Lukas007
- Lukas007
 - Klubowicz
 - Posty: 582
 - Rejestracja: 2009-05-22 20:24
 - Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
 - Galeria: viewtopic.php?t=15945
 - Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
 - Kontakt:
 
Re: Lukas007
No niestety ktos musi byc pierwszy. Mozliwe, ze w przyszlym tygodniu odbiore bo zostala tylko kosmetyka.
			
			
									
						
										
						- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: Lukas007
Tak czy siak, fajny przeciąg to robi 
			
			
									
						
							Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- Lukasz
 - Klubowicz
 - Posty: 1311
 - Rejestracja: 2006-05-27 22:43
 - Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
 - Galeria: viewtopic.php?t=14709
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
 - Kontakt:
 
Re: Lukas007
To jak odbierasz w przyszłym tyg.to musimy zrobić spota na gefco 
			
			
									
						
							FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
			
						Odgazowany
- Lukas007
 - Klubowicz
 - Posty: 582
 - Rejestracja: 2009-05-22 20:24
 - Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
 - Galeria: viewtopic.php?t=15945
 - Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
 - Kontakt:
 
Re: Lukas007
Mozemy, ale sporo mam jeszcze do dopracowania samemu 
 Glownie to, ze auto rzucilo palenie po stacyjce i pali tylko na krotko (zapewne koska padla). Do tego ogarniece wizualne silnika bo dopiero teraz zalozony jest oryginalny oring pod aparat. Bez odmy w dolot (trzeba dospawac krociec), tez szalu nie ma.
Wiadomo juz cos co do mocy. Da sie na seryjnej turbinie zrobic 241km i prawie 450Nm ale to zabojstwo dla niej z racji doladowania - 1.35 bara spadajace na 0.8b. Ustawiony jest i bedzie na 1.1bara schodzace do 0.8b. Moc 228km i 417nm przy temperaturze na hamownii 39*C (poprzedni pomiar rok temu byl przy 13*C).
			
			
									
						
										
						Wiadomo juz cos co do mocy. Da sie na seryjnej turbinie zrobic 241km i prawie 450Nm ale to zabojstwo dla niej z racji doladowania - 1.35 bara spadajace na 0.8b. Ustawiony jest i bedzie na 1.1bara schodzace do 0.8b. Moc 228km i 417nm przy temperaturze na hamownii 39*C (poprzedni pomiar rok temu byl przy 13*C).
- Eli
 - Posty: 1787
 - Rejestracja: 2005-09-14 23:38
 - Galeria: viewtopic.php?t=9702
 - Lokalizacja: Milanówek
 
Re: Lukas007
Przy takiej temperaturze to szału nie będzie. Turbo lubi zimno.Lukas007 pisze:Mozemy, ale sporo mam jeszcze do dopracowania samemuGlownie to, ze auto rzucilo palenie po stacyjce i pali tylko na krotko (zapewne koska padla). Do tego ogarniece wizualne silnika bo dopiero teraz zalozony jest oryginalny oring pod aparat. Bez odmy w dolot (trzeba dospawac krociec), tez szalu nie ma.
Wiadomo juz cos co do mocy. Da sie na seryjnej turbinie zrobic 241km i prawie 450Nm ale to zabojstwo dla niej z racji doladowania - 1.35 bara spadajace na 0.8b. Ustawiony jest i bedzie na 1.1bara schodzace do 0.8b. Moc 228km i 417nm przy temperaturze na hamownii 39*C (poprzedni pomiar rok temu byl przy 13*C).
- Lukas007
 - Klubowicz
 - Posty: 582
 - Rejestracja: 2009-05-22 20:24
 - Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
 - Galeria: viewtopic.php?t=15945
 - Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
 - Kontakt:
 
Re: Lukas007
Jutro odbior, ale wynikiem przy w miare normalnej temperaturze i po finalnym wystrojeniu mozna sie juz podzielic 
 Nie jest zle jak na seryjna turbine i doladowanie 1.06 bara 
 Wiadomo, że zdycha górą, ale już więcej się na tej turbinie nie wyciągnie. Za rok będzie już męska moc 
			
