Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.

Lukas007

Kolekcje fotek.
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 580
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

No niestety ktos musi byc pierwszy. Mozliwe, ze w przyszlym tygodniu odbiore bo zostala tylko kosmetyka.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3439
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Na wsi.

Re: Lukas007

Post autor: KrecioPL »

Tak czy siak, fajny przeciąg to robi :)
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1311
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukasz »

To jak odbierasz w przyszłym tyg.to musimy zrobić spota na gefco ;)
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 580
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Mozemy, ale sporo mam jeszcze do dopracowania samemu ;) Glownie to, ze auto rzucilo palenie po stacyjce i pali tylko na krotko (zapewne koska padla). Do tego ogarniece wizualne silnika bo dopiero teraz zalozony jest oryginalny oring pod aparat. Bez odmy w dolot (trzeba dospawac krociec), tez szalu nie ma.

Wiadomo juz cos co do mocy. Da sie na seryjnej turbinie zrobic 241km i prawie 450Nm ale to zabojstwo dla niej z racji doladowania - 1.35 bara spadajace na 0.8b. Ustawiony jest i bedzie na 1.1bara schodzace do 0.8b. Moc 228km i 417nm przy temperaturze na hamownii 39*C (poprzedni pomiar rok temu byl przy 13*C).
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Re: Lukas007

Post autor: Eli »

Lukas007 pisze:Mozemy, ale sporo mam jeszcze do dopracowania samemu ;) Glownie to, ze auto rzucilo palenie po stacyjce i pali tylko na krotko (zapewne koska padla). Do tego ogarniece wizualne silnika bo dopiero teraz zalozony jest oryginalny oring pod aparat. Bez odmy w dolot (trzeba dospawac krociec), tez szalu nie ma.

Wiadomo juz cos co do mocy. Da sie na seryjnej turbinie zrobic 241km i prawie 450Nm ale to zabojstwo dla niej z racji doladowania - 1.35 bara spadajace na 0.8b. Ustawiony jest i bedzie na 1.1bara schodzace do 0.8b. Moc 228km i 417nm przy temperaturze na hamownii 39*C (poprzedni pomiar rok temu byl przy 13*C).
Przy takiej temperaturze to szału nie będzie. Turbo lubi zimno.
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 580
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Jutro odbior, ale wynikiem przy w miare normalnej temperaturze i po finalnym wystrojeniu mozna sie juz podzielic ;) Nie jest zle jak na seryjna turbine i doladowanie 1.06 bara ;) Wiadomo, że zdycha górą, ale już więcej się na tej turbinie nie wyciągnie. Za rok będzie już męska moc ;)
Załączniki
2015-06-15 20.32.37.png
Awatar użytkownika
Patryk-
Klubowicz
Posty: 2144
Rejestracja: 2008-07-13 18:30
Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
Galeria: viewtopic.php?t=14552
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)

Re: Lukas007

Post autor: Patryk- »

:1111_ok:
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić :(
Awatar użytkownika
Dziki Beduin
Posty: 449
Rejestracja: 2014-08-18 21:56
Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
Galeria: viewtopic.php?t=22388
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Lukas007

Post autor: Dziki Beduin »

Szatan :)
Awatar użytkownika
Lukasz
Klubowicz
Posty: 1311
Rejestracja: 2006-05-27 22:43
Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
Galeria: viewtopic.php?t=14709
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukasz »

Tak ze tego,masz już najmocniejsze probe w klubie jakie było kiedykolwiek przynajmniej udokumentowane :D
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany :)
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3439
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Na wsi.

Re: Lukas007

Post autor: KrecioPL »

Jeszcze raz GRATULACJE!!!
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
marek08
Posty: 342
Rejestracja: 2015-03-12 16:34
Samochód: Probe RWD
Galeria: viewtopic.php?t=22798
Lokalizacja: Kętrzyn

Re: Lukas007

Post autor: marek08 »

No to gratulacje tak wysokiego wyniku :) Nawet w serii ten samochód sprawnie się poruszał, a co dopiero jak ma dodatkowo 100HP i 200NM :D Szał :D
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: Lukas007

Post autor: vitek »

Faktycznie, jest się już czym pochwalić. Piękny wynik.
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3860
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Lukas007

Post autor: Maxxum »

