no i już po krzyku- mam LPG ;)
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
no i już po krzyku- mam LPG ;)
w piątek założyli mi instalację BRC z kompem Blitz i butlą 42L w koło, wlew mam ukryty pod klapką paliwa, mikser dedykowany do tego auta w/g podpowiedzi Piotra Oleksyka z Czakramu i tu należą mu się podziękowania za telefoniczną pomoc w doborze instalacji. póki co wrażenia jak najbardziej pozytywne, za 60 zł zrobiłem 260km co na początek funkcjonowania instalacji jest wynikiem super;). Osiągi są całkiem przyzwoite i nie ma dużej różnicy. Istnieje jeszcze problem z przygasaniem rozpędzonego auta na luzie, ale myślę że rozwiążemy jakoś ten problem- chyba, że ktoś ma jakiś patent na to?
Koszt- 2100zł Pozdrawiam zagazowanych
Koszt- 2100zł Pozdrawiam zagazowanych
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Re: no i już po krzyku- mam LPG ;)
Patenty są, ale chodziło o to aby nie były one potrzebne. Z doświadczenia wiem, że takie przygasanie na luzie i przy przeciążeniach bywa niebezpieczne.romulus pisze:Istnieje jeszcze problem z przygasaniem rozpędzonego auta na luzie, ale myślę że rozwiążemy jakoś ten problem- chyba, że ktoś ma jakiś patent na to?
Patentem jest modyfikacja dolotu powietrza, ale z tego co wiem u MiHa ten problem nie występuje - zapytaj na PW co i jak ma zrobione.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
dziś zauważyłem dziwną reakcję kontrolek wskazujących poziom gazu, otóż świecą się jak chcą...trzy dwie jedna potem miga trzecia i takie różne szopki czy to zależy od tego gdzie tankuję? bo poprzednio jak zatankowałem to w miarę równo schodziło zużycie ze wskaźnika
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
trzeba sie nauczyć redukowąć przy hamowaniu biegi i po prostu hamować silnikiem, ja na początku tez z tym walczyłam,chociaż na gazie z kompem nie powinno być takich akcji. Skróć sobie dolot powietrza i troszkę przysłoń obudowę filtra powietrza, najszybszy i dobry patent...romulus pisze:na razie przeboleję jakoś poczekam aż się membrana w reduktorze ułoży to wtedy podjadę na regulację, jak zwolnię na biegu i wcisnę sprzęgło gdy auto już ma niską prędkość to jest ok i nie gaśnie
I like Mx-3
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Nic nie mieszaj w dolocie - wszystko jest ok.
Dzieje się tak bo parownik jest żle wyreguowany. Przy tzw. doładowaniu mechanicznym (pęd powietrza, zamknięta przepustnica) podmuch powietrza nie pozwala na zassanie gazu z parownika. Wniosek - trzeba wyregulować parownik.
Może się jednak okazać że parownika nie da się wyregulować. Mikser dedykowany do 2,5v6 zakładany jest na przepływonmierz. To o kilka centymetrów bliżej niż przepustnica. Tak więc efekt może być spowodowany falą uderzeniową powietrza o zamkniętą przepustnice. Może okazać się że trzeba będzie zmienić mikser... czyżby ten dedykowany był do d...?
Ja jednak obstawiam regulację.
Dzieje się tak bo parownik jest żle wyreguowany. Przy tzw. doładowaniu mechanicznym (pęd powietrza, zamknięta przepustnica) podmuch powietrza nie pozwala na zassanie gazu z parownika. Wniosek - trzeba wyregulować parownik.
Może się jednak okazać że parownika nie da się wyregulować. Mikser dedykowany do 2,5v6 zakładany jest na przepływonmierz. To o kilka centymetrów bliżej niż przepustnica. Tak więc efekt może być spowodowany falą uderzeniową powietrza o zamkniętą przepustnice. Może okazać się że trzeba będzie zmienić mikser... czyżby ten dedykowany był do d...?
