po tych czynnosciach nic sie nie poprawilo
i teraz 2 etap
uszczelnienie wydechu
wszystkie dolegliwosci odeszly w niepamiec
nabazgralem to dla potomnych zeby komus moze pomoc )
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
			
						Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Uszczelnienie wydechu?
Tzn. w którym miejscu uszczelnienie?
Bo jak gdzieś na końcu, np. między tłumikiem środkowym, a końcowym, to przecież nie
ma nic wspólnego...
			
			
									
						
							Tzn. w którym miejscu uszczelnienie?
Bo jak gdzieś na końcu, np. między tłumikiem środkowym, a końcowym, to przecież nie
ma nic wspólnego...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- dudus
 - Klubowicz
 - Posty: 75
 - Rejestracja: 2008-08-24 16:45
 - Samochód: Ford PROBE GT '90
 - Lokalizacja: Klucze
 - Kontakt:
 
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
1 dziura za katalizatorem i dwie miedzy katem a srodkowym i dwie na samym srodkowym w sumie mialy moze 2cm kwadrat
jezeli mi nie wierzysz to zapraszam na ogledziny wraz z jazda praktyczna
gdy byl szczelny (bez dziur) hulal jak marzenie, a jak tylko "wypierdzial" sobie dziurke to zaczyna przerywac
uzylem czasu przszlego, bo do zatykania dziurek poszlo jakies tam mazidlo do uszczelniania wydechow
dla mnie tez jest to w pewnym stopniu fenomen
			
			
									
						
							jezeli mi nie wierzysz to zapraszam na ogledziny wraz z jazda praktyczna
gdy byl szczelny (bez dziur) hulal jak marzenie, a jak tylko "wypierdzial" sobie dziurke to zaczyna przerywac
uzylem czasu przszlego, bo do zatykania dziurek poszlo jakies tam mazidlo do uszczelniania wydechow
dla mnie tez jest to w pewnym stopniu fenomen
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
			
						Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
He, he.
Czy jest ktoś w stanie racjonalnie wytłumaczyć mi efekt tego zjawiska
i w jaki sposób może to mieć wpływ na przerywaną pracę silnika?
Wciąż uważam, że to przypadek i jedno z drugim nie ma nic wspólnego...
			
			
									
						
							Czy jest ktoś w stanie racjonalnie wytłumaczyć mi efekt tego zjawiska
i w jaki sposób może to mieć wpływ na przerywaną pracę silnika?
Wciąż uważam, że to przypadek i jedno z drugim nie ma nic wspólnego...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- dudus
 - Klubowicz
 - Posty: 75
 - Rejestracja: 2008-08-24 16:45
 - Samochód: Ford PROBE GT '90
 - Lokalizacja: Klucze
 - Kontakt:
 
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
teraz akurat sa wypierdniete dwie dziurki wiec przerywa
a jutro zakleje i jak znow bedzie chodzil jak nalezy to nieomieszkam was powiadomic
i nawet kwestia przypadku zostanie wykluczona
dla mnie tez jest to niezrozumiale
			
			
									
						
							a jutro zakleje i jak znow bedzie chodzil jak nalezy to nieomieszkam was powiadomic
i nawet kwestia przypadku zostanie wykluczona
dla mnie tez jest to niezrozumiale
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
			
						Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Nie omieszkaj też powiadomić, jeśli po zaklejeniu dziurek sytuacja się nie poprawi. OK?
Pozdrówka.
			
