Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
masz Drzymek takie objawy jak ja mialem na gazie z poczatku... na benzynie bylo ok. Po regulacjach wyszlo ze bylo za male cisnienie gazu na listwie wtryskowej, wiec u ciebie cos z cisnieniem paliwa najprawdopodobniej...
wkurzajace to bylo bo czasem robilem redukcje i czaje sie do wyprzedzania a tu zaczyna szarpac samochodem jak cholera...
wkurzajace to bylo bo czasem robilem redukcje i czaje sie do wyprzedzania a tu zaczyna szarpac samochodem jak cholera...
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Dzięki panowie za podpowiedzi.
To co napisał Pytlar, to by się zgadzało z wysokim EGT. Po prostu za mało paliwa. Więc albo zwalone wtryskiwacze, albo pompa ma za mało prądu.
To co napisał Pytlar, to by się zgadzało z wysokim EGT. Po prostu za mało paliwa. Więc albo zwalone wtryskiwacze, albo pompa ma za mało prądu.
U mnie jest chip.Pluto pisze:Kumpel ma Apexi SAFC2 i sie rozstroil biedak. A u ciebie to nie wiem czy cos masz. Chipa zmieniales czy co tam?
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Pluto
- Posty: 597
- Rejestracja: 2006-04-23 17:57
- Galeria: viewtopic.php?t=11609
- Lokalizacja: Ostrołęka
Jesli wali ci ogien z rurki to na pewno przylewa go momentami wiec pompa mysle ze ok jest. Bardziej na wtryski bym tu stawial a jeszcze bardziej na jeden z nich
Nie wiem czy jest mozliwosc zeby ci sie komp rozstroil (raczej nie) w seryjnym po chipie.
Nie wiem czy jest mozliwosc zeby ci sie komp rozstroil (raczej nie) w seryjnym po chipie.
Ostatnio zmieniony 2008-03-23 23:54 przez Pluto, łącznie zmieniany 1 raz.
I love Skyline
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Komp się nie rozstroił, bo przełożyłem na chwilę oryginalnego chipa i ten sam efekt występuje.Pluto pisze:Jesli wali ci ogien z rurki to na pewno przylewa go momentami wiec pompa mysle ze ok jest. Bardziej na wtryski bym tu stawial a jeszcze bardziej na jeden z nich
Nie wiem czy jest mozliwosc zeby ci sie komp rozstroil (raczej nie) w seryjnym po chipie.
BEAUTY...POWER...SOUL...
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
a co do strzalów z tlumika - u mnie winien byl nieszczelny bov:] czasem jak pier*** z tlumika to az na podlodze to poczulem a przechodnie to sie zwijali ze strachu fajnie było... ale jak wywalilem tego bova to osiagi sie polepszyly i juz nie strzela z wydechu... i nie ma pieknego dzwieku przy zmianie biegow, jak to niektorzy nazywaja "kopulujacych wiewiórek"....
Ostatnio zmieniony 2008-03-24 10:38 przez pytlar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Strzały z wydechu są winą atmosferycznego zaworu upustowego (czyli BOVa). Po prostu przepływomierz nalicza pewną ilość powietrza i proporcjonalnie do tej ilości powietrza jest wtryskiwana odpowiednia ilość benzyny. Przy zmianie biegów (bo tylko wtedy mi strzela) bov wypuszcza pewną ilość powietrza do atmosfery a komputer myśli że ono trafi do silnika, w związku z tym wtryskuje do niego adekwatną ilość paliwa. Zalewa ono silnik i jest dopalane w tłumiku czy też innych nagrzanych częściach auta...