							
			
									
						
										
						- Patryk-
 - Klubowicz
 - Posty: 2144
 - Rejestracja: 2008-07-13 18:30
 - Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
 - Galeria: viewtopic.php?t=14552
 - Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
 
- Dziki Beduin
 - Posty: 449
 - Rejestracja: 2014-08-18 21:56
 - Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
 - Galeria: viewtopic.php?t=22388
 - Lokalizacja: Sosnowiec
 
Re: Lukas007
Szatan 
			
			
									
						
										
						- Lukasz
 - Klubowicz
 - Posty: 1311
 - Rejestracja: 2006-05-27 22:43
 - Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
 - Galeria: viewtopic.php?t=14709
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
 - Kontakt:
 
Re: Lukas007
Tak ze tego,masz już najmocniejsze probe w klubie jakie było kiedykolwiek przynajmniej udokumentowane 
			
			
									
						
							FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
			
						Odgazowany
- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
- marek08
 - Posty: 343
 - Rejestracja: 2015-03-12 16:34
 - Samochód: Probe RWD
 - Galeria: viewtopic.php?t=22798
 - Lokalizacja: Kętrzyn
 
Re: Lukas007
No to gratulacje tak wysokiego wyniku 
 Nawet w serii ten samochód sprawnie się poruszał, a co dopiero jak ma dodatkowo 100HP i 200NM 
 Szał 
			
			
									
						
										
						- vitek
 - Klubowicz
 - Posty: 1749
 - Rejestracja: 2007-11-22 17:26
 - Galeria: viewtopic.php?t=13010
 - Lokalizacja: Skarżysko
 
Re: Lukas007
Faktycznie, jest się już czym pochwalić. Piękny wynik.
			
			
									
						
							był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
			
						jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
- 
				Maxxum
 - Klubowicz
 - Posty: 3867
 - Rejestracja: 2004-06-03 22:15
 - Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
 - Galeria: viewtopic.php?t=7746
 - Lokalizacja: Tarnów
 
Re: Lukas007
To jest konkret  
 
Dobra robota.
			
			
									
						
							Dobra robota.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
			
						- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Re: Lukas007
Zdycha góro to fakt ale moc super jak na serii i moment miażdży wklej filmik jak to się odpycha bo musi robić robotę 
 Gratulacje 
			
			
									
						
							PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4
			
						Sportage FE3N 4X4
- Lukas007
 - Klubowicz
 - Posty: 582
 - Rejestracja: 2009-05-22 20:24
 - Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
 - Galeria: viewtopic.php?t=15945
 - Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
 - Kontakt:
 
Re: Lukas007
Moment zawyżony z racji złej kalibracji hamownii. Jest trochę mniej, ale dokładnie napiszę, jak mi Kuba prześle wykresy. Jedzie lepiej, ale różnica poważna będzie dopiero jak się włoży większe turbo. No i charakterystyka pracy silnika na EMU się poprawiła, jest płynniej nieco i auto mniej pali 
 Co najważniejsze jest wszystko przygotowane pod dalsze mody, więc obecny setup nie bedzie już dopieszczany. Można by jeszcze siedzieć nad mapami pod względem właśnie płynności pracy silnika i wieloma innymi niuansami, można by zrobić dobry DP zamiast tego seryjnego żeliwa itp. Pewnie te 260km jest to ugrania, ale z racji wspomnianego już przez Ciebie "zdychania" na wys. obrotach nie ma sensu w to inwestować.
			
			
									
						
										
						- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Re: Lukas007
Jakie turbo planujesz ? Ja obawiam sie że sobie za małe kupiłem.
			