			
									
						
							Pozdrówka.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- dudus
 - Klubowicz
 - Posty: 75
 - Rejestracja: 2008-08-24 16:45
 - Samochód: Ford PROBE GT '90
 - Lokalizacja: Klucze
 - Kontakt:
 
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Oley., masz to jak w banku 
Jak sie odrobie ze sprawami firmowymi (jakies 3 godziny) bedziesz mial odpowiedz
dodano po okolo 3 godzinach:
Oley wierz mi lub nie po uszczelnieniu naprawde wszystkie dolegliwosci znikaja
teraz zrobilem to dosc porzadnie wiec troche czasu minie zanim sie posypie - chociaz watpie " wstawiona rura gruboscienna
 , jak zacznie przerywac przed wypierdziu dziuru to dam Wam znac
jestem w glebokim szoku co to ma do przerywania ale jednak cos od tego zalezy, jakby ktos znalazl odpowiedz to bardzo prosze o napisanie jej tutaj "zadowole sie nawet spekulacjami ta w/w temat"
			
			
									
						
							Jak sie odrobie ze sprawami firmowymi (jakies 3 godziny) bedziesz mial odpowiedz
dodano po okolo 3 godzinach:
Oley wierz mi lub nie po uszczelnieniu naprawde wszystkie dolegliwosci znikaja
teraz zrobilem to dosc porzadnie wiec troche czasu minie zanim sie posypie - chociaz watpie " wstawiona rura gruboscienna
jestem w glebokim szoku co to ma do przerywania ale jednak cos od tego zalezy, jakby ktos znalazl odpowiedz to bardzo prosze o napisanie jej tutaj "zadowole sie nawet spekulacjami ta w/w temat"
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
			
						Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- OLEY
 - Klubowicz
 - Posty: 12763
 - Rejestracja: 2004-10-07 22:17
 - Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Heh... 
 
Kurna... niesamowite...
			
			
									
						
							No naprawdę jestem zdziwiony i też się zadowolę nawet spekulacjami.dudus pisze: "zadowole sie nawet spekulacjami ta w/w temat"
Kurna... niesamowite...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
			
						- dudus
 - Klubowicz
 - Posty: 75
 - Rejestracja: 2008-08-24 16:45
 - Samochód: Ford PROBE GT '90
 - Lokalizacja: Klucze
 - Kontakt:
 
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
no i wypierdziu dziuru i znow przerywa 
 
mam jeszcze jedno podejzenie na turbinke bo w sumie tez pracuje na ukladzie wydechu a przecieka olej - tylko ze to sie kupy nie trzyma - no ale...
  dżapończyk ma swoje humorki
ale mysle ze trza wymienic caly wydech - moze jakies propozycje gdzie takowy tanio zakupic?
adres, telefon stronka cokolwiek
			
			
									
						
							mam jeszcze jedno podejzenie na turbinke bo w sumie tez pracuje na ukladzie wydechu a przecieka olej - tylko ze to sie kupy nie trzyma - no ale...
ale mysle ze trza wymienic caly wydech - moze jakies propozycje gdzie takowy tanio zakupic?
adres, telefon stronka cokolwiek
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
			
						Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- Prezes
 - Klubowicz
 - Posty: 1767
 - Rejestracja: 2008-09-27 13:31
 - Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=15588
 - Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
 
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
A nie lepiej coś z ''kwasówki'' samemu wymodelowac? 
  Swoją drogą dziwna przypadłośc... może Twój Probek  dba rygorystycznie o emisję spalin i poziom hałasu 
 .
			
			
									
						
							„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
			
						- pusher1
 - Posty: 657
 - Rejestracja: 2007-01-05 14:21
 - Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
 - Galeria: viewtopic.php?t=14481
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Pierwszy tłumik oraz katalizator do usunięcia , zamiast tego daj sobie rurę  2 calową  bo taka jest dedykowana do probe z fabryczną turbiną   z czego ona będzie to twoja decyzja, może być kwasówka a może być również stalowa aluminizowana też ci pożyje  
  
  
 dokładnie potrzeba ci jej 1,5 metra .Zostaw jedynie tylny tłumik. Auto ma przez to fajny pomruk a dla silnika na pewno też jest lepiej bo spalinki mają  lżej wylatywać 
  
  
 Pozdrawiam
			
			
									
						
							2.2gt 92 rok
			
						