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
mam to co drzymek napisal o teorii strzelania w wydech przy zmianie biegu! bo wlasnie podpialem bov-a!!i sciaga mi kolanko!
ale mam pytanie! a mianowicie po wjezdzie w kaluze mam takie krutko trwale odciecie nie wiem jak to opisac taki sekundowy kop!! myslicie ze to na przewody WN dostaje sie wilgoc??? bo w sumie to wygladaja na dawno nie wymieniane i raz mnie kopely!! swiece wymienialem w pazdzierniku
ale mam pytanie! a mianowicie po wjezdzie w kaluze mam takie krutko trwale odciecie nie wiem jak to opisac taki sekundowy kop!! myslicie ze to na przewody WN dostaje sie wilgoc??? bo w sumie to wygladaja na dawno nie wymieniane i raz mnie kopely!! swiece wymienialem w pazdzierniku
Był blue126p jest ferrari dla ubogich 2.2GT 91r.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Witam!
Przeglądnąłem,przeczytałem i nic.
Autko podczas hamowania silnikiem po kilku sekundach zaczyna kopcić niebiesko-siwym dymem. Dodatkowo po chwilowej jeździe na luzie nie reaguje na gaz( silnik się krztusi ) , jak złapie to po mocniejszym naciśnięciu pedału gazu szarpie. Na obudowie filtra powietrza ( pomiędzy elementami) pojawił się olej. Do wymiany zawór na bypasie turbiny
(oberwane przewody- może to to ?).
Głowica po kapitalnym remoncie w firmie "Polok" w Gliwicach( po wszelkich możliwych upustach i rabatach 910 zł), wymienione pierścienie,olej, świece,kable WN,filtry powietrza i oleju.
Ktoś coś podpowie?
Przeglądnąłem,przeczytałem i nic.
Autko podczas hamowania silnikiem po kilku sekundach zaczyna kopcić niebiesko-siwym dymem. Dodatkowo po chwilowej jeździe na luzie nie reaguje na gaz( silnik się krztusi ) , jak złapie to po mocniejszym naciśnięciu pedału gazu szarpie. Na obudowie filtra powietrza ( pomiędzy elementami) pojawił się olej. Do wymiany zawór na bypasie turbiny
(oberwane przewody- może to to ?).
Głowica po kapitalnym remoncie w firmie "Polok" w Gliwicach( po wszelkich możliwych upustach i rabatach 910 zł), wymienione pierścienie,olej, świece,kable WN,filtry powietrza i oleju.
Ktoś coś podpowie?
Ford Probe (USA) 2.2GT, I gen.89
- Lipex
- Posty: 135
- Rejestracja: 2007-10-24 02:28
- Galeria: viewtopic.php?t=13455
- Lokalizacja: Dębica
Przepraszam jeśli pyam w nieodpowiednim miejscu, ale była tu mowa o kopułce więc zaryzykuje:
Czy ta kopułka: http://www.allegro.pl/item434475265_kop ... aniej.html
pasuje do fordzika pierwszej generacjii
Czy ta kopułka: http://www.allegro.pl/item434475265_kop ... aniej.html
pasuje do fordzika pierwszej generacjii
Lulu
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Następnym razem nie ryzykuj, tylko poszukaj, bo jeżeli znajdę za Ciebie,
to usunę post bez ostrzeżenia...
Pytanie odnosnie kopułki aparatu zapłonowego
to usunę post bez ostrzeżenia...
Pytanie odnosnie kopułki aparatu zapłonowego
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- dudus
- Klubowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2008-08-24 16:45
- Samochód: Ford PROBE GT '90
- Lokalizacja: Klucze
- Kontakt:
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
nie wiedzialem gdzie wdziabać moje spostrzezenia z walki z przerywaniem (2 tyg) PROBAS 2,2 GT USA FULL 90' automat
Objawy:wszstko ok do czasu nacisniemy mocniej gazu , wkreca turbinka do 6 i nagle zaczyna przerywac
popuszczam gaz i jedzie sobie rowniutko jezeli wkrecaniem turbiny nie przechodze 6 bylo wszystko miodzio
co zostalo zrobione 1 etap
kable wymienione, swiece tez, , dolot szczelny, zaplon ustawiony, pompa paliwka ok,
po tych czynnosciach nic sie nie poprawilo
i teraz 2 etap
uszczelnienie wydechu
wszystkie dolegliwosci odeszly w niepamiec
nabazgralem to dla potomnych zeby komus moze pomoc )
Objawy:wszstko ok do czasu nacisniemy mocniej gazu , wkreca turbinka do 6 i nagle zaczyna przerywac
popuszczam gaz i jedzie sobie rowniutko jezeli wkrecaniem turbiny nie przechodze 6 bylo wszystko miodzio
co zostalo zrobione 1 etap
kable wymienione, swiece tez, , dolot szczelny, zaplon ustawiony, pompa paliwka ok,
po tych czynnosciach nic sie nie poprawilo
i teraz 2 etap
uszczelnienie wydechu
wszystkie dolegliwosci odeszly w niepamiec
nabazgralem to dla potomnych zeby komus moze pomoc )
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Uszczelnienie wydechu?
Tzn. w którym miejscu uszczelnienie?
Bo jak gdzieś na końcu, np. między tłumikiem środkowym, a końcowym, to przecież nie
ma nic wspólnego...
Tzn. w którym miejscu uszczelnienie?
Bo jak gdzieś na końcu, np. między tłumikiem środkowym, a końcowym, to przecież nie
ma nic wspólnego...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- dudus
- Klubowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2008-08-24 16:45
- Samochód: Ford PROBE GT '90
- Lokalizacja: Klucze
- Kontakt:
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
1 dziura za katalizatorem i dwie miedzy katem a srodkowym i dwie na samym srodkowym w sumie mialy moze 2cm kwadrat
jezeli mi nie wierzysz to zapraszam na ogledziny wraz z jazda praktyczna
gdy byl szczelny (bez dziur) hulal jak marzenie, a jak tylko "wypierdzial" sobie dziurke to zaczyna przerywac
uzylem czasu przszlego, bo do zatykania dziurek poszlo jakies tam mazidlo do uszczelniania wydechow
dla mnie tez jest to w pewnym stopniu fenomen
jezeli mi nie wierzysz to zapraszam na ogledziny wraz z jazda praktyczna
gdy byl szczelny (bez dziur) hulal jak marzenie, a jak tylko "wypierdzial" sobie dziurke to zaczyna przerywac
uzylem czasu przszlego, bo do zatykania dziurek poszlo jakies tam mazidlo do uszczelniania wydechow
dla mnie tez jest to w pewnym stopniu fenomen
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
He, he.
Czy jest ktoś w stanie racjonalnie wytłumaczyć mi efekt tego zjawiska
i w jaki sposób może to mieć wpływ na przerywaną pracę silnika?
Wciąż uważam, że to przypadek i jedno z drugim nie ma nic wspólnego...
Czy jest ktoś w stanie racjonalnie wytłumaczyć mi efekt tego zjawiska
i w jaki sposób może to mieć wpływ na przerywaną pracę silnika?
Wciąż uważam, że to przypadek i jedno z drugim nie ma nic wspólnego...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- dudus
- Klubowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2008-08-24 16:45
- Samochód: Ford PROBE GT '90
- Lokalizacja: Klucze
- Kontakt:
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
teraz akurat sa wypierdniete dwie dziurki wiec przerywa
a jutro zakleje i jak znow bedzie chodzil jak nalezy to nieomieszkam was powiadomic
i nawet kwestia przypadku zostanie wykluczona
dla mnie tez jest to niezrozumiale
a jutro zakleje i jak znow bedzie chodzil jak nalezy to nieomieszkam was powiadomic
i nawet kwestia przypadku zostanie wykluczona
dla mnie tez jest to niezrozumiale
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Nie omieszkaj też powiadomić, jeśli po zaklejeniu dziurek sytuacja się nie poprawi. OK?
Pozdrówka.