Ja jednak obstawiam regulację.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
pewnie, jak wyregulujesz śrubką na parowniku obroty na wolnym biegu ok 1000 to wtedy nie gaśnie, jednak u mnie 1000 to za dużo i silnik nie ładnie chodzi...zatem wolę mu ustawić na niecałe 750 i po prostu hamować na biegu niż przemęczać motor wyższymi wolnymi obrotami...
I like Mx-3
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Z tego co pamiętam to było to już wałkowane, a co do przygasania to pytanie jak jest ustawiony parownik
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
parownik BRC do 140kW ułożony w osi pojazdu, więc myślę że powinien być ok martwi mnie jednak długa droga od parownika do miksera, ponieważ wielozaworu nie dało się zainstalować bezpośrednio na parowniku to też zamontowano go na wężu któru jest dość długi (wlot do miksera po przeciwnej stronie filtra powietrza) zresztą postaram się zrobić fotki mojej instalki to zobaczycie sami jak to wygląda
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
MiH pisze:yyyyyyyyyyyyyyyyyy................
No niech mu ktoś pomoże i go dobije, żeby przestał rzęzić. Okażcie litość - po co ma się Dr MiH męczyćMiH pisze:eeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy.............
Jeśli źle interpretuję i jest to tylko głupawka z niewyspania z powodu operacji na bananowej kochance - to przepraszam
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
nie no pewnie,kazdy wie o co blondynce chodzi, tylko Ty sie czepiasz...wyrzuć posta, przeciez sie umawialiśmyMiH pisze:eeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyy.............Alexs pisze:wyższymi wolnymi obrotami...
chodzi mi o wysokośc wolnych obrotów...moze troche nie precyzyjnie napisłałam,ale wiadomo o co cho....
I like Mx-3
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Re: no i już po krzyku- mam LPG ;)
Hmm... wychodzi trochę ponad 23 zł na 100 km... czyli nie całe 13 litrów... to dobry wynik?romulus pisze:w piątek założyli mi instalację BRC z kompem Blitz i butlą 42L w koło, wlew mam ukryty pod klapką paliwa, mikser dedykowany do tego auta w/g podpowiedzi Piotra Oleksyka z Czakramu i tu należą mu się podziękowania za telefoniczną pomoc w doborze instalacji. póki co wrażenia jak najbardziej pozytywne, za 60 zł zrobiłem 260km co na początek funkcjonowania instalacji jest wynikiem super;).
Pozdrawiam
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
- romulus
- Posty: 193
- Rejestracja: 2005-04-09 17:19
- Galeria: viewtopic.php?t=5578
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: no i już po krzyku- mam LPG ;)
do tej pory 100km kosztowało mnie 50 zł ... to chyba nie wymaga komentarzaMarek1984 pisze:Hmm... wychodzi trochę ponad 23 zł na 100 km... czyli nie całe 13 litrów... to dobry wynik?romulus pisze:w piątek założyli mi instalację BRC z kompem Blitz i butlą 42L w koło, wlew mam ukryty pod klapką paliwa, mikser dedykowany do tego auta w/g podpowiedzi Piotra Oleksyka z Czakramu i tu należą mu się podziękowania za telefoniczną pomoc w doborze instalacji. póki co wrażenia jak najbardziej pozytywne, za 60 zł zrobiłem 260km co na początek funkcjonowania instalacji jest wynikiem super;).
Pozdrawiam
ja tam jestem zajarany
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Jest BMW730i E-38
Re: no i już po krzyku- mam LPG ;)
bardzo dobry wynik, to jest przecież potężny motor,swoje musi spalić a gazu pali zawsze jakieś 20 % więcej niż wachy. To i tak kolega ma leciutką nóżkęMarek1984 pisze:
Hmm... wychodzi trochę ponad 23 zł na 100 km... czyli nie całe 13 litrów... to dobry wynik?
Pozdrawiam
I like Mx-3
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic