Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.
Lukas007
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 580
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
No niestety ktos musi byc pierwszy. Mozliwe, ze w przyszlym tygodniu odbiore bo zostala tylko kosmetyka.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: Lukas007
Tak czy siak, fajny przeciąg to robi 

Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1311
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Lukas007
To jak odbierasz w przyszłym tyg.to musimy zrobić spota na gefco 

FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany

- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 580
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Mozemy, ale sporo mam jeszcze do dopracowania samemu
Glownie to, ze auto rzucilo palenie po stacyjce i pali tylko na krotko (zapewne koska padla). Do tego ogarniece wizualne silnika bo dopiero teraz zalozony jest oryginalny oring pod aparat. Bez odmy w dolot (trzeba dospawac krociec), tez szalu nie ma.
Wiadomo juz cos co do mocy. Da sie na seryjnej turbinie zrobic 241km i prawie 450Nm ale to zabojstwo dla niej z racji doladowania - 1.35 bara spadajace na 0.8b. Ustawiony jest i bedzie na 1.1bara schodzace do 0.8b. Moc 228km i 417nm przy temperaturze na hamownii 39*C (poprzedni pomiar rok temu byl przy 13*C).

Wiadomo juz cos co do mocy. Da sie na seryjnej turbinie zrobic 241km i prawie 450Nm ale to zabojstwo dla niej z racji doladowania - 1.35 bara spadajace na 0.8b. Ustawiony jest i bedzie na 1.1bara schodzace do 0.8b. Moc 228km i 417nm przy temperaturze na hamownii 39*C (poprzedni pomiar rok temu byl przy 13*C).
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: Lukas007
Przy takiej temperaturze to szału nie będzie. Turbo lubi zimno.Lukas007 pisze:Mozemy, ale sporo mam jeszcze do dopracowania samemuGlownie to, ze auto rzucilo palenie po stacyjce i pali tylko na krotko (zapewne koska padla). Do tego ogarniece wizualne silnika bo dopiero teraz zalozony jest oryginalny oring pod aparat. Bez odmy w dolot (trzeba dospawac krociec), tez szalu nie ma.
Wiadomo juz cos co do mocy. Da sie na seryjnej turbinie zrobic 241km i prawie 450Nm ale to zabojstwo dla niej z racji doladowania - 1.35 bara spadajace na 0.8b. Ustawiony jest i bedzie na 1.1bara schodzace do 0.8b. Moc 228km i 417nm przy temperaturze na hamownii 39*C (poprzedni pomiar rok temu byl przy 13*C).
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 580
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Jutro odbior, ale wynikiem przy w miare normalnej temperaturze i po finalnym wystrojeniu mozna sie juz podzielic
Nie jest zle jak na seryjna turbine i doladowanie 1.06 bara
Wiadomo, że zdycha górą, ale już więcej się na tej turbinie nie wyciągnie. Za rok będzie już męska moc 



- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2144
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Lukas007
Szatan 

- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1311
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Lukas007
Tak ze tego,masz już najmocniejsze probe w klubie jakie było kiedykolwiek przynajmniej udokumentowane 

FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany

- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
- marek08
- Posty: 342
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Lukas007
No to gratulacje tak wysokiego wyniku
Nawet w serii ten samochód sprawnie się poruszał, a co dopiero jak ma dodatkowo 100HP i 200NM
Szał 



- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Re: Lukas007
Faktycznie, jest się już czym pochwalić. Piękny wynik.
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
-
- Klubowicz
- Posty: 3860
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Lukas007
To jest konkret
Dobra robota.

Dobra robota.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Bogdan9999
- Posty: 4267
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
Zdycha góro to fakt ale moc super jak na serii i moment miażdży wklej filmik jak to się odpycha bo musi robić robotę
Gratulacje 


PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 580
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Moment zawyżony z racji złej kalibracji hamownii. Jest trochę mniej, ale dokładnie napiszę, jak mi Kuba prześle wykresy. Jedzie lepiej, ale różnica poważna będzie dopiero jak się włoży większe turbo. No i charakterystyka pracy silnika na EMU się poprawiła, jest płynniej nieco i auto mniej pali
Co najważniejsze jest wszystko przygotowane pod dalsze mody, więc obecny setup nie bedzie już dopieszczany. Można by jeszcze siedzieć nad mapami pod względem właśnie płynności pracy silnika i wieloma innymi niuansami, można by zrobić dobry DP zamiast tego seryjnego żeliwa itp. Pewnie te 260km jest to ugrania, ale z racji wspomnianego już przez Ciebie "zdychania" na wys. obrotach nie ma sensu w to inwestować.

- Bogdan9999
- Posty: 4267
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
Jakie turbo planujesz ? Ja obawiam sie że sobie za małe kupiłem.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4

Sportage FE3N 4X4

- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 580
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4267
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 580
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Raczej 320 - 350km z max plaskim przebiegiem i doladowaniem w rozsadnych granicach 

- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5259
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Lukas007
można by zrobić na takiej turbinie 400-450KM i jakies 600Nm ale skrzynia długo by nie pojeździł. Najpierw zamiast tak pomodzić musiał by szukać kilka skrzyń na zapas 

- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: Lukas007
Twinscroll to dobry wybór 
Skoro teraz to robi dobry przeciąg, to co dopiero w wypompowanym ładnie momentem, szybko wstającą turbiną i mocą 300+?

Skoro teraz to robi dobry przeciąg, to co dopiero w wypompowanym ładnie momentem, szybko wstającą turbiną i mocą 300+?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 2014-11-27 21:34
- Samochód: T22 `91
- Lokalizacja: Wawa / Kowary
Re: Lukas007
ale co z trakcją Panowie? jeździłem uturbioną 320konną preludą całkiem niedawno z całkiem fajnym przebiegiem kreski i niestety do trójki ostra walka z trakcją :-/ średni z tego pożytek...
a co dopiero przy mocach 400+ :-/
a co dopiero przy mocach 400+ :-/
Prob uje T22 `91
Galeria: viewtopic.php?f=12&t=22528&p=345177#p345177
Galeria: viewtopic.php?f=12&t=22528&p=345177#p345177
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3439
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: Lukas007
No niestety, coś za coś. Zresztą więcej frajdy wg mnie niż stawanie na kresce,daje ganianie sięszara_eminencja pisze:ale co z trakcją Panowie? jeździłem uturbioną 320konną preludą całkiem niedawno z całkiem fajnym przebiegiem kreski i niestety do trójki ostra walka z trakcją :-/ średni z tego pożytek...
a co dopiero przy mocach 400+ :-/

Oczywiście nie a'la Frog, ale wtedy wystarczył by tylko 2-3-4 bieg

Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 580
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Zmieni sie oliwe w skrzynii i bedzie dobrze. Moze dolozy sie szpere i jakis lepszy kapec na przod. Poki co z trakcja jest bardzo dobrze. Jak bedzie duze turbo to i zrobi sie ograniczenie mocy/momentu po biegach przy okazji.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5259
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Lukas007
po pierwsze preluda jest lżejsza , po drugie ciekawe jakie miala kapcie, a po trzecie to tak jak Lukas napisał przy takich zabawach robi się kaganiec na pierwszych biegach do startu i tyle, czego być moze pralka nie mialaszara_eminencja pisze:ale co z trakcją Panowie? jeździłem uturbioną 320konną preludą całkiem niedawno z całkiem fajnym przebiegiem kreski i niestety do trójki ostra walka z trakcją :-/ średni z tego pożytek...
a co dopiero przy mocach 400+ :-/