			
									
						
							PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4
			
						Sportage FE3N 4X4
- Lukas007
 - Klubowicz
 - Posty: 582
 - Rejestracja: 2009-05-22 20:24
 - Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
 - Galeria: viewtopic.php?t=15945
 - Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
 - Kontakt:
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- Lukas007
 - Klubowicz
 - Posty: 582
 - Rejestracja: 2009-05-22 20:24
 - Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
 - Galeria: viewtopic.php?t=15945
 - Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
 - Kontakt:
 
Re: Lukas007
Raczej 320 - 350km z max plaskim przebiegiem i doladowaniem w rozsadnych granicach 
			
			
									
						
										
						- Romas
 - Klubowicz
 - Posty: 5262
 - Rejestracja: 2009-12-23 22:35
 - Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
 - Galeria: viewtopic.php?t=19226
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Lukas007
można by zrobić na takiej turbinie 400-450KM i jakies 600Nm ale skrzynia długo by nie pojeździł. Najpierw zamiast tak pomodzić musiał by szukać kilka skrzyń na zapas  
			
			
									
						
										
						- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: Lukas007
Twinscroll to dobry wybór 
Skoro teraz to robi dobry przeciąg, to co dopiero w wypompowanym ładnie momentem, szybko wstającą turbiną i mocą 300+?
			
			
									
						
							Skoro teraz to robi dobry przeciąg, to co dopiero w wypompowanym ładnie momentem, szybko wstającą turbiną i mocą 300+?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- 
				szara_eminencja
 - Posty: 66
 - Rejestracja: 2014-11-27 21:34
 - Samochód: T22 `91
 - Lokalizacja: Wawa / Kowary
 
Re: Lukas007
ale co z trakcją Panowie? jeździłem uturbioną 320konną preludą całkiem niedawno z całkiem fajnym przebiegiem kreski i niestety do trójki ostra walka z trakcją :-/ średni z tego pożytek...
a co dopiero przy mocach 400+ :-/
			
			
									
						
							a co dopiero przy mocach 400+ :-/
Prob uje T22 `91
Galeria: viewtopic.php?f=12&t=22528&p=345177#p345177
			
						Galeria: viewtopic.php?f=12&t=22528&p=345177#p345177
- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: Lukas007
No niestety, coś za coś. Zresztą więcej frajdy wg mnie niż stawanie na kresce,daje ganianie sięszara_eminencja pisze:ale co z trakcją Panowie? jeździłem uturbioną 320konną preludą całkiem niedawno z całkiem fajnym przebiegiem kreski i niestety do trójki ostra walka z trakcją :-/ średni z tego pożytek...
a co dopiero przy mocach 400+ :-/
Oczywiście nie a'la Frog, ale wtedy wystarczył by tylko 2-3-4 bieg
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- Lukas007
 - Klubowicz
 - Posty: 582
 - Rejestracja: 2009-05-22 20:24
 - Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
 - Galeria: viewtopic.php?t=15945
 - Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
 - Kontakt:
 
Re: Lukas007
Zmieni sie oliwe w skrzynii i bedzie dobrze. Moze dolozy sie szpere i jakis lepszy kapec na przod. Poki co z trakcja jest bardzo dobrze. Jak bedzie duze turbo to i zrobi sie ograniczenie mocy/momentu po biegach przy okazji.
			
			
									
						
										
						- Romas
 - Klubowicz
 - Posty: 5262
 - Rejestracja: 2009-12-23 22:35
 - Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
 - Galeria: viewtopic.php?t=19226
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Re: Lukas007
po pierwsze preluda jest lżejsza , po drugie ciekawe jakie miala kapcie, a po trzecie to tak jak Lukas napisał przy takich zabawach robi się kaganiec na pierwszych biegach do startu i tyle, czego być moze pralka nie mialaszara_eminencja pisze:ale co z trakcją Panowie? jeździłem uturbioną 320konną preludą całkiem niedawno z całkiem fajnym przebiegiem kreski i niestety do trójki ostra walka z trakcją :-/ średni z tego pożytek...
a co dopiero przy mocach 400+ :-/