To jest konkret 8)
Dobra robota.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4267
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Zdycha góro to fakt ale moc super jak na serii i moment miażdży wklej filmik jak to się odpycha bo musi robić robotę :) Gratulacje :)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 580
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Moment zawyżony z racji złej kalibracji hamownii. Jest trochę mniej, ale dokładnie napiszę, jak mi Kuba prześle wykresy. Jedzie lepiej, ale różnica poważna będzie dopiero jak się włoży większe turbo. No i charakterystyka pracy silnika na EMU się poprawiła, jest płynniej nieco i auto mniej pali ;) Co najważniejsze jest wszystko przygotowane pod dalsze mody, więc obecny setup nie bedzie już dopieszczany. Można by jeszcze siedzieć nad mapami pod względem właśnie płynności pracy silnika i wieloma innymi niuansami, można by zrobić dobry DP zamiast tego seryjnego żeliwa itp. Pewnie te 260km jest to ugrania, ale z racji wspomnianego już przez Ciebie "zdychania" na wys. obrotach nie ma sensu w to inwestować.
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4267
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Jakie turbo planujesz ? Ja obawiam sie że sobie za małe kupiłem.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 580
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

EVO IX/X - prawdopodobnie
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4267
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Lukas007

Post autor: Bogdan9999 »

Czyli celujesz w granicach 400 km ?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 580
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Raczej 320 - 350km z max plaskim przebiegiem i doladowaniem w rozsadnych granicach ;)
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5259
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: Romas »

można by zrobić na takiej turbinie 400-450KM i jakies 600Nm ale skrzynia długo by nie pojeździł. Najpierw zamiast tak pomodzić musiał by szukać kilka skrzyń na zapas :mrgreen:
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3439
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Na wsi.

Re: Lukas007

Post autor: KrecioPL »

Twinscroll to dobry wybór ;)

Skoro teraz to robi dobry przeciąg, to co dopiero w wypompowanym ładnie momentem, szybko wstającą turbiną i mocą 300+?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
szara_eminencja
Posty: 66
Rejestracja: 2014-11-27 21:34
Samochód: T22 `91
Lokalizacja: Wawa / Kowary

Re: Lukas007

Post autor: szara_eminencja »

ale co z trakcją Panowie? jeździłem uturbioną 320konną preludą całkiem niedawno z całkiem fajnym przebiegiem kreski i niestety do trójki ostra walka z trakcją :-/ średni z tego pożytek...
a co dopiero przy mocach 400+ :-/
Prob uje T22 `91
Galeria: viewtopic.php?f=12&t=22528&p=345177#p345177
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3439
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Na wsi.

Re: Lukas007

Post autor: KrecioPL »

szara_eminencja pisze:ale co z trakcją Panowie? jeździłem uturbioną 320konną preludą całkiem niedawno z całkiem fajnym przebiegiem kreski i niestety do trójki ostra walka z trakcją :-/ średni z tego pożytek...
a co dopiero przy mocach 400+ :-/
No niestety, coś za coś. Zresztą więcej frajdy wg mnie niż stawanie na kresce,daje ganianie się :)
Oczywiście nie a'la Frog, ale wtedy wystarczył by tylko 2-3-4 bieg ;)
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Lukas007
Klubowicz
Posty: 580
Rejestracja: 2009-05-22 20:24
Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
Galeria: viewtopic.php?t=15945
Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
Kontakt:

Re: Lukas007

Post autor: Lukas007 »

Zmieni sie oliwe w skrzynii i bedzie dobrze. Moze dolozy sie szpere i jakis lepszy kapec na przod. Poki co z trakcja jest bardzo dobrze. Jak bedzie duze turbo to i zrobi sie ograniczenie mocy/momentu po biegach przy okazji.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5259
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Lukas007

Post autor: Romas »

szara_eminencja pisze:ale co z trakcją Panowie? jeździłem uturbioną 320konną preludą całkiem niedawno z całkiem fajnym przebiegiem kreski i niestety do trójki ostra walka z trakcją :-/ średni z tego pożytek...
a co dopiero przy mocach 400+ :-/
po pierwsze preluda jest lżejsza , po drugie ciekawe jakie miala kapcie, a po trzecie to tak jak Lukas napisał przy takich zabawach robi się kaganiec na pierwszych biegach do startu i tyle, czego być moze pralka nie miala
ODPOWIEDZ

Wróć do „Galeria”