Pozdrówka.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- dudus
- Klubowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2008-08-24 16:45
- Samochód: Ford PROBE GT '90
- Lokalizacja: Klucze
- Kontakt:
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Oley., masz to jak w banku
Jak sie odrobie ze sprawami firmowymi (jakies 3 godziny) bedziesz mial odpowiedz
dodano po okolo 3 godzinach:
Oley wierz mi lub nie po uszczelnieniu naprawde wszystkie dolegliwosci znikaja
teraz zrobilem to dosc porzadnie wiec troche czasu minie zanim sie posypie - chociaz watpie " wstawiona rura gruboscienna , jak zacznie przerywac przed wypierdziu dziuru to dam Wam znac
jestem w glebokim szoku co to ma do przerywania ale jednak cos od tego zalezy, jakby ktos znalazl odpowiedz to bardzo prosze o napisanie jej tutaj "zadowole sie nawet spekulacjami ta w/w temat"
Jak sie odrobie ze sprawami firmowymi (jakies 3 godziny) bedziesz mial odpowiedz
dodano po okolo 3 godzinach:
Oley wierz mi lub nie po uszczelnieniu naprawde wszystkie dolegliwosci znikaja
teraz zrobilem to dosc porzadnie wiec troche czasu minie zanim sie posypie - chociaz watpie " wstawiona rura gruboscienna , jak zacznie przerywac przed wypierdziu dziuru to dam Wam znac
jestem w glebokim szoku co to ma do przerywania ale jednak cos od tego zalezy, jakby ktos znalazl odpowiedz to bardzo prosze o napisanie jej tutaj "zadowole sie nawet spekulacjami ta w/w temat"
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Heh...
Kurna... niesamowite...
No naprawdę jestem zdziwiony i też się zadowolę nawet spekulacjami.dudus pisze: "zadowole sie nawet spekulacjami ta w/w temat"
Kurna... niesamowite...
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- dudus
- Klubowicz
- Posty: 75
- Rejestracja: 2008-08-24 16:45
- Samochód: Ford PROBE GT '90
- Lokalizacja: Klucze
- Kontakt:
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
no i wypierdziu dziuru i znow przerywa
mam jeszcze jedno podejzenie na turbinke bo w sumie tez pracuje na ukladzie wydechu a przecieka olej - tylko ze to sie kupy nie trzyma - no ale... dżapończyk ma swoje humorki
ale mysle ze trza wymienic caly wydech - moze jakies propozycje gdzie takowy tanio zakupic?
adres, telefon stronka cokolwiek
mam jeszcze jedno podejzenie na turbinke bo w sumie tez pracuje na ukladzie wydechu a przecieka olej - tylko ze to sie kupy nie trzyma - no ale... dżapończyk ma swoje humorki
ale mysle ze trza wymienic caly wydech - moze jakies propozycje gdzie takowy tanio zakupic?
adres, telefon stronka cokolwiek
Jeszcze jest Czarna Perła - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
Już jest Black Pearl - Ford Probe GT '90 TRIP
- Prezes
- Klubowicz
- Posty: 1767
- Rejestracja: 2008-09-27 13:31
- Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
- Galeria: viewtopic.php?t=15588
- Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
A nie lepiej coś z ''kwasówki'' samemu wymodelowac? Swoją drogą dziwna przypadłośc... może Twój Probek dba rygorystycznie o emisję spalin i poziom hałasu .
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
- pusher1
- Posty: 652
- Rejestracja: 2007-01-05 14:21
- Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=14481
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Przerywa, dusi sie, nierowno pracuje
Pierwszy tłumik oraz katalizator do usunięcia , zamiast tego daj sobie rurę 2 calową bo taka jest dedykowana do probe z fabryczną turbiną z czego ona będzie to twoja decyzja, może być kwasówka a może być również stalowa aluminizowana też ci pożyje dokładnie potrzeba ci jej 1,5 metra .Zostaw jedynie tylny tłumik. Auto ma przez to fajny pomruk a dla silnika na pewno też jest lepiej bo spalinki mają lżej wylatywać Pozdrawiam
2.2gt 92 rok